lekker tempootjequote:Op zondag 20 januari 2013 20:07 schreef Copycat het volgende:
Op naar aflevering 7 van het laatste seizoen van The Wire.
Omar coming!!!
Vanaf seizoen vier heb ik de vaart er flink inzitten. Maar ben al zo'n twee jaar geleden gestart.quote:
Sûkerbôlequote:Op zondag 20 januari 2013 20:07 schreef Deisyy het volgende:
De Sukerbolle groep![]()
Echt jongens, wat een heerlijk drama maken ze weer van die sneeuw
Het heeft me nooit zo getrokken, terwijl ik overal om heen hoor dat het zo goed is. Als ik eraan begin ben ik waarschijnlijk binnen no time verslaafd, misschien houdt dat me wel tegen ....quote:Op zondag 20 januari 2013 20:11 schreef Copycat het volgende:
[..]
Vanaf seizoen vier heb ik de vaart er flink inzitten. Maar ben al zo'n twee jaar geleden gestart.
Aanrader, maar je moet het wel tijd gunnen om 'op je te groeien'.
Bye bye Scrutinizerquote:
Ja beter dan die platgelopen ijs.quote:Op zondag 20 januari 2013 20:46 schreef Toverheks het volgende:
het is zalig weer buiten, en wat heerlijk zo banjeren door versgevallen sneeuw.......
Toch maar de dvd binnen gehaald. Suits. Bedankt voor de tipquote:
het is zo mooi, en veel je ziet niet de stoepranden soms niet eens, maar even heerlijk buiten gewandeld.quote:
Je moet dat op je blote voeten doen, echt dat voelt zo primaquote:Op zondag 20 januari 2013 21:00 schreef Toverheks het volgende:
[..]
het is zo mooi, en veel je ziet niet de stoepranden soms niet eens, maar even heerlijk buiten gewandeld.
Ik geloof je gelijk, die lafbek kan niet zonder écht publiek, en alleen met die misselijke Hop houd 'ie zéker niet lang uit...quote:Op zondag 20 januari 2013 20:59 schreef Pearlbitch het volgende:
Voordat er allerlei wilde verhalen de ronde gaan doen: Oop is inderdaad wegens omstandigheden tijdelijk even uit de openbaarheid, maar wees gerust, hij komt terug!!
Heb jij aandelen van hem of zo ppfffquote:Op zondag 20 januari 2013 20:59 schreef Pearlbitch het volgende:
Voordat er allerlei wilde verhalen de ronde gaan doen: Oop is inderdaad wegens omstandigheden tijdelijk even uit de openbaarheid, maar wees gerust, hij komt terug!!
Ik geef het goede voorbeeld welquote:Op zondag 20 januari 2013 21:05 schreef Toverheks het volgende:
hahaha nee dan worden me handen zo koud
HDNGMW Zuckerberg?quote:Op zondag 20 januari 2013 21:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb jij aandelen van hem of zo ppfff
Net even in de tuin met m'n blote poten in de sneeuw gestaan en het is gewoon tyfus koudquote:Op zondag 20 januari 2013 21:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Je moet dat op je blote voeten doen, echt dat voelt zo prima
bbbrrrquote:Op zondag 20 januari 2013 21:22 schreef Jian het volgende:
[..]
Net even in de tuin met m'n blote poten in de sneeuw gestaan en het is gewoon tyfus koud
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |