Jij gaat met de trein grote vriendquote:Op zondag 20 januari 2013 21:48 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik ga gewoon elke dag met de auto naar school boeler
Ja oké hier valt het nog wel mee maar in het westen is het dus heel erg? Nou dan pas ik mijn mening ietwat aan. Kwam wel iets zwak over maar als het echt om het weer is en niet om de verliespartij dan snap ik het.quote:Op zondag 20 januari 2013 21:47 schreef Caland het volgende:
Maar hey, Rens zou gewoon komen hoor. Op zijn fietsje.
Hij neemt een hotel in Rotterdam. Dat is wat NOS zei.quote:Op zondag 20 januari 2013 21:49 schreef Tarado het volgende:
[..]
Misschien wel, maar hij zit in een club in Rotterdam nu want ik dacht hij in Blaricum woont, dus thuis komen doet hij vanavond niet
Ok man.quote:Op zondag 20 januari 2013 21:49 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ja oké hier valt het nog wel mee maar in het westen is het dus heel erg? Nou dan pas ik mijn mening ietwat aan. Kwam wel iets zwak over maar als het echt om het weer is en niet om de verliespartij dan snap ik het.
Nee alleen terugquote:Op zondag 20 januari 2013 21:49 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Jij gaat met de trein grote vriend
Omdat jullie hebben gewonnen kan jij al niet meer neutral kijken naar zo'n situatie, daar ging het mis. Naast het feit dat jij blijkbaar niet zo goed snapt dat sneeuw en ijzel gevaarlijk zijn.quote:Op zondag 20 januari 2013 21:49 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ja oké hier valt het nog wel mee maar in het westen is het dus heel erg? Nou dan pas ik mijn mening ietwat aan. Kwam wel iets zwak over maar als het echt om het weer is en niet om de verliespartij dan snap ik het.
De gehele dag gesneeuwd weer, maar in het noorden niet dus?quote:Op zondag 20 januari 2013 21:49 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
I AM THE DANGERquote:Op zondag 20 januari 2013 21:50 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Omdat jullie hebben gewonnen kan jij al niet meer neutral kijken naar zo'n situatie, daar ging het mis. Naast het feit dat jij blijkbaar niet zo goed snapt dat sneeuw en ijzel gevaarlijk zijn.
Hier in Zwolle sneeuwde het welquote:Op zondag 20 januari 2013 21:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
De gehele dag gesneeuwd weer, maar in het noorden niet dus?
Jammer. Ik keek alweer uit naar een huilende Wennemars door een niet doorgaande Elfstedentocht.
Tuurlijk welquote:Op zondag 20 januari 2013 21:50 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Omdat jullie hebben gewonnen kan jij al niet meer neutral kijken naar zo'n situatie, daar ging het mis. Naast het feit dat jij blijkbaar niet zo goed snapt dat sneeuw en ijzel gevaarlijk zijn.
Het is gewoon ongelukkig door zijn eerdere "Zelfs bij 4-0 verlies kom ik nog". En je kunt het ook overdrijven zegquote:Op zondag 20 januari 2013 21:50 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
De gaat de hele nacht met een sneeuwschuiver het ijs op om het sneeuwvrij te maken.quote:Op zondag 20 januari 2013 21:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
De gehele dag gesneeuwd weer, maar in het noorden niet dus?
Jammer. Ik keek alweer uit naar een huilende Wennemars door een niet doorgaande Elfstedentocht.
Even achterlangs bij een Braziliaanse, gun het hem wel, even de zinnen verzetten, thuis naar 1 borst kijken is ook watquote:Op zondag 20 januari 2013 21:49 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hij neemt een hotel in Rotterdam. Dat is wat NOS zei.
Ja wel vaker dat als ik naar huis ga vanuit Zwolle dat er in Zwolle wel sneeuw lag maar bij ons niet. Heel vreemd maar oké.quote:
quote:Op zondag 20 januari 2013 21:52 schreef Tarado het volgende:
[..]
Even achterlangs bij een Braziliaanse, gun het hem wel, even de zinnen verzetten, thuis naar 1 borst kijken is ook wat
Het zal wel beide zijn.quote:Op zondag 20 januari 2013 21:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het is gewoon ongelukkig door zijn eerdere "Zelfs bij 4-0 verlies kom ik nog". En je kunt het ook overdrijven zeg
Ja raar man.quote:Op zondag 20 januari 2013 21:52 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ja wel vaker dat als ik naar huis ga vanuit Zwolle dat er in Zwolle wel sneeuw lag maar bij ons niet. Heel vreemd maar oké.
Was dinsdag ook zo. In Zwolle lag er redelijk wat sneeuw en in Deventer praktisch niks.quote:Op zondag 20 januari 2013 21:52 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ja wel vaker dat als ik naar huis ga vanuit Zwolle dat er in Zwolle wel sneeuw lag maar bij ons niet. Heel vreemd maar oké.
Die gaan voor de 10, ze spelen erg gedreven, al is Valencia vandaag ook wel erg slecht.quote:
Die gaan de tweede helft lekker met de handrem erop spelen.quote:Op zondag 20 januari 2013 21:53 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Die gaan voor de 10, ze spelen erg gedreven, al is Valencia vandaag ook wel erg slecht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |