quote:Op zondag 20 januari 2013 19:47 schreef Adames het volgende:
Dat commentaar tijdens de samenvattingen van Studie Sport is live ingesproken, voor wie is dat dan?
Het was toch al duidelijk, dat het ging sneeuwen? Snap echt niet waarom het ineens een probleem is voor NS.quote:
Het commentaar loopt vaak voor op de beelden, dus weet je het zeker?quote:
Jep.quote:Op zondag 20 januari 2013 20:07 schreef Littlerabbit het volgende:
Patrick Lodiers is een teringmongool.
3 op reis. Hij heeft wel een geniale baan daarentegen. Baas bij BNN en zichzelf nog de wereld rond mogen sturen ook.quote:
ik vraag het me af, want ze reageren wel erg verrast. Als ze het achteraf zouden inspreken zou je hele andere teksten krijgen.quote:Op zondag 20 januari 2013 20:07 schreef Littlerabbit het volgende:
Patrick Lodiers is een teringmongool.
[..]
Het commentaar loopt vaak voor op de beelden, dus weet je het zeker?
Is gewoon een toneelspelletje man. Gebeurt te vaak dat er van tevoren hints worden gegeven over het wedstrijdverloop.quote:Op zondag 20 januari 2013 20:10 schreef Adames het volgende:
[..]
ik vraag het me af, want ze reageren wel erg verrast. Als ze het achteraf zouden inspreken zou je hele andere teksten krijgen.
Uhu. Corner, ze moeten oppassen want Pietje kan goed koppen. EN PIETJE SCOORT!!!!!!!!!quote:Op zondag 20 januari 2013 20:10 schreef Adames het volgende:
[..]
ik vraag het me af, want ze reageren wel erg verrast. Als ze het achteraf zouden inspreken zou je hele andere teksten krijgen.
dus toch, ik kijk weinig samenvattingen en als is het via EDL websitequote:Op zondag 20 januari 2013 20:11 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Is gewoon een toneelspelletje man. Gebeurt te vaak dat er van tevoren hints worden gegeven over het wedstrijdverloop.
De ringweg is ook een ramp, moest net even iemand wegbrengen, dacht dat dat veiliger zou zijn, niet dus, in de stad is het beterquote:
Nee. Nike neemt het vanaf volgend seizoen over.quote:
quote:
Hij lijkt nu toch rond te zijn, jammer. Voor mrstylo is hij nu waarschijnlijk doodverklaard.quote:Op zondag 20 januari 2013 20:45 schreef Doublepain het volgende:
Sneijder wat een idioot
Tot nooit meer
Doe eens normaal manquote:Op zondag 20 januari 2013 20:52 schreef mrstylo het volgende:
Zijn we eindelijk van die Sneijder af.
Tot nooit meer.
Spelen in een kut land/competitie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |