bbrr ook een kanjer hoor!!quote:
Liefffffquote:
Wtf, bemoei je met je eige poten...quote:Op zondag 20 januari 2013 22:26 schreef Toverheks het volgende:
[..]verzin eens een eigen on - liner
pas maar op, anders plaats ik ook een foto van mijn poezelige voetjes..........quote:Op zondag 20 januari 2013 22:30 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Wtf, bemoei je met je eige poten...![]()
En het wat niet eens een eenlijner....
quote:
Lafbek, die hadden hier al moeten staan... een beetje solidair zijnde...quote:Op zondag 20 januari 2013 22:31 schreef Toverheks het volgende:
[..]
pas maar op, anders plaats ik ook een foto van mijn poezelige voetjes..........
En hoe voelt hetquote:
vind van Soury en Liesje hun voeten leuk, maar als iedereen zijn zweetpoten gaat laten zien, dan bedank ik.quote:Op zondag 20 januari 2013 22:34 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Lafbek, die hadden hier al moeten staan... een beetje solidair zijnde...
Het is meer de weer binnen zijn gevoel.quote:
morgen weerquote:Op zondag 20 januari 2013 22:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Het is meer de weer binnen zijn gevoel.
Daar gaat het toch niet omquote:Op zondag 20 januari 2013 22:36 schreef Toverheks het volgende:
[..]
vind van Soury en Liesje hun voeten leuk, maar als iedereen zijn zweetpoten gaat laten zien, dan bedank ik.
quote:
misschien niet bij jou en Liesje, dat is gewoon leuk en origineelquote:
Gewoon doen. Heeft niks met je blaas te maken. Zeikwijfquote:Op zondag 20 januari 2013 22:40 schreef Toverheks het volgende:
[..]
misschien niet bij jou en Liesje, dat is gewoon leuk en origineel![]()
en als ik het zou doen, heb ik gelijk blaasontsteking en kouwe handjes
Heel verstandig...quote:Op zondag 20 januari 2013 22:43 schreef jacqhassel het volgende:
ik ga lekker warm in bed liggen trusten fok
Men plaatst hier foto's van voeten in de sneeuw.. niet van je handen en je doos in de sneeuwquote:Op zondag 20 januari 2013 22:40 schreef Toverheks het volgende:
[..]
misschien niet bij jou en Liesje, dat is gewoon leuk en origineel![]()
en als ik het zou doen, heb ik gelijk blaasontsteking en kouwe handjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |