Brompotten is ook wel leukquote:Op zondag 20 januari 2013 18:49 schreef 5thencounter het volgende:
Wtf met die uilen steeds weer? Kunnen er geen mollen de volgende keer?
Had niets goed vandaag!quote:Op zondag 20 januari 2013 17:14 schreef Gert het volgende:
Coos, had je nog poen gezet op 020 - 010?
Ik wel, heb een mooi troostprijsje.
PB post hier al joh.quote:
quote:
Neequote:Op zondag 20 januari 2013 18:49 schreef 5thencounter het volgende:
Wtf met die uilen steeds weer? Kunnen er geen mollen de volgende keer?
quote:Op zondag 20 januari 2013 19:09 schreef Lavenderr het volgende:
Nog heel even over de Stones?![]()
Uit 1963. B-kant van I wanna be your man. Ian Stewart op piano
Lang leve de blues
Gelukkig heeft PB ondertussen zoveel caps dat we nog jaren door kunnen alsof er niets aan de hand is.quote:Op zondag 20 januari 2013 19:09 schreef Jian het volgende:
Goh heeft het Opa-topic probleem zich vanzelf opgelost. Goed idee, een wachtwoord op een stream, nu kijkt er echt helemaal niemand meer naar.![]()
Nou ja, wat ik al zei, opgelost, toedeledokie Oop, het ga je goed
Ja, maar hij heeft ons volledig buitengesloten, dan vind ik ook dat ie naar de vergetelheid moet, het boek is wat mij betreft dicht, het verhaal verteld, klaarquote:Op zondag 20 januari 2013 19:12 schreef pullup het volgende:
[..]
Gelukkig heeft PB ondertussen zoveel caps dat we nog jaren door kunnen alsof er niets aan de hand is.
Een Polletje over hoelang 'ie het volhoud zou wel leuk zijn in deze....quote:Op zondag 20 januari 2013 19:16 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, maar hij heeft ons volledig buitengesloten, dan vind ik ook dat ie naar de vergetelheid moet, het boek is wat mij betreft dicht, het verhaal verteld, klaar
Zeg dat. Maar ja, 50 jaar geledenquote:Op zondag 20 januari 2013 19:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]heerlijk of niet?
Wat een broekies zijn het daar nog hé![]()
quote:Op zondag 20 januari 2013 19:19 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Zeg dat. Maar ja, 50 jaar geleden
eens dus hopelijk ook geen posten meer over hem gewoon foetsie pleitequote:Op zondag 20 januari 2013 19:16 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, maar hij heeft ons volledig buitengesloten, dan vind ik ook dat ie naar de vergetelheid moet, het boek is wat mij betreft dicht, het verhaal verteld, klaar
Gert was toch duidelijk hieromtrent?quote:Op zondag 20 januari 2013 19:18 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Een Polletje over hoelang 'ie het volhoud zou wel leuk zijn in deze....
Lijkt me ook.quote:Op zondag 20 januari 2013 19:29 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Gert was toch duidelijk hieromtrent?
Daar heb je weer gelijk inquote:
Polletjes over hoelang iemand iets volhoud is bij mij weten nog niet geband.. Uitkijken voor paranoia lijkt me verstandiger vind je ook niet?quote:Op zondag 20 januari 2013 19:29 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Gert was toch duidelijk hieromtrent?
Die volgen wel. Wie het ook mogen zijnquote:
quote:Op zondag 20 januari 2013 19:34 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik heb het wachtwoord al geraden. In één keer goed
cara?quote:Op zondag 20 januari 2013 19:34 schreef Scrutinizer het volgende:
Troostprijs. Paar tientjes.quote:Op zondag 20 januari 2013 18:49 schreef Coos het volgende:
[..]
Had niets goed vandaag!Zowel op eredivisie, primera division en veldrijden gegokt en verloren.
Wat was jouw prijsje dan
Tyfus!quote:
quote:Op zondag 20 januari 2013 19:34 schreef Scrutinizer het volgende:
Herdershond ?quote:Op zondag 20 januari 2013 19:34 schreef Scrutinizer het volgende:
Knap!quote:Op zondag 20 januari 2013 19:35 schreef Gert het volgende:
[..]
Troostprijs. Paar tientjes.
[ afbeelding ]
Een ramp! We gaan allemaal doodquote:Op zondag 20 januari 2013 19:58 schreef Jian het volgende:
De koppen in de Telegraaf! Een paar sneeuwbuitjes en temperaturen rond het vriespunt en de media schreeuwen moord en brand!
VID vreest dat Nederland morgen massaal vaststaat
Ochtendspits wordt ramp
Voor maandagochtend verwacht de VerkeersInformatieDienst (VID) een 'zeer zware ochtendspits'. Dat houdt in dat er zo'n 500 kilometer file wordt verwacht en ,,een groot deel van Nederland vaststaat''.
Zo koud is het!
Snavel eend vriest vast
Chaos rond Amsterdam en Schiphol
TREINVERKEER PLATGELEGD
KNMI waarschuwt voor 'extreem weer'
Ben net even buiten sneeuwballen wezen gooien met de buurjongens, tis helemaal niet zo koud meer en wedden dat er morgen geen langere files staan dan normaal
of ergerquote:Op zondag 20 januari 2013 19:59 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Een ramp! We gaan allemaal dood
Op de Malinese televisie wordt nu een inzamelingsactie gehouden voor de slachtoffers van de gevallen sneeuw in Nederlandquote:
Als dat geld maar terecht komt bij de mensen die het nodig hebben. Straks worden er nog wapens van gekochtquote:Op zondag 20 januari 2013 20:03 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Op de Malinese televisie wordt nu een inzamelingsactie gehouden voor de slachtoffers van de gevallen sneeuw in Nederland
Het Fries Bevrijdingslegerquote:Op zondag 20 januari 2013 20:05 schreef Jian het volgende:
[..]
Als dat geld maar terecht komt bij de mensen die het nodig hebben. Straks worden er nog wapens van gekocht
lekker tempootjequote:Op zondag 20 januari 2013 20:07 schreef Copycat het volgende:
Op naar aflevering 7 van het laatste seizoen van The Wire.
Omar coming!!!
Vanaf seizoen vier heb ik de vaart er flink inzitten. Maar ben al zo'n twee jaar geleden gestart.quote:
Sûkerbôlequote:Op zondag 20 januari 2013 20:07 schreef Deisyy het volgende:
De Sukerbolle groep![]()
Echt jongens, wat een heerlijk drama maken ze weer van die sneeuw
Het heeft me nooit zo getrokken, terwijl ik overal om heen hoor dat het zo goed is. Als ik eraan begin ben ik waarschijnlijk binnen no time verslaafd, misschien houdt dat me wel tegen ....quote:Op zondag 20 januari 2013 20:11 schreef Copycat het volgende:
[..]
Vanaf seizoen vier heb ik de vaart er flink inzitten. Maar ben al zo'n twee jaar geleden gestart.
Aanrader, maar je moet het wel tijd gunnen om 'op je te groeien'.
Bye bye Scrutinizerquote:
Ja beter dan die platgelopen ijs.quote:Op zondag 20 januari 2013 20:46 schreef Toverheks het volgende:
het is zalig weer buiten, en wat heerlijk zo banjeren door versgevallen sneeuw.......
Toch maar de dvd binnen gehaald. Suits. Bedankt voor de tipquote:
het is zo mooi, en veel je ziet niet de stoepranden soms niet eens, maar even heerlijk buiten gewandeld.quote:
Je moet dat op je blote voeten doen, echt dat voelt zo primaquote:Op zondag 20 januari 2013 21:00 schreef Toverheks het volgende:
[..]
het is zo mooi, en veel je ziet niet de stoepranden soms niet eens, maar even heerlijk buiten gewandeld.
Ik geloof je gelijk, die lafbek kan niet zonder écht publiek, en alleen met die misselijke Hop houd 'ie zéker niet lang uit...quote:Op zondag 20 januari 2013 20:59 schreef Pearlbitch het volgende:
Voordat er allerlei wilde verhalen de ronde gaan doen: Oop is inderdaad wegens omstandigheden tijdelijk even uit de openbaarheid, maar wees gerust, hij komt terug!!
Heb jij aandelen van hem of zo ppfffquote:Op zondag 20 januari 2013 20:59 schreef Pearlbitch het volgende:
Voordat er allerlei wilde verhalen de ronde gaan doen: Oop is inderdaad wegens omstandigheden tijdelijk even uit de openbaarheid, maar wees gerust, hij komt terug!!
Ik geef het goede voorbeeld welquote:Op zondag 20 januari 2013 21:05 schreef Toverheks het volgende:
hahaha nee dan worden me handen zo koud
HDNGMW Zuckerberg?quote:Op zondag 20 januari 2013 21:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb jij aandelen van hem of zo ppfff
Net even in de tuin met m'n blote poten in de sneeuw gestaan en het is gewoon tyfus koudquote:Op zondag 20 januari 2013 21:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Je moet dat op je blote voeten doen, echt dat voelt zo prima
bbbrrrquote:Op zondag 20 januari 2013 21:22 schreef Jian het volgende:
[..]
Net even in de tuin met m'n blote poten in de sneeuw gestaan en het is gewoon tyfus koud
Heb je al wat gezien? Zelf gisteren het 1e nieuwe deel weer gezienquote:Op zondag 20 januari 2013 20:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Toch maar de dvd binnen gehaald. Suits. Bedankt voor de tip
bbrr ben je nu niet koud tot op je botten??quote:
Nee ik heb vanmiddag net de laatste delen van Game of thrones gekeken. Ik heb het drukquote:Op zondag 20 januari 2013 21:26 schreef Jian het volgende:
[..]
Heb je al wat gezien? Zelf gisteren het 1e nieuwe deel weer gezien
Eelt onder de voeten, dan valt het best meequote:Op zondag 20 januari 2013 21:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
bbrr ben je nu niet koud tot op je botten??
Nee je gaat gloeien, echt het is lekker.quote:Op zondag 20 januari 2013 21:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
bbrr ben je nu niet koud tot op je botten??
Ik denk wel eens dat dat ook zo voelt na een nieuwjaars duik. Tinteling overal. Ik denk niet dat ik dat overleef, dit is al extreemquote:
Nou blijf dan nog maar even staanquote:Op zondag 20 januari 2013 21:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee je gaat gloeien, echt het is lekker.
Best kut dat ik buren tegen kwam.. Ohh Hoiquote:Op zondag 20 januari 2013 21:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nou blijf dan nog maar even staan, ik doe het je liever niet na!!!
Ik wil elk jaar meedoen met de nieuwjaarsduik maar nieuwjaarsdag is niet echt mijn ding, zeg maarquote:Op zondag 20 januari 2013 21:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik denk wel eens dat dat ook zo voelt na een nieuwjaars duik. Tinteling overal. Ik denk niet dat ik dat overleef, dit is al extreem
Ja het voelt gewoon goed. Nu nogquote:Op zondag 20 januari 2013 21:40 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik wil elk jaar meedoen met de nieuwjaarsduik maar nieuwjaarsdag is niet echt mijn ding, zeg maar
Maar wel lekker he?
Pas maar op dat ze gggnet niet bellenquote:Op zondag 20 januari 2013 21:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Best kut dat ik buren tegen kwam.. Ohh HoiLet niet op mijn blote poten
Ook warme tintelingen nu!!quote:Op zondag 20 januari 2013 21:42 schreef Jian het volgende:
Okee, nog een keer gedaan maar dan met foto, de 2e keer was minder koud voor m'n gevoel![]()
[ afbeelding ]
Haha tofquote:Op zondag 20 januari 2013 21:42 schreef Jian het volgende:
Okee, nog een keer gedaan maar dan met foto, de 2e keer was minder koud voor m'n gevoel![]()
[ afbeelding ]
LOL!quote:Op zondag 20 januari 2013 21:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Best kut dat ik buren tegen kwam.. Ohh HoiLet niet op mijn blote poten
Jeej! Lekker he?quote:Op zondag 20 januari 2013 21:42 schreef Jian het volgende:
[ afbeelding ]
Ohja dat vonden ze elders ook zo leuk, blote voeten in de sneeuw... Hier de mijne...quote:Op zondag 20 januari 2013 21:42 schreef Jian het volgende:
[ afbeelding ]
Geweldig. Hoe voelt hetquote:Op zondag 20 januari 2013 21:45 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ohja dat vonden ze elders ook zo leuk, blote voeten in de sneeuw... Hier de mijne...
[ afbeelding ]
Dan nu met je blote gat in de sneeuwquote:
Valt mee, ik had jou op maatje 48 geschatquote:Op zondag 20 januari 2013 21:45 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ohja dat vonden ze elders ook zo leuk, blote voeten in de sneeuw... Hier de mijne...
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |