Als het de volgende topic starter verveeld zijn ze vast foetsiequote:
Dus we moeten het maar afwachten begrijp ikquote:Op maandag 21 januari 2013 09:49 schreef pullup het volgende:
[..]
Als het de volgende topic starter verveeld zijn ze vast foetsie
Tenzij Yvonne ze er weer in plakt natuurlijk
lijdzaamquote:Op maandag 21 januari 2013 09:51 schreef selam het volgende:
[..]
Dus we moeten het maar afwachten begrijp ik
Lijkt me wel hè.quote:Op maandag 21 januari 2013 09:51 schreef selam het volgende:
[..]
Dus we moeten het maar afwachten begrijp ik
Leuk heks , ik kijk al uit naar je foto squote:Op maandag 21 januari 2013 09:53 schreef Toverheks het volgende:
afgesproken werk, gisteren ook almaar goed wat een pak sneeuw , straks maar weer een flinke wandeling neem mijn foto camera mee
Wat is afgesproken werkquote:Op maandag 21 januari 2013 09:53 schreef Toverheks het volgende:
afgesproken werk, gisteren ook almaar goed wat een pak sneeuw , straks maar weer een flinke wandeling neem mijn foto camera mee
Pas op vandaag Heksie het is vandaag blue monday!quote:Op maandag 21 januari 2013 09:55 schreef Toverheks het volgende:
Ja , ga eens de kunstfotograaf uithangenen de uilen kunnen wat mij betreft gewoon in de OP blijven hoor
Pullup wat is dit schattig om te zien, dat die poes ook in de boom zit, samen op die steen, die uil was duidelijk de baas van die 2quote:Op maandag 21 januari 2013 09:54 schreef pullup het volgende:
[..]
Wat is afgesproken werk![]()
Een lieve uil dan voor heksie
Grappig ik ben al weken niet in zo'n goede bui geweest.quote:Op maandag 21 januari 2013 09:58 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Pas op vandaag Heksie het is vandaag blue monday!
Verkeerd gelezen, wat een goed bericht!quote:Op maandag 21 januari 2013 09:59 schreef pullup het volgende:
[..]
Grappig ik ben al weken niet in zo'n goede bui geweest.
quote:Op maandag 21 januari 2013 10:02 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Verkeerd gelezen, wat een goed bericht!![]()
Nee Juist vandaag niet sarcastich, wil ze geen gelijk geven met blue monday.quote:Op maandag 21 januari 2013 10:11 schreef pullup het volgende:
[..]![]()
Ik dacht al dat je wat sarcastisch was, maar nu :
[ afbeelding ]
Goede morgen Pietjequote:Op maandag 21 januari 2013 10:29 schreef PietjePuk007 het volgende:
Goedemorgen! Vrijwel probleemloos op werk gekomen
Planning loont waarschijnlijk.quote:Op maandag 21 januari 2013 10:29 schreef PietjePuk007 het volgende:
Denk dat je dan een van de Gelukigge ben !quote:Op maandag 21 januari 2013 10:29 schreef PietjePuk007 het volgende:
ik heb altijd vrijquote:Op maandag 21 januari 2013 10:54 schreef Kaat38 het volgende:
Murning!
Allemaal lekker thuis en ijsvrij genomen?
Mooi zoquote:Op maandag 21 januari 2013 10:56 schreef Jian het volgende:
Kom net van de weg af en ga er zo weer op, de gisteren voorspelde RAMPEN hebben mij niet getroffen, we reden met z'n allen wat langzamer, maar dat ging prima
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |