Valencia en Sevilla gaan samen een hoop trainers verslijten dit seizoen.quote:Op zondag 20 januari 2013 21:53 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Die gaan voor de 10, ze spelen erg gedreven, al is Valencia vandaag ook wel erg slecht.
Ok.quote:Op zondag 20 januari 2013 21:54 schreef Ajacied422 het volgende:
Goed nieuws jongens, Waterreus zit aan tafel bij SV.
Toen wist hij niet alles, debiel.quote:Op zondag 20 januari 2013 21:56 schreef Ajacied422 het volgende:
Loopt die van Bommel hem nog te verdedigen
Die man is wel voor mij een bron van inspiratie.quote:Op zondag 20 januari 2013 21:54 schreef Ajacied422 het volgende:
Goed nieuws jongens, Waterreus zit aan tafel bij SV.
Je grap is slechter dan Fc Twente gister.quote:Op zondag 20 januari 2013 21:58 schreef TwenteFC het volgende:
[..]ff mijn timeline showen wie de baas is, jwtz.
Wat nou grapquote:Op zondag 20 januari 2013 22:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je grap is slechter dan Fc Twente gister.
Als je een geil wijf in de trein tegenkomt dan kun je haar daar terugvinden. Ofzo.quote:Op zondag 20 januari 2013 22:06 schreef SjaakBauer het volgende:
Wat de fuck is dat voor onzin 'Hartstocht in de trein'?
Ik zit me er al een aantal dagen over te verbazen. Wat een bullshit. Loop er dan gewoon heen om wat te zeggen maar fucking berichtjes erover op Facebook plaatsenquote:Op zondag 20 januari 2013 22:06 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Als je een geil wijf in de trein tegenkomt dan kun je haar daar terugvinden. Ofzo.
Doen ze bij ons op school ook, die verhalenquote:Op zondag 20 januari 2013 22:06 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Als je een geil wijf in de trein tegenkomt dan kun je haar daar terugvinden. Ofzo.
quote:Op zondag 20 januari 2013 22:08 schreef Saind het volgende:
Wat trouwens ook leuk is, je kunt met www.soaalarm.nl zeggen dat mensen chlamydia hebben, anoniem
Ik zapte vandaag langs rtl5, en daar was een show bezig waar een vrouw moest raden wie er allemaal homo waren uit een groep mannen.quote:Op zondag 20 januari 2013 22:06 schreef SjaakBauer het volgende:
Wat de fuck is dat voor onzin 'Hartstocht in de trein'?
Jezus man.quote:Op zondag 20 januari 2013 22:08 schreef Saind het volgende:
Wat trouwens ook leuk is, je kunt met www.soaalarm.nl zeggen dat mensen chlamydia hebben, anoniem
Mijn school heeft het ook.quote:Op zondag 20 januari 2013 22:07 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Doen ze bij ons op school ook, die verhalen
http://www.facebook.com/GespotHan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |