Brompotten is ook wel leukquote:Op zondag 20 januari 2013 18:49 schreef 5thencounter het volgende:
Wtf met die uilen steeds weer? Kunnen er geen mollen de volgende keer?
Had niets goed vandaag!quote:Op zondag 20 januari 2013 17:14 schreef Gert het volgende:
Coos, had je nog poen gezet op 020 - 010?
Ik wel, heb een mooi troostprijsje.
PB post hier al joh.quote:
quote:
Neequote:Op zondag 20 januari 2013 18:49 schreef 5thencounter het volgende:
Wtf met die uilen steeds weer? Kunnen er geen mollen de volgende keer?
quote:Op zondag 20 januari 2013 19:09 schreef Lavenderr het volgende:
Nog heel even over de Stones?![]()
Uit 1963. B-kant van I wanna be your man. Ian Stewart op piano
Lang leve de blues
Gelukkig heeft PB ondertussen zoveel caps dat we nog jaren door kunnen alsof er niets aan de hand is.quote:Op zondag 20 januari 2013 19:09 schreef Jian het volgende:
Goh heeft het Opa-topic probleem zich vanzelf opgelost. Goed idee, een wachtwoord op een stream, nu kijkt er echt helemaal niemand meer naar.![]()
Nou ja, wat ik al zei, opgelost, toedeledokie Oop, het ga je goed
Ja, maar hij heeft ons volledig buitengesloten, dan vind ik ook dat ie naar de vergetelheid moet, het boek is wat mij betreft dicht, het verhaal verteld, klaarquote:Op zondag 20 januari 2013 19:12 schreef pullup het volgende:
[..]
Gelukkig heeft PB ondertussen zoveel caps dat we nog jaren door kunnen alsof er niets aan de hand is.
Een Polletje over hoelang 'ie het volhoud zou wel leuk zijn in deze....quote:Op zondag 20 januari 2013 19:16 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, maar hij heeft ons volledig buitengesloten, dan vind ik ook dat ie naar de vergetelheid moet, het boek is wat mij betreft dicht, het verhaal verteld, klaar
Zeg dat. Maar ja, 50 jaar geledenquote:Op zondag 20 januari 2013 19:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]heerlijk of niet?
Wat een broekies zijn het daar nog hé![]()
quote:Op zondag 20 januari 2013 19:19 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Zeg dat. Maar ja, 50 jaar geleden
eens dus hopelijk ook geen posten meer over hem gewoon foetsie pleitequote:Op zondag 20 januari 2013 19:16 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, maar hij heeft ons volledig buitengesloten, dan vind ik ook dat ie naar de vergetelheid moet, het boek is wat mij betreft dicht, het verhaal verteld, klaar
Gert was toch duidelijk hieromtrent?quote:Op zondag 20 januari 2013 19:18 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Een Polletje over hoelang 'ie het volhoud zou wel leuk zijn in deze....
Lijkt me ook.quote:Op zondag 20 januari 2013 19:29 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Gert was toch duidelijk hieromtrent?
Daar heb je weer gelijk inquote:
Polletjes over hoelang iemand iets volhoud is bij mij weten nog niet geband.. Uitkijken voor paranoia lijkt me verstandiger vind je ook niet?quote:Op zondag 20 januari 2013 19:29 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Gert was toch duidelijk hieromtrent?
Die volgen wel. Wie het ook mogen zijnquote:
quote:Op zondag 20 januari 2013 19:34 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik heb het wachtwoord al geraden. In één keer goed
cara?quote:Op zondag 20 januari 2013 19:34 schreef Scrutinizer het volgende:
Troostprijs. Paar tientjes.quote:Op zondag 20 januari 2013 18:49 schreef Coos het volgende:
[..]
Had niets goed vandaag!Zowel op eredivisie, primera division en veldrijden gegokt en verloren.
Wat was jouw prijsje dan
Tyfus!quote:
quote:Op zondag 20 januari 2013 19:34 schreef Scrutinizer het volgende:
Herdershond ?quote:Op zondag 20 januari 2013 19:34 schreef Scrutinizer het volgende:
Knap!quote:Op zondag 20 januari 2013 19:35 schreef Gert het volgende:
[..]
Troostprijs. Paar tientjes.
[ afbeelding ]
Een ramp! We gaan allemaal doodquote:Op zondag 20 januari 2013 19:58 schreef Jian het volgende:
De koppen in de Telegraaf! Een paar sneeuwbuitjes en temperaturen rond het vriespunt en de media schreeuwen moord en brand!
VID vreest dat Nederland morgen massaal vaststaat
Ochtendspits wordt ramp
Voor maandagochtend verwacht de VerkeersInformatieDienst (VID) een 'zeer zware ochtendspits'. Dat houdt in dat er zo'n 500 kilometer file wordt verwacht en ,,een groot deel van Nederland vaststaat''.
Zo koud is het!
Snavel eend vriest vast
Chaos rond Amsterdam en Schiphol
TREINVERKEER PLATGELEGD
KNMI waarschuwt voor 'extreem weer'
Ben net even buiten sneeuwballen wezen gooien met de buurjongens, tis helemaal niet zo koud meer en wedden dat er morgen geen langere files staan dan normaal
of ergerquote:Op zondag 20 januari 2013 19:59 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Een ramp! We gaan allemaal dood
Op de Malinese televisie wordt nu een inzamelingsactie gehouden voor de slachtoffers van de gevallen sneeuw in Nederlandquote:
Als dat geld maar terecht komt bij de mensen die het nodig hebben. Straks worden er nog wapens van gekochtquote:Op zondag 20 januari 2013 20:03 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Op de Malinese televisie wordt nu een inzamelingsactie gehouden voor de slachtoffers van de gevallen sneeuw in Nederland
Het Fries Bevrijdingslegerquote:Op zondag 20 januari 2013 20:05 schreef Jian het volgende:
[..]
Als dat geld maar terecht komt bij de mensen die het nodig hebben. Straks worden er nog wapens van gekocht
lekker tempootjequote:Op zondag 20 januari 2013 20:07 schreef Copycat het volgende:
Op naar aflevering 7 van het laatste seizoen van The Wire.
Omar coming!!!
Vanaf seizoen vier heb ik de vaart er flink inzitten. Maar ben al zo'n twee jaar geleden gestart.quote:
Sûkerbôlequote:Op zondag 20 januari 2013 20:07 schreef Deisyy het volgende:
De Sukerbolle groep![]()
Echt jongens, wat een heerlijk drama maken ze weer van die sneeuw
Het heeft me nooit zo getrokken, terwijl ik overal om heen hoor dat het zo goed is. Als ik eraan begin ben ik waarschijnlijk binnen no time verslaafd, misschien houdt dat me wel tegen ....quote:Op zondag 20 januari 2013 20:11 schreef Copycat het volgende:
[..]
Vanaf seizoen vier heb ik de vaart er flink inzitten. Maar ben al zo'n twee jaar geleden gestart.
Aanrader, maar je moet het wel tijd gunnen om 'op je te groeien'.
Bye bye Scrutinizerquote:
Ja beter dan die platgelopen ijs.quote:Op zondag 20 januari 2013 20:46 schreef Toverheks het volgende:
het is zalig weer buiten, en wat heerlijk zo banjeren door versgevallen sneeuw.......
Toch maar de dvd binnen gehaald. Suits. Bedankt voor de tipquote:
het is zo mooi, en veel je ziet niet de stoepranden soms niet eens, maar even heerlijk buiten gewandeld.quote:
Je moet dat op je blote voeten doen, echt dat voelt zo primaquote:Op zondag 20 januari 2013 21:00 schreef Toverheks het volgende:
[..]
het is zo mooi, en veel je ziet niet de stoepranden soms niet eens, maar even heerlijk buiten gewandeld.
Ik geloof je gelijk, die lafbek kan niet zonder écht publiek, en alleen met die misselijke Hop houd 'ie zéker niet lang uit...quote:Op zondag 20 januari 2013 20:59 schreef Pearlbitch het volgende:
Voordat er allerlei wilde verhalen de ronde gaan doen: Oop is inderdaad wegens omstandigheden tijdelijk even uit de openbaarheid, maar wees gerust, hij komt terug!!
Heb jij aandelen van hem of zo ppfffquote:Op zondag 20 januari 2013 20:59 schreef Pearlbitch het volgende:
Voordat er allerlei wilde verhalen de ronde gaan doen: Oop is inderdaad wegens omstandigheden tijdelijk even uit de openbaarheid, maar wees gerust, hij komt terug!!
Ik geef het goede voorbeeld welquote:Op zondag 20 januari 2013 21:05 schreef Toverheks het volgende:
hahaha nee dan worden me handen zo koud
HDNGMW Zuckerberg?quote:Op zondag 20 januari 2013 21:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb jij aandelen van hem of zo ppfff
Net even in de tuin met m'n blote poten in de sneeuw gestaan en het is gewoon tyfus koudquote:Op zondag 20 januari 2013 21:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Je moet dat op je blote voeten doen, echt dat voelt zo prima
bbbrrrquote:Op zondag 20 januari 2013 21:22 schreef Jian het volgende:
[..]
Net even in de tuin met m'n blote poten in de sneeuw gestaan en het is gewoon tyfus koud
Heb je al wat gezien? Zelf gisteren het 1e nieuwe deel weer gezienquote:Op zondag 20 januari 2013 20:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Toch maar de dvd binnen gehaald. Suits. Bedankt voor de tip
bbrr ben je nu niet koud tot op je botten??quote:
Nee ik heb vanmiddag net de laatste delen van Game of thrones gekeken. Ik heb het drukquote:Op zondag 20 januari 2013 21:26 schreef Jian het volgende:
[..]
Heb je al wat gezien? Zelf gisteren het 1e nieuwe deel weer gezien
Eelt onder de voeten, dan valt het best meequote:Op zondag 20 januari 2013 21:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
bbrr ben je nu niet koud tot op je botten??
Nee je gaat gloeien, echt het is lekker.quote:Op zondag 20 januari 2013 21:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
bbrr ben je nu niet koud tot op je botten??
Ik denk wel eens dat dat ook zo voelt na een nieuwjaars duik. Tinteling overal. Ik denk niet dat ik dat overleef, dit is al extreemquote:
Nou blijf dan nog maar even staanquote:Op zondag 20 januari 2013 21:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee je gaat gloeien, echt het is lekker.
Best kut dat ik buren tegen kwam.. Ohh Hoiquote:Op zondag 20 januari 2013 21:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nou blijf dan nog maar even staan, ik doe het je liever niet na!!!
Ik wil elk jaar meedoen met de nieuwjaarsduik maar nieuwjaarsdag is niet echt mijn ding, zeg maarquote:Op zondag 20 januari 2013 21:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik denk wel eens dat dat ook zo voelt na een nieuwjaars duik. Tinteling overal. Ik denk niet dat ik dat overleef, dit is al extreem
Ja het voelt gewoon goed. Nu nogquote:Op zondag 20 januari 2013 21:40 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik wil elk jaar meedoen met de nieuwjaarsduik maar nieuwjaarsdag is niet echt mijn ding, zeg maar
Maar wel lekker he?
Pas maar op dat ze gggnet niet bellenquote:Op zondag 20 januari 2013 21:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Best kut dat ik buren tegen kwam.. Ohh HoiLet niet op mijn blote poten
Ook warme tintelingen nu!!quote:Op zondag 20 januari 2013 21:42 schreef Jian het volgende:
Okee, nog een keer gedaan maar dan met foto, de 2e keer was minder koud voor m'n gevoel![]()
[ afbeelding ]
Haha tofquote:Op zondag 20 januari 2013 21:42 schreef Jian het volgende:
Okee, nog een keer gedaan maar dan met foto, de 2e keer was minder koud voor m'n gevoel![]()
[ afbeelding ]
LOL!quote:Op zondag 20 januari 2013 21:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Best kut dat ik buren tegen kwam.. Ohh HoiLet niet op mijn blote poten
Jeej! Lekker he?quote:Op zondag 20 januari 2013 21:42 schreef Jian het volgende:
[ afbeelding ]
Ohja dat vonden ze elders ook zo leuk, blote voeten in de sneeuw... Hier de mijne...quote:Op zondag 20 januari 2013 21:42 schreef Jian het volgende:
[ afbeelding ]
Geweldig. Hoe voelt hetquote:Op zondag 20 januari 2013 21:45 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ohja dat vonden ze elders ook zo leuk, blote voeten in de sneeuw... Hier de mijne...
[ afbeelding ]
Dan nu met je blote gat in de sneeuwquote:
Valt mee, ik had jou op maatje 48 geschatquote:Op zondag 20 januari 2013 21:45 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ohja dat vonden ze elders ook zo leuk, blote voeten in de sneeuw... Hier de mijne...
[ afbeelding ]
Duurt even en dan zijn je voeten als kolenquote:
Dat was jou maat toch zag ik net?quote:Op zondag 20 januari 2013 21:47 schreef Jian het volgende:
[..]
Valt mee, ik had jou op maatje 48 geschat
Neuh, 44quote:Op zondag 20 januari 2013 21:49 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dat was jou maat toch zag ik net?
Oww......ik dacht dat je je zwemvliezen nog aan had.quote:
Tis geen weer voor minirokjesquote:Op zondag 20 januari 2013 21:50 schreef liesje1979 het volgende:
Doe ik die van mij ook nog een keer
[ afbeelding ]
En fijn om te weten dat ik niet de enige been die gek is op joggingsbroeken.
Nee, dan gaat alles zo tintelen héquote:
Op één of andere manier lijk je wel afgeslachtquote:Op zondag 20 januari 2013 21:50 schreef liesje1979 het volgende:
Doe ik die van mij ook nog een keer
[ afbeelding ]
En fijn om te weten dat ik niet de enige been die gek is op joggingsbroeken.
Je weet wat ze zeggen over de maat van je voeten hè Coos ........quote:Op zondag 20 januari 2013 21:51 schreef Coos het volgende:
[..]
Oww......ik dacht dat je je zwemvliezen nog aan had.
Doe maar, wel ff foto maken dan héquote:
Afgeslacht?quote:Op zondag 20 januari 2013 21:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Op één of andere manier lijk je wel afgeslacht
Doen, het voelt echt goedquote:
morgen bij daglicht heb geen flitser op mijn telefoonquote:
Ja dat rood.quote:
krijgen we donkere foto w8 ff kijkenquote:
ik las 'een boodschap' moest doenquote:Op zondag 20 januari 2013 21:59 schreef Jian het volgende:
Ja, je moet het gewoon effe doen, het is gewoon effe dat kickje, effe dat oergevoel van die holbewoner die geen schoenen had, maar toch met sneeuw boodschappen moest doen.
Geen excuses nou Sjek..hup naar buiten en fotootje....quote:Op zondag 20 januari 2013 21:57 schreef jacqhassel het volgende:
[..]
morgen bij daglicht heb geen flitser op mijn telefoon
Dan ziet iedereen je. Plus is de sneeuw pleite, wat een kut telefoon heb jequote:Op zondag 20 januari 2013 22:02 schreef jacqhassel het volgende:
morgen overdags maak ik goede foto..
Dan is het te laat .. als je dan buiten komt en er ligt 15 cm sneeuw sta jij er tot je knieen inquote:Op zondag 20 januari 2013 22:02 schreef jacqhassel het volgende:
morgen overdags maak ik goede foto..
Ja geen idee waarom ze zo rood waren/lijken. Misschien omdat ik al even door de sneeuw banjerde omdat ik ook even "snel" een foto van een lantaarn in de sneeuw wilde maken maar daar was ik wel even mee bezig. Of omdat ik voordat ik ging mijn voeten onder een kruik had. Maar mijn voeten zijn normaal gesproken gewoon huisdkleur.quote:
Ja, dat lijkt me ook wel leuk, gewoon effe achterin de tuin in de sneeuw gaan zitten .......... en dan een foto van het resultaatquote:
Echt? Ik heb het van jou in ieder gevalquote:Op zondag 20 januari 2013 22:02 schreef Soury het volgende:
Dit gedoe kwam destijds van Nachtzuster af btw. Maar dikke lol
Jaaa, dag, dit zijn gewoon de voeten van Gher, maar dan donker gemaakt. Onacceptabelquote:Op zondag 20 januari 2013 22:07 schreef jacqhassel het volgende:
[ afbeelding ]
ik plaats zo betere ga mijn gewone foto toestel ff pakken moet ik nog keer
Je zal maar geen tuin hebben en slechts een balkonnetjequote:Op zondag 20 januari 2013 22:04 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, dat lijkt me ook wel leuk, gewoon effe achterin de tuin in de sneeuw gaan zitten .......... en dan een foto van het resultaat
whahah ik ga nog keer geduldquote:Op zondag 20 januari 2013 22:08 schreef Jian het volgende:
[..]
Jaaa, dag, dit zijn gewoon de voeten van Gher, maar dan donker gemaakt. Onacceptabel
Flink doorbloed. En huidskleur is ook not done tegenwoordig, tis wat straks mag je niet meer op je blote poten lopenquote:Op zondag 20 januari 2013 22:04 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja geen idee waarom ze zo rood waren/lijken. Misschien omdat ik al even door de sneeuw banjerde omdat ik ook even "snel" een foto van een lantaarn in de sneeuw wilde maken maar daar was ik wel even mee bezig. Of omdat ik voordat ik ging mijn voeten onder een kruik had. Maar mijn voeten zijn normaal gesproken gewoon huisdkleur.
Hahahahaquote:Op zondag 20 januari 2013 22:10 schreef jacqhassel het volgende:
gelukt nu oploaden heb het ijskoud ff geduld fotos volgen zo
Heb je er niet lang ingestaanquote:Op zondag 20 januari 2013 22:10 schreef jacqhassel het volgende:
gelukt nu oploaden heb het ijskoud ff geduld fotos volgen zo
niet lang ze gloeien gewoon en moest twee keer he. doe jij ook ffquote:
viel me reuze mee achteraf had erger verwachtquote:
Ikke niet gloei zo alquote:Op zondag 20 januari 2013 22:13 schreef jacqhassel het volgende:
[..]
niet lang ze gloeien gewoon en moest twee keer he. doe jij ook ff
Cap?quote:Op zondag 20 januari 2013 22:15 schreef jacqhassel het volgende:
[..]
viel me reuze mee achteraf had erger verwacht
bbrr ook een kanjer hoor!!quote:
Liefffffquote:
Wtf, bemoei je met je eige poten...quote:Op zondag 20 januari 2013 22:26 schreef Toverheks het volgende:
[..]verzin eens een eigen on - liner
pas maar op, anders plaats ik ook een foto van mijn poezelige voetjes..........quote:Op zondag 20 januari 2013 22:30 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Wtf, bemoei je met je eige poten...![]()
En het wat niet eens een eenlijner....
quote:
Lafbek, die hadden hier al moeten staan... een beetje solidair zijnde...quote:Op zondag 20 januari 2013 22:31 schreef Toverheks het volgende:
[..]
pas maar op, anders plaats ik ook een foto van mijn poezelige voetjes..........
En hoe voelt hetquote:
vind van Soury en Liesje hun voeten leuk, maar als iedereen zijn zweetpoten gaat laten zien, dan bedank ik.quote:Op zondag 20 januari 2013 22:34 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Lafbek, die hadden hier al moeten staan... een beetje solidair zijnde...
Het is meer de weer binnen zijn gevoel.quote:
morgen weerquote:Op zondag 20 januari 2013 22:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Het is meer de weer binnen zijn gevoel.
Daar gaat het toch niet omquote:Op zondag 20 januari 2013 22:36 schreef Toverheks het volgende:
[..]
vind van Soury en Liesje hun voeten leuk, maar als iedereen zijn zweetpoten gaat laten zien, dan bedank ik.
quote:
misschien niet bij jou en Liesje, dat is gewoon leuk en origineelquote:
Gewoon doen. Heeft niks met je blaas te maken. Zeikwijfquote:Op zondag 20 januari 2013 22:40 schreef Toverheks het volgende:
[..]
misschien niet bij jou en Liesje, dat is gewoon leuk en origineel![]()
en als ik het zou doen, heb ik gelijk blaasontsteking en kouwe handjes
Heel verstandig...quote:Op zondag 20 januari 2013 22:43 schreef jacqhassel het volgende:
ik ga lekker warm in bed liggen trusten fok
Men plaatst hier foto's van voeten in de sneeuw.. niet van je handen en je doos in de sneeuwquote:Op zondag 20 januari 2013 22:40 schreef Toverheks het volgende:
[..]
misschien niet bij jou en Liesje, dat is gewoon leuk en origineel![]()
en als ik het zou doen, heb ik gelijk blaasontsteking en kouwe handjes
Die zijn warm, plus ben je een sneue debielquote:Op zondag 20 januari 2013 22:44 schreef ZOA het volgende:
[..]
Men plaatst hier foto's van voeten in de sneeuw.. niet van je handen en je doos in de sneeuw
Ben debiel is op vakantiequote:Op zondag 20 januari 2013 22:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Die zijn warm, plus ben je een sneue debiel
Hahahahaquote:
voor als het hout op is?quote:Op zondag 20 januari 2013 22:55 schreef Jian het volgende:
[..]
Welk een barbaar zet zijn gitaar nu naast de open haard ....
Voor de deur staat het ook niet.quote:
das ook wel net zo makkelijk voor als je er nog door wilt .. of je moet verwijzen naar ander hout voor de deurquote:
Mwah, ik kon hem daar mooi kwijt en hij ontstemt er niet van!quote:Op zondag 20 januari 2013 22:55 schreef Jian het volgende:
[..]
Welk een barbaar zet zijn gitaar nu naast de open haard ....
Gelul, ze rekken uit en klinken nergens meer naar....quote:Op zondag 20 januari 2013 23:18 schreef Toverheks het volgende:
worden de snaartjes lekker soepel van, van al die warmte
Prettig om te weten dat je gitaar beter gestemd is dan de stemming op het Forum....quote:Op zondag 20 januari 2013 23:22 schreef Gert het volgende:
Hij ontstemt niet op die plek, en ik speel er dagelijks op.
Momenteel staat ie in een CGCGBE stemming, maar dat heb ik zelf gedaan, niet de haard.
Dan heb je goede snaren.quote:Op zondag 20 januari 2013 23:22 schreef Gert het volgende:
Momenteel staat ie in een CGCGBE stemming, maar dat heb ik zelf gedaan, niet de haard.
quote:Op zondag 20 januari 2013 23:27 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Prettig om te weten dat je gitaar beter gestemd is dan de stemming op het Forum....
Een akoest naast een warmtebron zetten is over het algemeen gewoon niet goed voor het hout.quote:Op zondag 20 januari 2013 23:22 schreef Gert het volgende:
Veel te droog, daar gaat het hout van krimpen.quote:Op zondag 20 januari 2013 23:37 schreef Jian het volgende:
[..]
Een akoest naast een warmtebron zetten is over het algemeen gewoon niet goed voor het hout.
Die postte ik als eerste toch. Wat is daar mis mee?quote:Op zondag 20 januari 2013 23:40 schreef 5thencounter het volgende:
Hmm... ik ga voor Kuiken PieP....dat geef zeer weer wat er zoal gaande is....
Met je blote voeten in de sneeuw staan .. dan krimpt er ook wel ietsquote:Op zondag 20 januari 2013 23:41 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Veel te droog, daar gaat het hout van krimpen.
Zoals je al merkt, is Kuiken PieP overal toepasbaar...quote:Op zondag 20 januari 2013 23:43 schreef MichieldeR het volgende:
[..]
Die postte ik als eerste toch. Wat is daar mis mee?
Behalve dat deuntje dat in je kop blijft zitten
vreselijk kutnummerquote:Op zondag 20 januari 2013 23:40 schreef 5thencounter het volgende:
Hmm... ik ga voor Kuiken PieP....dat geef zeer weer wat er zoal gaande is....
Ik heb geen enkel recht, alleen een aanrechtquote:Op zondag 20 januari 2013 23:45 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Zoals je al merkt, is Kuiken PieP overal toepasbaar...
Claim je rechten toevallig? Dan bel ik mijn advocaat vast.....
Bel maar niet het is verspilde moeite.quote:Op zondag 20 januari 2013 23:45 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Zoals je al merkt, is Kuiken PieP overal toepasbaar...
Claim je rechten toevallig? Dan bel ik mijn advocaat vast.....
Yup, mijn gitaren staan ook nooit in de buurt van een verwarming of in de zon ..quote:Op zondag 20 januari 2013 23:41 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Veel te droog, daar gaat het hout van krimpen.
diepere betekenis .. ja, echtquote:Op zondag 20 januari 2013 23:48 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Aha, je mist de diepere betekenis alweer.....
De mijne ligt op zolder en volgens mijn buren is dat een prima plaatsquote:Op zondag 20 januari 2013 23:49 schreef Jian het volgende:
[..]
Yup, mijn gitaren staan ook nooit in de buurt van een verwarming of in de zon ..
quote:Op zondag 20 januari 2013 23:51 schreef MichieldeR het volgende:
[..]
De mijne ligt op zolder en volgens mijn buren is dat een prima plaats
Ik ben er geloof ik nooit in geslaagd om dat "nummer" tot zo ver te luisterenquote:Op zondag 20 januari 2013 23:53 schreef 5thencounter het volgende:
Ik weet iig wie het tracktortje is...
Hmm... maar wel vast oordelen hé?quote:Op maandag 21 januari 2013 00:10 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik ben er geloof ik nooit in geslaagd om dat "nummer" tot zo ver te luisteren
Het feit dat ik dat nummer niet kan uitluisteren is al een oordeel, het is gewoon een debiel soort kinderliedjequote:Op maandag 21 januari 2013 00:11 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Hmm... maar wel vast oordelen hé?
Jaja, ok stoer hoor.... maar ik speel deze wel...quote:Op maandag 21 januari 2013 00:17 schreef Jian het volgende:
[..]
Het feit dat ik dat nummer niet kan uitluisteren is al een oordeel, het is gewoon een debiel soort kinderliedje
Sjee.. dat liedje is zijn tijd ver vooruit, ook aan jou is gedacht...quote:Op maandag 21 januari 2013 00:43 schreef Coos het volgende:
Vholgens mhij is het thijd vhoor Gher zhijn phillen.
quote:Op maandag 21 januari 2013 00:48 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Sjee.. dat liedje is zijn tijd ver vooruit, ook aan jou is gedacht...![]()
[ afbeelding ]
Zonder jou hadden we hier ook niets te lachen gehad inderdaad.quote:Op maandag 21 januari 2013 00:58 schreef 5thencounter het volgende:
Wat ik al dacht en bang voor was, humorloze slappe hap hier...
Is iets wat anders dan koude voetenquote:
Hoe is het met de tintelende voetenquote:
met mijn zweetvoeten gaat het erg goedquote:Op maandag 21 januari 2013 08:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoe is het met de tintelende voeten
quote:Op maandag 21 januari 2013 08:52 schreef jacqhassel het volgende:
[..]
met mijn zweetvoeten gaat het erg goed
quote:Op maandag 21 januari 2013 00:58 schreef 5thencounter het volgende:
Wat ik al dacht en bang voor was, humorloze slappe hap hier...
quote:Op maandag 21 januari 2013 09:09 schreef jacqhassel het volgende:
Niemand is verplicht hier te lezen cq posten
Ik heb deze al 20 jaar en zorg goed voor 'm. Hij staat net na de knik in de muur en de hitte straalt daar niet naar toe. Je kunt 'm zo oppakken en spelen zonder bij te stemmen. En dan klinkt het zuiver. Als je kan spelen, that is.quote:Op zondag 20 januari 2013 23:49 schreef Jian het volgende:
[..]
Yup, mijn gitaren staan ook nooit in de buurt van een verwarming of in de zon ..
Ze hebben het beste met je voor moet je maar denkenquote:Op maandag 21 januari 2013 09:28 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik heb deze al 20 jaar en zorg goed voor 'm. Hij staat net na de knik in de muur en de hitte straalt daar niet naar toe. Je kunt 'm zo oppakken en spelen zonder bij te stemmen. En dan klinkt het zuiver. Als je kan spelen, that is.
Maar ach, zo'n detail aan de rand van een foto was toch weer goed voor een post of 10.
Jij vond het wel goede grappenquote:
quote:Op maandag 21 januari 2013 09:41 schreef pullup het volgende:
[..]
Jij vond het wel goede grappen
[ afbeelding ]
Als het de volgende topic starter verveeld zijn ze vast foetsiequote:
Dus we moeten het maar afwachten begrijp ikquote:Op maandag 21 januari 2013 09:49 schreef pullup het volgende:
[..]
Als het de volgende topic starter verveeld zijn ze vast foetsie
Tenzij Yvonne ze er weer in plakt natuurlijk
lijdzaamquote:Op maandag 21 januari 2013 09:51 schreef selam het volgende:
[..]
Dus we moeten het maar afwachten begrijp ik
Lijkt me wel hè.quote:Op maandag 21 januari 2013 09:51 schreef selam het volgende:
[..]
Dus we moeten het maar afwachten begrijp ik
Leuk heks , ik kijk al uit naar je foto squote:Op maandag 21 januari 2013 09:53 schreef Toverheks het volgende:
afgesproken werk, gisteren ook almaar goed wat een pak sneeuw , straks maar weer een flinke wandeling neem mijn foto camera mee
Wat is afgesproken werkquote:Op maandag 21 januari 2013 09:53 schreef Toverheks het volgende:
afgesproken werk, gisteren ook almaar goed wat een pak sneeuw , straks maar weer een flinke wandeling neem mijn foto camera mee
Pas op vandaag Heksie het is vandaag blue monday!quote:Op maandag 21 januari 2013 09:55 schreef Toverheks het volgende:
Ja , ga eens de kunstfotograaf uithangenen de uilen kunnen wat mij betreft gewoon in de OP blijven hoor
Pullup wat is dit schattig om te zien, dat die poes ook in de boom zit, samen op die steen, die uil was duidelijk de baas van die 2quote:Op maandag 21 januari 2013 09:54 schreef pullup het volgende:
[..]
Wat is afgesproken werk![]()
Een lieve uil dan voor heksie
Grappig ik ben al weken niet in zo'n goede bui geweest.quote:Op maandag 21 januari 2013 09:58 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Pas op vandaag Heksie het is vandaag blue monday!
Verkeerd gelezen, wat een goed bericht!quote:Op maandag 21 januari 2013 09:59 schreef pullup het volgende:
[..]
Grappig ik ben al weken niet in zo'n goede bui geweest.
quote:Op maandag 21 januari 2013 10:02 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Verkeerd gelezen, wat een goed bericht!![]()
Nee Juist vandaag niet sarcastich, wil ze geen gelijk geven met blue monday.quote:Op maandag 21 januari 2013 10:11 schreef pullup het volgende:
[..]![]()
Ik dacht al dat je wat sarcastisch was, maar nu :
[ afbeelding ]
Goede morgen Pietjequote:Op maandag 21 januari 2013 10:29 schreef PietjePuk007 het volgende:
Goedemorgen! Vrijwel probleemloos op werk gekomen
Planning loont waarschijnlijk.quote:Op maandag 21 januari 2013 10:29 schreef PietjePuk007 het volgende:
Denk dat je dan een van de Gelukigge ben !quote:Op maandag 21 januari 2013 10:29 schreef PietjePuk007 het volgende:
ik heb altijd vrijquote:Op maandag 21 januari 2013 10:54 schreef Kaat38 het volgende:
Murning!
Allemaal lekker thuis en ijsvrij genomen?
Mooi zoquote:Op maandag 21 januari 2013 10:56 schreef Jian het volgende:
Kom net van de weg af en ga er zo weer op, de gisteren voorspelde RAMPEN hebben mij niet getroffen, we reden met z'n allen wat langzamer, maar dat ging prima
De joker sterft nooit!!!, Heath Andrew Ledger die de rol van de joker speelde (formidabele vertolking overigens) is idd op 22 januari 2008 overleden.quote:Op maandag 21 januari 2013 10:14 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Nee Juist vandaag niet sarcastich, wil ze geen gelijk geven met blue monday.
BTW morgen is het de sterfdag van de jokerHeath Andrew Ledger , onthouden is de zelfde dag overleden als mijn zus.
Nee dat kan ik me voor stellen Poezewoesquote:Op maandag 21 januari 2013 11:12 schreef Poezewoes het volgende:
Kon niet op zijn echte naam komen< ja dat weet ik wanneer hij is overleden!
Al is het geen leuk ezelsbruggetje voor mij
Ooooh heb jij een maandag gekregen??quote:Op maandag 21 januari 2013 11:02 schreef Jian het volgende:
Nou krijg ik weer een blue monday door m'n strot geduwd, wie heeft dat nou weer uitgevonden, ik ben vandaag echt niet chagrijniger dan op een normale maandag
De andere man is nog springlevend en plukt iedereen nog elke dag... Gerrit Zalmquote:Op maandag 21 januari 2013 10:11 schreef pullup het volgende:
[..]![]()
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 21 januari 2013 11:22 schreef pos het volgende:
[..]
Ooooh heb jij een maandag gekregen??
Ik weet waarom....
[ afbeelding ]
Eerst wilde ik hem als HDNGMW bestempelen, maar daar is het wat vroeg voorquote:Op maandag 21 januari 2013 10:11 schreef pullup het volgende:
[..]![]()
[ afbeelding ]
Tjaaah...geen fb?...dan is de kans groot dat je elke week een maandag krijgtquote:
Luther, geweldige rolquote:Op maandag 21 januari 2013 11:30 schreef Toverheks het volgende:
Penoza, kan niet wachten op seizoen 3rug recht en arm gestrekt......Luther
Dat zal mijn lot dan zijn, want Facebookquote:Op maandag 21 januari 2013 11:30 schreef pos het volgende:
[..]
Tjaaah...geen fb?...dan is de kans groot dat je elke week een maandag krijgt
Ja, Top! Een van de weinige!quote:
Ja, en ik vond de Kinderen van Carmen, naarmate het seizoen vordede ook beter in hun rol *groeien* maar Luther en Berry waren helemaal top en Carmen kan zo door gaan in het drugs kartel.......komt wel een 3e seizoen want er zijn nog hele mooie verhaallijnen te bedenkenquote:Op maandag 21 januari 2013 11:34 schreef Jian het volgende:
[..]
Luther, geweldige rolIk vond seizoen 2 nog beter (harder ook) dan seizoen 1. Mooie Nederlandse serie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voorbijgangers bang voor intimiderende oehoeTenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!
Je slaat op hol Heks, Luther wordt geen baas, dat is een trouwe dienaar, "the stone cold killer", stiekem verliefd op Carmen. Die OvJ, moet geliquideerd worden want ik heb een hekel aan dat wijfquote:Op maandag 21 januari 2013 11:40 schreef Toverheks het volgende:
Carmen is ongelukkig in haar huwelijk en ze krijgt wat met die gast van de politie, officier van justitie is zo fout als de kolere en duikt ook de drugs in, en wil koste wat het kost Carmen toch uit de weg ruimen, Luther wordt de baas van het hele zooitje, heeft al die jaren zoveel geld van Ooms en haar vader achterover gedrukt, ach je kan zo een seizoen 3 uit de pols schudden.
Het leeft dus allemaal nogquote:Op maandag 21 januari 2013 11:40 schreef Toverheks het volgende:
Carmen is ongelukkig in haar huwelijk en ze krijgt wat met die gast van de politie, officier van justitie is zo fout als de kolere en duikt ook de drugs in, en wil koste wat het kost Carmen toch uit de weg ruimen, Luther wordt de baas van het hele zooitje, heeft al die jaren zoveel geld van Ooms en haar vader achterover gedrukt, ach je kan zo een seizoen 3 uit de pols schudden.
quote:Op maandag 21 januari 2013 11:47 schreef Poezewoes het volgende:
Gezeik van dat soort burgerkutten, blijf dan uit het bos. Prachtig toch zo'n beest, zeker van die afmetingen. Daar kan je toch alleen maar met bewondering naar kijken. Ja en dan scheert ie een keer over je heen omdat hij vindt dat dat stukkie bos zijn territorium is, so what. Nee ze voelen zich geïntimideerd de boehoehoe's, alsof dat beest je werkelijk met huid en haar zou opvreten ...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voorbijgangers bang voor intimiderende oehoe![]()
we kennen samen wel seizoen 3 schrijven, maar ik laat die doos leven, die gaat haar kind terug eisen en zet de inrichting, waar ze ondertussen is opgenomen helemaal op zijn kop, zij zet een handeltje op, en 1 van de hulpverleners helpt haar daarbij, en zie, weer een drugsbende die tegen Carmen gaat vechten........Danielle, dochter Carmen, krijgt geheid wat met die Berry, veel oudere man waar Carmen het natuurlijk niet mee eens is, dus die moet uit de weg worden geruimd......maar Luther moet in seizoen 3 maar de hoofdpersoon worden, Luther isquote:Op maandag 21 januari 2013 11:48 schreef Jian het volgende:
[..]
Je slaat op hol Heks, Luther wordt geen baas, dat is een trouwe dienaar, "the stone cold killer", stiekem verliefd op Carmen. Die OvJ, moet geliquideerd worden want ik heb een hekel aan dat wijf. Die Jim (rechercheur) en Carmen, ja daar ga ik wel in mee. Die doos die met Irwan getrouwd was die moet er trouwens ook aan, want die vind ik ook irritant
Hij was nog niet genoeg in beeldquote:Op maandag 21 januari 2013 12:39 schreef PietjePuk007 het volgende:
Nieuwe talkshow voor Johan Derksen
Ben benieuwd.
Kan interessant worden. Als ik de namen zie: Derksen moet het niet te makkelijk krijgen, maar Advocaat en Verbeek staan hun mannetje wel. Gullit vind ik dan weer een wat saaiere prater.quote:Op maandag 21 januari 2013 12:39 schreef PietjePuk007 het volgende:
Nieuwe talkshow voor Johan Derksen
Ben benieuwd.
ja op bepaalde plaatsen spiegelglad en voor ons scooter rijders helemaal fietspaden worden als laatste gestrooid alleen zit ik om 6 uur smorgens al op mijn scootiequote:Op maandag 21 januari 2013 14:04 schreef beequeen het volgende:
Zoonlief zat gister in de buurt van Eindhoven. Vooral de binnenwegen waren spekglad door de ijzel. Daar helpt geen strooizout tegen. Hij heeft er twee en een half uur over gedaan om naar 030 te rijden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |