Hoezo niet zien aankomen?quote:Op maandag 21 januari 2013 00:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik denk ook niet echt dat die gasten van het shirtje dit hebben zien aankomen.
Al is het wel erg dom als je ook nog eens uit de buurt van Rotterdam komt.
Stuur eens een link?quote:Op maandag 21 januari 2013 00:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Ze zijn ondergedoken, hele dag ME in de wijk. Familie krijgt politiebescherming.
Wat is er gebeurd dan? Heb iets gemist geloof ik.quote:Op maandag 21 januari 2013 00:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Wat voor link moet je hebben?quote:Op maandag 21 januari 2013 00:38 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Stuur eens een link?![]()
Helemaal ontgaan, wist wel van die foto en we hebben er hier al over gesproken maar wist niet dat het bekend was geworden wie het waren.
Zwijndrecht hooligansquote:Op maandag 21 januari 2013 00:36 schreef Caland het volgende:
[..]
gvd.quote:Op maandag 21 januari 2013 00:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Ze zijn ondergedoken, hele dag ME in de wijk. Familie krijgt politiebescherming.
Ik denk eerder gewoon niet goed nagedacht over hun grapje en de mogelijk consequenties.quote:Op maandag 21 januari 2013 00:38 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hoezo niet zien aankomen?
Ze hebben hun hoofd eruit gepaint, dus konden wel weten toch?
Of zijn ze echt zo hersenloos?
Ik denk dat ze de mogelijke consequenties prima kenden, ze hebben immers niet voor niets hun hoofden eruit geshopt.quote:Op maandag 21 januari 2013 00:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik denk eerder gewoon niet goed nagedacht over hun grapje en de mogelijk consequenties.
Wij krijgen alleen klappen van bedrogen vrouwen...quote:Op maandag 21 januari 2013 00:36 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik dacht dat donkere mensen automatisch stoer zijn.
Op zijn minst kleding aandoen die je nooit aandoet.quote:Op maandag 21 januari 2013 00:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik denk eerder gewoon niet goed nagedacht over hun grapje en de mogelijk consequenties.
Ja niet van het internet.quote:Op maandag 21 januari 2013 00:40 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Nou waar heb je het vandaan dan het nieuws van die ME?
Je hebt toch niet al dat hout voor niets versleept?quote:Op maandag 21 januari 2013 00:40 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Wij krijgen alleen klappen van bedrogen vrouwen...
Ja dat is wel waar. Alleen best dom.quote:Op maandag 21 januari 2013 00:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bedrogen vrouwen.quote:Op maandag 21 januari 2013 00:40 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Wij krijgen alleen klappen van bedrogen vrouwen...
Klaarblijkelijk dachten ze dat het zou voldoen. Als ze dit hadden voorzien hadden ze wel wat meer gepaint.quote:Op maandag 21 januari 2013 00:40 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik denk dat ze de mogelijke consequenties prima kenden, ze hebben immers niet voor niets hun hoofden eruit geshopt.
Ja, maar hoe zijn ze er dan achter gekomen?quote:Op maandag 21 januari 2013 00:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Klaarblijkelijk dachten ze dat het zou voldoen. Als ze dit hadden voorzien hadden ze wel wat meer gepaint.
Dus dat, is weer een get-out-of-jail-for-free cardquote:Op maandag 21 januari 2013 00:41 schreef Tarado het volgende:
[..]
Je hebt toch niet al dat hout voor niets versleept?
Denk dat bekenden van hun, die Feyenoorders zijn, geNSB'ed hebben. Altijd stoer om je hooligan matties nieuwe doelen door te geven.quote:Op maandag 21 januari 2013 00:42 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja, maar hoe zijn ze er dan achter gekomen?
Via hun eigen facebook, twitter of vriendengroep??quote:Op maandag 21 januari 2013 00:42 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Geen idee en verderquote:Op maandag 21 januari 2013 00:42 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat een goedkope ripoff die Hobbit film trouwens. De jaren 80 Russische versie is nog beter ook.quote:Op maandag 21 januari 2013 00:42 schreef Caland het volgende:
Als die gasten uit Amsterdam kwamen was er niks aan het handje geweest.
Kwamen ze ook nog uit Rotterdam?quote:Op maandag 21 januari 2013 00:42 schreef Caland het volgende:
Als die gasten uit Amsterdam kwamen was er niks aan het handje geweest.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |