Stad is niet zo leuk hoor. Sommige plekken zijn leuk hoor, maar valt gewoon tegen.quote:
Vond Istanbul echt vies tegenvallen.quote:Op zondag 20 januari 2013 20:54 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Stad is niet zo leuk hoor. Sommige plekken zijn leuk hoor, maar valt gewoon tegen.
En land valt ook tegen. Helemaal met nieuwe president. Wilt Iran 2.0 van maken.
Maar waarom ben jij blij dat we 'van hem af' zijn? Ga lekker terug naar Marokko jij en ga dat team aanmoedigen.quote:Op zondag 20 januari 2013 20:54 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Stad is niet zo leuk hoor. Sommige plekken zijn leuk hoor, maar valt gewoon tegen.
En land valt ook tegen. Helemaal met nieuwe president. Wilt Iran 2.0 van maken.
quote:Op zondag 20 januari 2013 20:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het is je team zelfs niet, allochtoon.
Is goed. Hoe laat?quote:Utrecht centraal?
Sneijder is gewoon overrated. Ben enige die dat ziet blijkbaar.quote:Op zondag 20 januari 2013 20:58 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Maar waarom ben jij blij dat we 'van hem af' zijn? Ga lekker terug naar Marokko jij en ga dat team aanmoedigen.
Dit is toch iets voor het einde van je loopbaan, er is geen topper die naar zo´n land gaat. Ik las net dat voor Liverpool zijn salariseisen te hoog waren.quote:Op zondag 20 januari 2013 20:59 schreef ValHallen het volgende:
SneijderIn een mindere competitie dan de Eredivisie voetballen
Hij had net zo goed in Finland kunnen gaan voetballen.
Ik roep het ook pas jaren.quote:Op zondag 20 januari 2013 21:01 schreef mrstylo het volgende:
[..]
[..]
Is goed. Hoe laat?
[..]
Sneijder is gewoon overrated. Ben enige die dat ziet blijkbaar.
Maar wel Strootman fan?quote:Op zondag 20 januari 2013 21:01 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Sneijder is gewoon overrated. Ben enige die dat ziet blijkbaar.
Toekomstige alimentatie alvast indekken.quote:Op zondag 20 januari 2013 21:02 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dit is toch iets voor het einde van je loopbaan, er is geen topper die naar zo´n land gaat. Ik las net dat voor Liverpool zijn salariseisen te hoog waren.
Fan is een grote woord. Vind hem gewoon goed.quote:
Misschien wilde Yolanthe wel graag, kan ze eindelijk ook eens haar snor laten staan.quote:Op zondag 20 januari 2013 21:03 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Toekomstige alimentatie alvast indekken.
quote:Op zondag 20 januari 2013 21:05 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Misschien wilde Yolanthe wel graag, kan ze eindelijk ook eens haar snor laten staan.
quote:Op zondag 20 januari 2013 21:05 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Misschien wilde Yolanthe wel graag, kan ze eindelijk ook eens haar snor laten staan.
vindquote:Op zondag 20 januari 2013 21:04 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Fan is een grote woord. Vindt hem gewoon goed.
Alleen op FOK doe ik gewoon als grap met dat god enzo.
Laat ze zichzelf maar uitroeienquote:Op zondag 20 januari 2013 21:10 schreef Dj_Day-V het volgende:
Schietpartij in Rotterdam
Slechte verliezer.
Rotterdam valt niet te onderschatten. Het wordt niet voor niks het Detroit van Europa genoemdquote:Op zondag 20 januari 2013 21:10 schreef Dj_Day-V het volgende:
Schietpartij in Rotterdam
Slechte verliezer.
quote:
Jammer.quote:Op zondag 20 januari 2013 21:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Rotterdam valt niet te onderschatten. Het wordt niet voor niks het Detroit van Europa genoemd
idd Napoli en Marseille zijn er niets bij.quote:Op zondag 20 januari 2013 21:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Rotterdam valt niet te onderschatten. Het wordt niet voor niks het Detroit van Europa genoemd
Napels.quote:Op zondag 20 januari 2013 21:17 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
idd Napoli en Marseille zijn er niets bij.
Kwart voor 9 tentamen, hopelijk kan ik op school komenquote:Op zondag 20 januari 2013 21:22 schreef Ajacied422 het volgende:
Hallo jongens, het is maandag morgen.
Hopelijk sneeuwt het extreem.
Boehoehoehoequote:Op zondag 20 januari 2013 21:23 schreef mrstylo het volgende:
Lens/Robben - RVP - Narsingh
-------------Maher/Guzman----------
-------Fer/Clasie---Strootman----
BMI----De Vrij----Vlaar---Janmaat/Van Rhijn
---------------------Krul------------------
We zijn België van 10 jaar geleden geworden.
Maar fucking 1 topper.
quote:Op zondag 20 januari 2013 21:23 schreef mrstylo het volgende:
Maar fucking 1 topper.
Het is wel wat vroeg om Krul nu al die kwaliteit toe te kennen.quote:Op zondag 20 januari 2013 21:23 schreef mrstylo het volgende:
Maar fucking 1 topper.
Leuk.quote:Op zondag 20 januari 2013 21:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het is wel wat vroeg om Krul nu al die kwaliteit toe te kennen.
quote:Op zondag 20 januari 2013 21:25 schreef Ajacied422 het volgende:
Dat Lens & Narsingh in het Nederlands Elftal zitten is eigenlijk al treurig genoeg.
Feijenoord jeugdopleidingquote:Op zondag 20 januari 2013 21:27 schreef ValHallen het volgende:
Over een jaar of 5 tikken we iedereen weer helemaal scheel mang.
Lucky Bastardquote:Op zondag 20 januari 2013 21:29 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ik heb weekend tot en met 3 februari. Alleen morgen tentamen en dan twee weken vrij.
Die van Ajax zitten alleen maar Denen.quote:
Boilesen, Fischer, Andersen, Eriksen zijn de talenten ja.quote:Op zondag 20 januari 2013 21:30 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Die van Ajax zitten alleen maar Denen.
?quote:Op zondag 20 januari 2013 21:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Boilesen, Fischer, Andersen, Eriksen zijn de talenten ja.
Tijd voor divorced dusquote:Our house, in the middle of our street
Our house, in the middle of our...
Something tells you that you've got to get away from it
En in die van PSV zitten alleen.. wat zit er eigenlijk?quote:Op zondag 20 januari 2013 21:30 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Die van Ajax zitten alleen maar Denen.
Sparta.quote:Op zondag 20 januari 2013 21:32 schreef ValHallen het volgende:
[..]
En in die van PSV zitten alleen.. wat zit er eigenlijk?
Dat is een nummer van Madness, en nu?quote:Op zondag 20 januari 2013 21:32 schreef RensAjacied het volgende:
Our house, in the middle of our street
Our house, in the middle of our...
Something tells you that you've got to get away from it
Hendrix.quote:Op zondag 20 januari 2013 21:32 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Tijd voor divorced dusquote:Op zondag 20 januari 2013 21:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat is een nummer van Madness, en nu?
Moeten ze wel spelen.quote:Op zondag 20 januari 2013 21:33 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hendrix.
Locadia.
Depay.
Voor de rest zijn ze te jong om over 5 jaar al te staan.
Bij Ajax ken ik alleen Bazoer. Die gaat het sowieso redden daar.
Is die Locadia zo goed dan? Heb er nog te weinig van gezien, zal ook niet gebeuren zolang Dick de opstelling maaktquote:Op zondag 20 januari 2013 21:33 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hendrix.
Locadia.
Depay.
Voor de rest zijn ze te jong om over 5 jaar al te staan.
Bij Ajax ken ik alleen Bazoer. Die gaat het sowieso redden daar.
In ieder geval geen talent.quote:Op zondag 20 januari 2013 21:32 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Locadia is een pure spits. Heeft maar weinig kansen nodig om een doelpunt te maken. Van hem kan je zeker zeggen dat hij een grote wordt. Groter talent dan een Depay.quote:Op zondag 20 januari 2013 21:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
Is die Locadia zo goed dan? Heb er nog te weinig van gezien, zal ook niet gebeuren zolang Dick de opstelling maakt
Is dat Koeman twitter account echt trouwens? Al kan ik best begrijpen dat hij weinig zin in Sjek heeft na dit verlies.quote:
Lorenzo Ebecilio.quote:Op zondag 20 januari 2013 21:37 schreef ValHallen het volgende:
Maargoed, Rekik, Kyle Ebecilio, Aké, Kongolo, BMI, Boëtius, Vilhena, Veltman, Lukoki, Bazoer, Denswil, Boccara, Hendrix, Depay, Locadia. Bazenlichting. Krul, Maher, Anita, Clasie, De Vrij, Van Rhijn, Ola John, zijn dan de ervaren spelers.
Doet hij nog wat daar bij Arsenal?quote:Op zondag 20 januari 2013 21:37 schreef ValHallen het volgende:
Maargoed, Rekik, Kyle Ebecilio, Aké, Kongolo, BMI, Boëtius, Vilhena, Veltman, Lukoki, Bazoer, Denswil, Boccara, Hendrix, Depay, Locadia. Bazenlichting. Krul, Maher, Anita, Clasie, De Vrij, Van Rhijn, Ola John, zijn dan de ervaren spelers.
Bij de reserves spelen volgens mij.quote:Op zondag 20 januari 2013 21:38 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Doet hij nog wat daar bij Arsenal?
Hoor er niets over.
Ja. Hij heeft gister gezegd dat hij ook komt als hij 4-0 zou verliezen oid.quote:Op zondag 20 januari 2013 21:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is dat Koeman twitter account echt trouwens? Al kan ik best begrijpen dat hij weinig zin in Sjek heeft na dit verlies.
En zijn contract is maar met 2 jaar verlengt. Dus twijfel geval eigenlijk.quote:Op zondag 20 januari 2013 21:39 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Bij de reserves spelen volgens mij.
quote:Op zondag 20 januari 2013 21:40 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Ja. Hij heeft gister gezegd dat hij ook komt als hij 4-0 zou verliezen oid.
Hier doelde ik op, maar er staat geen verified icoontje bij.quote:Op zondag 20 januari 2013 19:44 schreef Maastoren het volgende:
twitter:Koeman1963 twitterde op zondag 20-01-2013 om 19:42:26Vanwege de weersomstandigheden #Studio Voetbal afgezegd! In Rdam het verlies verwerken @Feyenoord reageer retweet
Ja die is echt.quote:Op zondag 20 januari 2013 21:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Hier doelde ik op, maar er staat geen verified icoontje bij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |