quote:Op zondag 20 januari 2013 22:09 schreef Kerstballetje het volgende:
Jezus, ik kan het niet geloven....
Het is nu echt rond... Sneijder is naar Galatasaray. De Turks - Nederlandse site VoetbalPortaal.nl doet er nu ook melding van. Telegraaf heeft het opgepikt..
http://www.facebook.com/voetbalportaalnl
http://www.voetbalportaal.nl
En natuurlijk mogen de plaatjes van Yolanthe niet ontbreken op zo'n forum....
http://voetbalportaal.nl/forum/showthread.php?t=8154&page=44
WTF heb je te zoeken daar, Wesley?
SPT / Wesley Sneijder officieel naar Galatasaray
4,3 miljoen bij Ajax? En dan nog 25.000 per wedstrijd?quote:Op zondag 20 januari 2013 22:23 schreef Doublepain het volgende:
Sneijder kon net zo goed naar Ajax gaan.
Die betalen zulke salarissen niet, maar qua niveau is Turkije natuurlijk niet beter dan NLquote:Op zondag 20 januari 2013 22:23 schreef Doublepain het volgende:
Gewoon investeerders zoekenquote:Op zondag 20 januari 2013 22:24 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
4,3 miljoen bij Ajax? En dan nog 25.000 per wedstrijd?
Pieters komt dit seizoen waarschijnlijk niet in actiequote:Op zondag 20 januari 2013 22:25 schreef kapiteintje het volgende:
Sneijder naar Galatasaray. Mijn god zeg.![]()
quote:Op zondag 20 januari 2013 22:26 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Pieters komt dit seizoen waarschijnlijk niet in actie
Ik weet niet wat erger is
Wutquote:Op zondag 20 januari 2013 22:26 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Pezen verneukt?quote:Op zondag 20 januari 2013 22:26 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ach ja gewoon een zakkenvullertje dus, lekker met Yolanthe de glamourdwerg uithangen, toch jammer, uiteindelijk te weinig gepresteerd om echt een topper genoemd te wordenquote:
Tsja...ergens kan ik 't m natuurlijk ook niet kwalijk nemen. Regenachtig Liverpool en minder verdienen of heerlijk zonnig Turkije waar je sowieso aanbeden wordt en je salariseisen vervuld zien worden.quote:Op zondag 20 januari 2013 22:28 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ach ja gewoon een zakkenvullertje dus, lekker met Yolanthe de glamourdwerg uithangen, toch jammer, uiteindelijk te weinig gepresteerd om echt een topper genoemd te worden
Gaf Waterreus de doorslag?quote:Op zondag 20 januari 2013 22:32 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Maar over geswitch al wilde ik dat kickbox ding kijken.
utrechtquote:Op zondag 20 januari 2013 22:23 schreef Doublepain het volgende:
Dan worden ze veel te makkelijk kampioenquote:Op zondag 20 januari 2013 22:23 schreef Doublepain het volgende:
Blijf het walgelijk vindenquote:Op zondag 20 januari 2013 22:19 schreef Kerstballetje het volgende:
http://voetbalportaal.nl/forum/showthread.php?p=482033
Officieel. Wat een bedrag, jezus.
Jan zn analyse was weer van een te hoog niveau.quote:
quote:Op zondag 20 januari 2013 23:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Te dik. Anorexia heeft de toekomst.
Ja las ik ook. Hij heeft wel alles eruit gehaald, wat er uit te halen was.quote:Op maandag 21 januari 2013 00:07 schreef Tarado het volgende:
Ik las nog dat Inter van de 7,5 miljoen, 2,5 aan Sneijder betaalt als oprotpremie, duur in het onderhoud Yolanthe
Ballen voor zo'n rebus spandoekje?quote:Op maandag 21 januari 2013 00:09 schreef mrstylo het volgende:
[ afbeelding ]
Hebben echt ballen.
[..]
Ja las ik ook. Hij heeft wel alles eruit gehaald, wat er uit te halen was.
Vindt dit wel leuk eigenlijk. Veel beter dan dat vechten en met kanker scheld gedoe.quote:
Dat is waarquote:Op maandag 21 januari 2013 00:11 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Vindt dit wel leuk eigenlijk. Veel beter dan dat vechten en met kanker scheld gedoe.
stel je voor dat ze met kanker zouden schelden met het spandoekquote:Op maandag 21 januari 2013 00:11 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Vindt dit wel leuk eigenlijk. Veel beter dan dat vechten en met kanker scheld gedoe.
Hoe bedoel je?quote:Op maandag 21 januari 2013 00:13 schreef Adames het volgende:
[..]
stel je voor dat ze met kanker zouden schelden met het spandoek
Niet echt ballen voor nodig, in de Arena hebben ze zoiets pas na een dag of 3 door...quote:
Lekker anoniem je wedstrijd gaan kijken! Niets mis mee! Alleen dan zo'n stoer stukje op het internet te pleurenquote:Op maandag 21 januari 2013 00:14 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Niet echt ballen voor nodig, in de Arena hebben ze zoiets pas na een dag of 3 door...
quote:
Beetje laffe tekst wel, vind het zelfs met uitleg nogal vaagquote:Op maandag 21 januari 2013 00:09 schreef mrstylo het volgende:
[ afbeelding ]
Hebben echt ballen.
[..]
Slechtste telecom aanbieder.quote:
Ze doen het tenminste niet als een stel angsthazen in de nacht.quote:Op maandag 21 januari 2013 00:15 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Lekker anoniem je wedstrijd gaan kijken! Niets mis mee! Alleen dan zo'n stoer stukje op het internet te pleuren
quote:
Ach ze moeten wat, was verder een afgangquote:Op maandag 21 januari 2013 00:16 schreef Saind het volgende:
[..]
Beetje laffe tekst wel, vind het zelfs met uitleg nogal vaag
Van mij mogen ze best naar de arena, zitten zat ajacieden in de kuip als wij daar spelen maar doe niet alsof je nou het hele stadion op z'n kop heb gezet ofzo
Dat hele JHK snap ik niets van.quote:Op maandag 21 januari 2013 00:16 schreef Saind het volgende:
[..]
Beetje laffe tekst wel, vind het zelfs met uitleg nogal vaag
Van mij mogen ze best naar de arena, zitten zat ajacieden in de kuip als wij daar spelen maar doe niet alsof je nou het hele stadion op z'n kop heb gezet ofzo
Hadden zich lekker moeten melden op de F. Aldus Steven.quote:Op maandag 21 januari 2013 00:16 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ze doen het tenminste niet als een stel angsthazen in de nacht.
Wel, ze doen alsof het een heldenactie was terwijl ze dus met een puzzelspandoekje de wedstrijd hebben zitten kijkenquote:Op maandag 21 januari 2013 00:16 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ze doen het tenminste niet als een stel angsthazen in de nacht.
Inderdaad had wel minimaal een Hamas Hamas verwachtquote:Op maandag 21 januari 2013 00:18 schreef Saind het volgende:
[..]
Wel, ze doen alsof het een heldenactie was terwijl ze dus met een puzzelspandoekje de wedstrijd hebben zitten kijken
Dan hadden de twee gebroeders ook even mogen aankondigen dat ze naar de Kuip kwamen. Al verwacht ik niet dat ze ooit nog zoiets flikken.quote:Op maandag 21 januari 2013 00:18 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Hadden zich lekker moeten melden op de F. Aldus Steven.
Heb daar bij een bekerfinale wel eens iemand flink klappen zien ontvangen, zat 126 toen, twee kakkies ookquote:Op maandag 21 januari 2013 00:18 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Hadden zich lekker moeten melden op de F. Aldus Steven.
Heb dit soort taferelen zelfs bij Hveen meegemaaktquote:Op maandag 21 januari 2013 00:19 schreef Saind het volgende:
[..]
Heb daar bij een bekerfinale wel eens iemand flink klappen zien ontvangen, zat 126 toen, twee kakkies ook
wat staat er?quote:Op maandag 21 januari 2013 00:09 schreef mrstylo het volgende:
[ afbeelding ]
Hebben echt ballen.
[..]
Voetbal is iets om je mee uit te leven. Goed losgaan is al gauw kinderachtig, JHK is kinderachtig.quote:Op maandag 21 januari 2013 00:17 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dat hele JHK snap ik niets van.
Wat is er leuk aan eigenlijk?
Jij hebt swag.quote:Op maandag 21 januari 2013 00:34 schreef DonRaja het volgende:
Gewoon simpel en dat geldt voor beide kanten: Als je stoer genoeg bent om te provoceren, moet je ook reacties verwachten. Ik ben niet stoer...
Ik denk ook niet echt dat die gasten van het shirtje dit hebben zien aankomen.quote:Op maandag 21 januari 2013 00:34 schreef DonRaja het volgende:
Gewoon simpel en dat geldt voor beide kanten: Als je stoer genoeg bent om te provoceren, moet je ook reacties verwachten. Ik ben niet stoer...
Ik dacht dat donkere mensen automatisch stoer zijn.quote:Op maandag 21 januari 2013 00:34 schreef DonRaja het volgende:
Wat zijn ze ontmaskerd?quote:Op maandag 21 januari 2013 00:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik denk ook niet echt dat die gasten van het shirtje dit hebben zien aankomen.
Al is het wel erg dom als je ook nog eens uit de buurt van Rotterdam komt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |