OWWWWWWW BRRRRAAAA BRRRAAAAAquote:Op maandag 21 januari 2013 01:02 schreef Caland het volgende:
Bijna net zo matig als je moeder vannacht.
quote:Op maandag 21 januari 2013 01:02 schreef Caland het volgende:
Die had ik in mijn hoofd al bedacht dus of je vindt mijn humor goed of ook deze was meer dan matig.quote:Op maandag 21 januari 2013 01:02 schreef Caland het volgende:
quote:Op maandag 21 januari 2013 01:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Al kan ik mij er niet meer zo druk om maken sinds Kapiteintje beweerde mijn vader te zijn.
Wil je nu gaan studeren beste Kapi?quote:Op maandag 21 januari 2013 01:05 schreef kapiteintje het volgende:
Rens zeg ff dat ik moet gaan studeren
Ik wil 't weer hervatten.quote:Op maandag 21 januari 2013 01:06 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Wil je nu gaan studeren beste Kapi?
Totaal niet origineel. Zo zou ik jouw humor wel kunnen bestempelen.quote:Op maandag 21 januari 2013 01:05 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Die had ik in mijn hoofd al bedacht dus of je vindt mijn humor goed of ook deze was meer dan matig.
Ik ga hier grappen maken. Dus ga leren of geniet van mij goede grappen.quote:Op maandag 21 januari 2013 01:07 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik wil 't weer hervatten.Ik heb alleen ff je support nodig om me ertoe te zetten.
Ach joh! Morgen weer een nieuwe dag, ik moet ook nog dingen voor het vak ICT doen maar goed...quote:Op maandag 21 januari 2013 01:07 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik wil 't weer hervatten.Ik heb alleen ff je support nodig om me ertoe te zetten.
Daar had Rens ook last van, nu zit hij op het MBO. Dus tenzij je (volledig begrijpelijk) Rens zijn klasgenoot wil worden, ga je per direct aan je studie.quote:Op maandag 21 januari 2013 01:07 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
havenslaafquote:Op maandag 21 januari 2013 01:07 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Betere motivatie om hier weg te zijn had ik niet kunnen krijgen.quote:Op maandag 21 januari 2013 01:08 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik ga hier grappen maken. Dus ga leren of geniet van mij goede grappen.
Snap je, nee man ik moet echt ff doorknallen nog een uurtje.quote:Op maandag 21 januari 2013 01:08 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ach joh! Morgen weer een nieuwe dag, ik moet ook nog dingen voor het vak ICT doen maar goed...
Nee dat is mbo mentaliteit. Jij hoort daar niet bij, jij wilt bij de elite horen. Dus studeren!
quote:Op maandag 21 januari 2013 01:09 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Betere motivatie om hier weg te zijn had ik niet kunnen krijgen.
of net als GGMM op je 27e bij de Burger Kingquote:Op maandag 21 januari 2013 01:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Daar had Rens ook last van, nu zit hij op het MBO. Dus tenzij je (volledig begrijpelijk) Rens zijn klasgenoot wil worden, ga je per direct aan je studie.
Hoe noem je een Turk/Irakees zonder eigen land?quote:Op maandag 21 januari 2013 01:08 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik ga hier grappen maken. Dus ga leren of geniet van mij goede grappen.
OHWWW SHIT BRRRRquote:Op maandag 21 januari 2013 01:09 schreef Doublepain het volgende:
[..]
of net als GGMM op je 27e bij de Burger King
MrStyloquote:Op maandag 21 januari 2013 01:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoe noem je een Turk/Irakees zonder eigen land?
Ja toch.quote:Op maandag 21 januari 2013 01:09 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Betere motivatie om hier weg te zijn had ik niet kunnen krijgen.
Je moeder.quote:Op maandag 21 januari 2013 01:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoe noem je een Turk/Irakees zonder eigen land?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |