quote:Op zondag 20 januari 2013 23:27 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Prettig om te weten dat je gitaar beter gestemd is dan de stemming op het Forum....
Een akoest naast een warmtebron zetten is over het algemeen gewoon niet goed voor het hout.quote:Op zondag 20 januari 2013 23:22 schreef Gert het volgende:
Hij ontstemt niet op die plek, en ik speel er dagelijks op.
Momenteel staat ie in een CGCGBE stemming, maar dat heb ik zelf gedaan, niet de haard.
Veel te droog, daar gaat het hout van krimpen.quote:Op zondag 20 januari 2013 23:37 schreef Jian het volgende:
[..]
Een akoest naast een warmtebron zetten is over het algemeen gewoon niet goed voor het hout.
Die postte ik als eerste toch. Wat is daar mis mee?quote:Op zondag 20 januari 2013 23:40 schreef 5thencounter het volgende:
Hmm... ik ga voor Kuiken PieP....dat geef zeer weer wat er zoal gaande is....
Met je blote voeten in de sneeuw staan .. dan krimpt er ook wel ietsquote:Op zondag 20 januari 2013 23:41 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Veel te droog, daar gaat het hout van krimpen.
Zoals je al merkt, is Kuiken PieP overal toepasbaar...quote:Op zondag 20 januari 2013 23:43 schreef MichieldeR het volgende:
[..]
Die postte ik als eerste toch. Wat is daar mis mee?
Behalve dat deuntje dat in je kop blijft zitten
vreselijk kutnummerquote:Op zondag 20 januari 2013 23:40 schreef 5thencounter het volgende:
Hmm... ik ga voor Kuiken PieP....dat geef zeer weer wat er zoal gaande is....
Ik heb geen enkel recht, alleen een aanrechtquote:Op zondag 20 januari 2013 23:45 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Zoals je al merkt, is Kuiken PieP overal toepasbaar...
Claim je rechten toevallig? Dan bel ik mijn advocaat vast.....
Bel maar niet het is verspilde moeite.quote:Op zondag 20 januari 2013 23:45 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Zoals je al merkt, is Kuiken PieP overal toepasbaar...
Claim je rechten toevallig? Dan bel ik mijn advocaat vast.....
Yup, mijn gitaren staan ook nooit in de buurt van een verwarming of in de zon ..quote:Op zondag 20 januari 2013 23:41 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Veel te droog, daar gaat het hout van krimpen.
diepere betekenis .. ja, echtquote:Op zondag 20 januari 2013 23:48 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Aha, je mist de diepere betekenis alweer.....
De mijne ligt op zolder en volgens mijn buren is dat een prima plaatsquote:Op zondag 20 januari 2013 23:49 schreef Jian het volgende:
[..]
Yup, mijn gitaren staan ook nooit in de buurt van een verwarming of in de zon ..
quote:Op zondag 20 januari 2013 23:51 schreef MichieldeR het volgende:
[..]
De mijne ligt op zolder en volgens mijn buren is dat een prima plaats
Ik ben er geloof ik nooit in geslaagd om dat "nummer" tot zo ver te luisterenquote:Op zondag 20 januari 2013 23:53 schreef 5thencounter het volgende:
Ik weet iig wie het tracktortje is...
Hmm... maar wel vast oordelen hé?quote:Op maandag 21 januari 2013 00:10 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik ben er geloof ik nooit in geslaagd om dat "nummer" tot zo ver te luisteren
Het feit dat ik dat nummer niet kan uitluisteren is al een oordeel, het is gewoon een debiel soort kinderliedjequote:Op maandag 21 januari 2013 00:11 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Hmm... maar wel vast oordelen hé?
Jaja, ok stoer hoor.... maar ik speel deze wel...quote:Op maandag 21 januari 2013 00:17 schreef Jian het volgende:
[..]
Het feit dat ik dat nummer niet kan uitluisteren is al een oordeel, het is gewoon een debiel soort kinderliedje
Sjee.. dat liedje is zijn tijd ver vooruit, ook aan jou is gedacht...quote:Op maandag 21 januari 2013 00:43 schreef Coos het volgende:
Vholgens mhij is het thijd vhoor Gher zhijn phillen.
quote:Op maandag 21 januari 2013 00:48 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Sjee.. dat liedje is zijn tijd ver vooruit, ook aan jou is gedacht...![]()
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |