Ja beter dan die platgelopen ijs.quote:Op zondag 20 januari 2013 20:46 schreef Toverheks het volgende:
het is zalig weer buiten, en wat heerlijk zo banjeren door versgevallen sneeuw.......
Toch maar de dvd binnen gehaald. Suits. Bedankt voor de tipquote:
het is zo mooi, en veel je ziet niet de stoepranden soms niet eens, maar even heerlijk buiten gewandeld.quote:
Je moet dat op je blote voeten doen, echt dat voelt zo primaquote:Op zondag 20 januari 2013 21:00 schreef Toverheks het volgende:
[..]
het is zo mooi, en veel je ziet niet de stoepranden soms niet eens, maar even heerlijk buiten gewandeld.
Ik geloof je gelijk, die lafbek kan niet zonder écht publiek, en alleen met die misselijke Hop houd 'ie zéker niet lang uit...quote:Op zondag 20 januari 2013 20:59 schreef Pearlbitch het volgende:
Voordat er allerlei wilde verhalen de ronde gaan doen: Oop is inderdaad wegens omstandigheden tijdelijk even uit de openbaarheid, maar wees gerust, hij komt terug!!
Heb jij aandelen van hem of zo ppfffquote:Op zondag 20 januari 2013 20:59 schreef Pearlbitch het volgende:
Voordat er allerlei wilde verhalen de ronde gaan doen: Oop is inderdaad wegens omstandigheden tijdelijk even uit de openbaarheid, maar wees gerust, hij komt terug!!
Ik geef het goede voorbeeld welquote:Op zondag 20 januari 2013 21:05 schreef Toverheks het volgende:
hahaha nee dan worden me handen zo koud
HDNGMW Zuckerberg?quote:Op zondag 20 januari 2013 21:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb jij aandelen van hem of zo ppfff
Net even in de tuin met m'n blote poten in de sneeuw gestaan en het is gewoon tyfus koudquote:Op zondag 20 januari 2013 21:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Je moet dat op je blote voeten doen, echt dat voelt zo prima
bbbrrrquote:Op zondag 20 januari 2013 21:22 schreef Jian het volgende:
[..]
Net even in de tuin met m'n blote poten in de sneeuw gestaan en het is gewoon tyfus koud
Heb je al wat gezien? Zelf gisteren het 1e nieuwe deel weer gezienquote:Op zondag 20 januari 2013 20:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Toch maar de dvd binnen gehaald. Suits. Bedankt voor de tip
bbrr ben je nu niet koud tot op je botten??quote:
Nee ik heb vanmiddag net de laatste delen van Game of thrones gekeken. Ik heb het drukquote:Op zondag 20 januari 2013 21:26 schreef Jian het volgende:
[..]
Heb je al wat gezien? Zelf gisteren het 1e nieuwe deel weer gezien
Eelt onder de voeten, dan valt het best meequote:Op zondag 20 januari 2013 21:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
bbrr ben je nu niet koud tot op je botten??
Nee je gaat gloeien, echt het is lekker.quote:Op zondag 20 januari 2013 21:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
bbrr ben je nu niet koud tot op je botten??
Ik denk wel eens dat dat ook zo voelt na een nieuwjaars duik. Tinteling overal. Ik denk niet dat ik dat overleef, dit is al extreemquote:
Nou blijf dan nog maar even staanquote:Op zondag 20 januari 2013 21:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee je gaat gloeien, echt het is lekker.
Best kut dat ik buren tegen kwam.. Ohh Hoiquote:Op zondag 20 januari 2013 21:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nou blijf dan nog maar even staan, ik doe het je liever niet na!!!
Ik wil elk jaar meedoen met de nieuwjaarsduik maar nieuwjaarsdag is niet echt mijn ding, zeg maarquote:Op zondag 20 januari 2013 21:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik denk wel eens dat dat ook zo voelt na een nieuwjaars duik. Tinteling overal. Ik denk niet dat ik dat overleef, dit is al extreem
Ja het voelt gewoon goed. Nu nogquote:Op zondag 20 januari 2013 21:40 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik wil elk jaar meedoen met de nieuwjaarsduik maar nieuwjaarsdag is niet echt mijn ding, zeg maar
Maar wel lekker he?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |