Heb je al wat gezien? Zelf gisteren het 1e nieuwe deel weer gezienquote:Op zondag 20 januari 2013 20:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Toch maar de dvd binnen gehaald. Suits. Bedankt voor de tip
bbrr ben je nu niet koud tot op je botten??quote:
Nee ik heb vanmiddag net de laatste delen van Game of thrones gekeken. Ik heb het drukquote:Op zondag 20 januari 2013 21:26 schreef Jian het volgende:
[..]
Heb je al wat gezien? Zelf gisteren het 1e nieuwe deel weer gezien
Eelt onder de voeten, dan valt het best meequote:Op zondag 20 januari 2013 21:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
bbrr ben je nu niet koud tot op je botten??
Nee je gaat gloeien, echt het is lekker.quote:Op zondag 20 januari 2013 21:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
bbrr ben je nu niet koud tot op je botten??
Ik denk wel eens dat dat ook zo voelt na een nieuwjaars duik. Tinteling overal. Ik denk niet dat ik dat overleef, dit is al extreemquote:
Nou blijf dan nog maar even staanquote:Op zondag 20 januari 2013 21:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee je gaat gloeien, echt het is lekker.
Best kut dat ik buren tegen kwam.. Ohh Hoiquote:Op zondag 20 januari 2013 21:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nou blijf dan nog maar even staan, ik doe het je liever niet na!!!
Ik wil elk jaar meedoen met de nieuwjaarsduik maar nieuwjaarsdag is niet echt mijn ding, zeg maarquote:Op zondag 20 januari 2013 21:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik denk wel eens dat dat ook zo voelt na een nieuwjaars duik. Tinteling overal. Ik denk niet dat ik dat overleef, dit is al extreem
Ja het voelt gewoon goed. Nu nogquote:Op zondag 20 januari 2013 21:40 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik wil elk jaar meedoen met de nieuwjaarsduik maar nieuwjaarsdag is niet echt mijn ding, zeg maar
Maar wel lekker he?
Pas maar op dat ze gggnet niet bellenquote:Op zondag 20 januari 2013 21:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Best kut dat ik buren tegen kwam.. Ohh HoiLet niet op mijn blote poten
Ook warme tintelingen nu!!quote:Op zondag 20 januari 2013 21:42 schreef Jian het volgende:
Okee, nog een keer gedaan maar dan met foto, de 2e keer was minder koud voor m'n gevoel![]()
[ afbeelding ]
Haha tofquote:Op zondag 20 januari 2013 21:42 schreef Jian het volgende:
Okee, nog een keer gedaan maar dan met foto, de 2e keer was minder koud voor m'n gevoel![]()
[ afbeelding ]
LOL!quote:Op zondag 20 januari 2013 21:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Best kut dat ik buren tegen kwam.. Ohh HoiLet niet op mijn blote poten
Jeej! Lekker he?quote:Op zondag 20 januari 2013 21:42 schreef Jian het volgende:
[ afbeelding ]
Ohja dat vonden ze elders ook zo leuk, blote voeten in de sneeuw... Hier de mijne...quote:Op zondag 20 januari 2013 21:42 schreef Jian het volgende:
[ afbeelding ]
Geweldig. Hoe voelt hetquote:Op zondag 20 januari 2013 21:45 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ohja dat vonden ze elders ook zo leuk, blote voeten in de sneeuw... Hier de mijne...
[ afbeelding ]
Dan nu met je blote gat in de sneeuwquote:
Valt mee, ik had jou op maatje 48 geschatquote:Op zondag 20 januari 2013 21:45 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ohja dat vonden ze elders ook zo leuk, blote voeten in de sneeuw... Hier de mijne...
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |