Het feit dat ik dat nummer niet kan uitluisteren is al een oordeel, het is gewoon een debiel soort kinderliedjequote:Op maandag 21 januari 2013 00:11 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Hmm... maar wel vast oordelen hé?
Jaja, ok stoer hoor.... maar ik speel deze wel...quote:Op maandag 21 januari 2013 00:17 schreef Jian het volgende:
[..]
Het feit dat ik dat nummer niet kan uitluisteren is al een oordeel, het is gewoon een debiel soort kinderliedje
Sjee.. dat liedje is zijn tijd ver vooruit, ook aan jou is gedacht...quote:Op maandag 21 januari 2013 00:43 schreef Coos het volgende:
Vholgens mhij is het thijd vhoor Gher zhijn phillen.
quote:Op maandag 21 januari 2013 00:48 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Sjee.. dat liedje is zijn tijd ver vooruit, ook aan jou is gedacht...![]()
[ afbeelding ]
Zonder jou hadden we hier ook niets te lachen gehad inderdaad.quote:Op maandag 21 januari 2013 00:58 schreef 5thencounter het volgende:
Wat ik al dacht en bang voor was, humorloze slappe hap hier...
Is iets wat anders dan koude voetenquote:
Hoe is het met de tintelende voetenquote:
met mijn zweetvoeten gaat het erg goedquote:Op maandag 21 januari 2013 08:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoe is het met de tintelende voeten
quote:Op maandag 21 januari 2013 08:52 schreef jacqhassel het volgende:
[..]
met mijn zweetvoeten gaat het erg goed
quote:Op maandag 21 januari 2013 00:58 schreef 5thencounter het volgende:
Wat ik al dacht en bang voor was, humorloze slappe hap hier...
quote:Op maandag 21 januari 2013 09:09 schreef jacqhassel het volgende:
Niemand is verplicht hier te lezen cq posten
Ik heb deze al 20 jaar en zorg goed voor 'm. Hij staat net na de knik in de muur en de hitte straalt daar niet naar toe. Je kunt 'm zo oppakken en spelen zonder bij te stemmen. En dan klinkt het zuiver. Als je kan spelen, that is.quote:Op zondag 20 januari 2013 23:49 schreef Jian het volgende:
[..]
Yup, mijn gitaren staan ook nooit in de buurt van een verwarming of in de zon ..
Ze hebben het beste met je voor moet je maar denkenquote:Op maandag 21 januari 2013 09:28 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik heb deze al 20 jaar en zorg goed voor 'm. Hij staat net na de knik in de muur en de hitte straalt daar niet naar toe. Je kunt 'm zo oppakken en spelen zonder bij te stemmen. En dan klinkt het zuiver. Als je kan spelen, that is.
Maar ach, zo'n detail aan de rand van een foto was toch weer goed voor een post of 10.
Jij vond het wel goede grappenquote:
quote:Op maandag 21 januari 2013 09:41 schreef pullup het volgende:
[..]
Jij vond het wel goede grappen
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |