utrechtquote:Op zondag 20 januari 2013 22:23 schreef Doublepain het volgende:
Sneijder kon net zo goed naar Ajax gaan.
Dan worden ze veel te makkelijk kampioenquote:Op zondag 20 januari 2013 22:23 schreef Doublepain het volgende:
Sneijder kon net zo goed naar Ajax gaan.
Blijf het walgelijk vindenquote:Op zondag 20 januari 2013 22:19 schreef Kerstballetje het volgende:
http://voetbalportaal.nl/forum/showthread.php?p=482033
Officieel. Wat een bedrag, jezus.
Jan zn analyse was weer van een te hoog niveau.quote:
quote:Op zondag 20 januari 2013 23:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Te dik. Anorexia heeft de toekomst.
Ja las ik ook. Hij heeft wel alles eruit gehaald, wat er uit te halen was.quote:Op maandag 21 januari 2013 00:07 schreef Tarado het volgende:
Ik las nog dat Inter van de 7,5 miljoen, 2,5 aan Sneijder betaalt als oprotpremie, duur in het onderhoud Yolanthe
Ballen voor zo'n rebus spandoekje?quote:Op maandag 21 januari 2013 00:09 schreef mrstylo het volgende:
[ afbeelding ]
Hebben echt ballen.
[..]
Ja las ik ook. Hij heeft wel alles eruit gehaald, wat er uit te halen was.
Vindt dit wel leuk eigenlijk. Veel beter dan dat vechten en met kanker scheld gedoe.quote:
Dat is waarquote:Op maandag 21 januari 2013 00:11 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Vindt dit wel leuk eigenlijk. Veel beter dan dat vechten en met kanker scheld gedoe.
stel je voor dat ze met kanker zouden schelden met het spandoekquote:Op maandag 21 januari 2013 00:11 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Vindt dit wel leuk eigenlijk. Veel beter dan dat vechten en met kanker scheld gedoe.
Hoe bedoel je?quote:Op maandag 21 januari 2013 00:13 schreef Adames het volgende:
[..]
stel je voor dat ze met kanker zouden schelden met het spandoek
Niet echt ballen voor nodig, in de Arena hebben ze zoiets pas na een dag of 3 door...quote:
Lekker anoniem je wedstrijd gaan kijken! Niets mis mee! Alleen dan zo'n stoer stukje op het internet te pleurenquote:Op maandag 21 januari 2013 00:14 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Niet echt ballen voor nodig, in de Arena hebben ze zoiets pas na een dag of 3 door...
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |