bbrr ook een kanjer hoor!!quote:
Liefffffquote:
Wtf, bemoei je met je eige poten...quote:Op zondag 20 januari 2013 22:26 schreef Toverheks het volgende:
[..]verzin eens een eigen on - liner
pas maar op, anders plaats ik ook een foto van mijn poezelige voetjes..........quote:Op zondag 20 januari 2013 22:30 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Wtf, bemoei je met je eige poten...![]()
En het wat niet eens een eenlijner....
quote:
Lafbek, die hadden hier al moeten staan... een beetje solidair zijnde...quote:Op zondag 20 januari 2013 22:31 schreef Toverheks het volgende:
[..]
pas maar op, anders plaats ik ook een foto van mijn poezelige voetjes..........
En hoe voelt hetquote:
vind van Soury en Liesje hun voeten leuk, maar als iedereen zijn zweetpoten gaat laten zien, dan bedank ik.quote:Op zondag 20 januari 2013 22:34 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Lafbek, die hadden hier al moeten staan... een beetje solidair zijnde...
Het is meer de weer binnen zijn gevoel.quote:
morgen weerquote:Op zondag 20 januari 2013 22:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Het is meer de weer binnen zijn gevoel.
Daar gaat het toch niet omquote:Op zondag 20 januari 2013 22:36 schreef Toverheks het volgende:
[..]
vind van Soury en Liesje hun voeten leuk, maar als iedereen zijn zweetpoten gaat laten zien, dan bedank ik.
quote:
misschien niet bij jou en Liesje, dat is gewoon leuk en origineelquote:
Gewoon doen. Heeft niks met je blaas te maken. Zeikwijfquote:Op zondag 20 januari 2013 22:40 schreef Toverheks het volgende:
[..]
misschien niet bij jou en Liesje, dat is gewoon leuk en origineel![]()
en als ik het zou doen, heb ik gelijk blaasontsteking en kouwe handjes
Heel verstandig...quote:Op zondag 20 januari 2013 22:43 schreef jacqhassel het volgende:
ik ga lekker warm in bed liggen trusten fok
Men plaatst hier foto's van voeten in de sneeuw.. niet van je handen en je doos in de sneeuwquote:Op zondag 20 januari 2013 22:40 schreef Toverheks het volgende:
[..]
misschien niet bij jou en Liesje, dat is gewoon leuk en origineel![]()
en als ik het zou doen, heb ik gelijk blaasontsteking en kouwe handjes
Die zijn warm, plus ben je een sneue debielquote:Op zondag 20 januari 2013 22:44 schreef ZOA het volgende:
[..]
Men plaatst hier foto's van voeten in de sneeuw.. niet van je handen en je doos in de sneeuw
Ben debiel is op vakantiequote:Op zondag 20 januari 2013 22:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Die zijn warm, plus ben je een sneue debiel
Hahahahaquote:
voor als het hout op is?quote:Op zondag 20 januari 2013 22:55 schreef Jian het volgende:
[..]
Welk een barbaar zet zijn gitaar nu naast de open haard ....
Voor de deur staat het ook niet.quote:
das ook wel net zo makkelijk voor als je er nog door wilt .. of je moet verwijzen naar ander hout voor de deurquote:
Mwah, ik kon hem daar mooi kwijt en hij ontstemt er niet van!quote:Op zondag 20 januari 2013 22:55 schreef Jian het volgende:
[..]
Welk een barbaar zet zijn gitaar nu naast de open haard ....
Gelul, ze rekken uit en klinken nergens meer naar....quote:Op zondag 20 januari 2013 23:18 schreef Toverheks het volgende:
worden de snaartjes lekker soepel van, van al die warmte
Prettig om te weten dat je gitaar beter gestemd is dan de stemming op het Forum....quote:Op zondag 20 januari 2013 23:22 schreef Gert het volgende:
Hij ontstemt niet op die plek, en ik speel er dagelijks op.
Momenteel staat ie in een CGCGBE stemming, maar dat heb ik zelf gedaan, niet de haard.
Dan heb je goede snaren.quote:Op zondag 20 januari 2013 23:22 schreef Gert het volgende:
Hij ontstemt niet op die plek, en ik speel er dagelijks op.
Momenteel staat ie in een CGCGBE stemming, maar dat heb ik zelf gedaan, niet de haard.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |