Brompotten is ook wel leukquote:Op zondag 20 januari 2013 18:49 schreef 5thencounter het volgende:
Wtf met die uilen steeds weer? Kunnen er geen mollen de volgende keer?
Had niets goed vandaag!quote:Op zondag 20 januari 2013 17:14 schreef Gert het volgende:
Coos, had je nog poen gezet op 020 - 010?
Ik wel, heb een mooi troostprijsje.
PB post hier al joh.quote:
quote:
Neequote:Op zondag 20 januari 2013 18:49 schreef 5thencounter het volgende:
Wtf met die uilen steeds weer? Kunnen er geen mollen de volgende keer?
quote:Op zondag 20 januari 2013 19:09 schreef Lavenderr het volgende:
Nog heel even over de Stones?![]()
Uit 1963. B-kant van I wanna be your man. Ian Stewart op piano
Lang leve de blues
Gelukkig heeft PB ondertussen zoveel caps dat we nog jaren door kunnen alsof er niets aan de hand is.quote:Op zondag 20 januari 2013 19:09 schreef Jian het volgende:
Goh heeft het Opa-topic probleem zich vanzelf opgelost. Goed idee, een wachtwoord op een stream, nu kijkt er echt helemaal niemand meer naar.![]()
Nou ja, wat ik al zei, opgelost, toedeledokie Oop, het ga je goed
Ja, maar hij heeft ons volledig buitengesloten, dan vind ik ook dat ie naar de vergetelheid moet, het boek is wat mij betreft dicht, het verhaal verteld, klaarquote:Op zondag 20 januari 2013 19:12 schreef pullup het volgende:
[..]
Gelukkig heeft PB ondertussen zoveel caps dat we nog jaren door kunnen alsof er niets aan de hand is.
Een Polletje over hoelang 'ie het volhoud zou wel leuk zijn in deze....quote:Op zondag 20 januari 2013 19:16 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, maar hij heeft ons volledig buitengesloten, dan vind ik ook dat ie naar de vergetelheid moet, het boek is wat mij betreft dicht, het verhaal verteld, klaar
Zeg dat. Maar ja, 50 jaar geledenquote:Op zondag 20 januari 2013 19:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]heerlijk of niet?
Wat een broekies zijn het daar nog hé![]()
quote:Op zondag 20 januari 2013 19:19 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Zeg dat. Maar ja, 50 jaar geleden
eens dus hopelijk ook geen posten meer over hem gewoon foetsie pleitequote:Op zondag 20 januari 2013 19:16 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, maar hij heeft ons volledig buitengesloten, dan vind ik ook dat ie naar de vergetelheid moet, het boek is wat mij betreft dicht, het verhaal verteld, klaar
Gert was toch duidelijk hieromtrent?quote:Op zondag 20 januari 2013 19:18 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Een Polletje over hoelang 'ie het volhoud zou wel leuk zijn in deze....
Lijkt me ook.quote:Op zondag 20 januari 2013 19:29 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Gert was toch duidelijk hieromtrent?
Daar heb je weer gelijk inquote:
Polletjes over hoelang iemand iets volhoud is bij mij weten nog niet geband.. Uitkijken voor paranoia lijkt me verstandiger vind je ook niet?quote:Op zondag 20 januari 2013 19:29 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Gert was toch duidelijk hieromtrent?
Die volgen wel. Wie het ook mogen zijnquote:
quote:Op zondag 20 januari 2013 19:34 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik heb het wachtwoord al geraden. In één keer goed
cara?quote:Op zondag 20 januari 2013 19:34 schreef Scrutinizer het volgende:
Troostprijs. Paar tientjes.quote:Op zondag 20 januari 2013 18:49 schreef Coos het volgende:
[..]
Had niets goed vandaag!Zowel op eredivisie, primera division en veldrijden gegokt en verloren.
Wat was jouw prijsje dan
Tyfus!quote:
quote:Op zondag 20 januari 2013 19:34 schreef Scrutinizer het volgende:
Herdershond ?quote:Op zondag 20 januari 2013 19:34 schreef Scrutinizer het volgende:
Knap!quote:Op zondag 20 januari 2013 19:35 schreef Gert het volgende:
[..]
Troostprijs. Paar tientjes.
[ afbeelding ]
Een ramp! We gaan allemaal doodquote:Op zondag 20 januari 2013 19:58 schreef Jian het volgende:
De koppen in de Telegraaf! Een paar sneeuwbuitjes en temperaturen rond het vriespunt en de media schreeuwen moord en brand!
VID vreest dat Nederland morgen massaal vaststaat
Ochtendspits wordt ramp
Voor maandagochtend verwacht de VerkeersInformatieDienst (VID) een 'zeer zware ochtendspits'. Dat houdt in dat er zo'n 500 kilometer file wordt verwacht en ,,een groot deel van Nederland vaststaat''.
Zo koud is het!
Snavel eend vriest vast
Chaos rond Amsterdam en Schiphol
TREINVERKEER PLATGELEGD
KNMI waarschuwt voor 'extreem weer'
Ben net even buiten sneeuwballen wezen gooien met de buurjongens, tis helemaal niet zo koud meer en wedden dat er morgen geen langere files staan dan normaal
of ergerquote:Op zondag 20 januari 2013 19:59 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Een ramp! We gaan allemaal dood
Op de Malinese televisie wordt nu een inzamelingsactie gehouden voor de slachtoffers van de gevallen sneeuw in Nederlandquote:
Als dat geld maar terecht komt bij de mensen die het nodig hebben. Straks worden er nog wapens van gekochtquote:Op zondag 20 januari 2013 20:03 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Op de Malinese televisie wordt nu een inzamelingsactie gehouden voor de slachtoffers van de gevallen sneeuw in Nederland
Het Fries Bevrijdingslegerquote:Op zondag 20 januari 2013 20:05 schreef Jian het volgende:
[..]
Als dat geld maar terecht komt bij de mensen die het nodig hebben. Straks worden er nog wapens van gekocht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |