De joker sterft nooit!!!, Heath Andrew Ledger die de rol van de joker speelde (formidabele vertolking overigens) is idd op 22 januari 2008 overleden.quote:Op maandag 21 januari 2013 10:14 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Nee Juist vandaag niet sarcastich, wil ze geen gelijk geven met blue monday.
BTW morgen is het de sterfdag van de jokerHeath Andrew Ledger , onthouden is de zelfde dag overleden als mijn zus.
Nee dat kan ik me voor stellen Poezewoesquote:Op maandag 21 januari 2013 11:12 schreef Poezewoes het volgende:
Kon niet op zijn echte naam komen< ja dat weet ik wanneer hij is overleden!
Al is het geen leuk ezelsbruggetje voor mij
Ooooh heb jij een maandag gekregen??quote:Op maandag 21 januari 2013 11:02 schreef Jian het volgende:
Nou krijg ik weer een blue monday door m'n strot geduwd, wie heeft dat nou weer uitgevonden, ik ben vandaag echt niet chagrijniger dan op een normale maandag
De andere man is nog springlevend en plukt iedereen nog elke dag... Gerrit Zalmquote:Op maandag 21 januari 2013 10:11 schreef pullup het volgende:
[..]![]()
Ik dacht al dat je wat sarcastisch was, maar nu :
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 21 januari 2013 11:22 schreef pos het volgende:
[..]
Ooooh heb jij een maandag gekregen??
Ik weet waarom....
[ afbeelding ]
Eerst wilde ik hem als HDNGMW bestempelen, maar daar is het wat vroeg voorquote:Op maandag 21 januari 2013 10:11 schreef pullup het volgende:
[..]![]()
Ik dacht al dat je wat sarcastisch was, maar nu :
[ afbeelding ]
Tjaaah...geen fb?...dan is de kans groot dat je elke week een maandag krijgtquote:
Luther, geweldige rolquote:Op maandag 21 januari 2013 11:30 schreef Toverheks het volgende:
Penoza, kan niet wachten op seizoen 3rug recht en arm gestrekt......Luther
Dat zal mijn lot dan zijn, want Facebookquote:Op maandag 21 januari 2013 11:30 schreef pos het volgende:
[..]
Tjaaah...geen fb?...dan is de kans groot dat je elke week een maandag krijgt
Ja, Top! Een van de weinige!quote:
Ja, en ik vond de Kinderen van Carmen, naarmate het seizoen vordede ook beter in hun rol *groeien* maar Luther en Berry waren helemaal top en Carmen kan zo door gaan in het drugs kartel.......komt wel een 3e seizoen want er zijn nog hele mooie verhaallijnen te bedenkenquote:Op maandag 21 januari 2013 11:34 schreef Jian het volgende:
[..]
Luther, geweldige rolIk vond seizoen 2 nog beter (harder ook) dan seizoen 1. Mooie Nederlandse serie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voorbijgangers bang voor intimiderende oehoeTenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!
Je slaat op hol Heks, Luther wordt geen baas, dat is een trouwe dienaar, "the stone cold killer", stiekem verliefd op Carmen. Die OvJ, moet geliquideerd worden want ik heb een hekel aan dat wijfquote:Op maandag 21 januari 2013 11:40 schreef Toverheks het volgende:
Carmen is ongelukkig in haar huwelijk en ze krijgt wat met die gast van de politie, officier van justitie is zo fout als de kolere en duikt ook de drugs in, en wil koste wat het kost Carmen toch uit de weg ruimen, Luther wordt de baas van het hele zooitje, heeft al die jaren zoveel geld van Ooms en haar vader achterover gedrukt, ach je kan zo een seizoen 3 uit de pols schudden.
Het leeft dus allemaal nogquote:Op maandag 21 januari 2013 11:40 schreef Toverheks het volgende:
Carmen is ongelukkig in haar huwelijk en ze krijgt wat met die gast van de politie, officier van justitie is zo fout als de kolere en duikt ook de drugs in, en wil koste wat het kost Carmen toch uit de weg ruimen, Luther wordt de baas van het hele zooitje, heeft al die jaren zoveel geld van Ooms en haar vader achterover gedrukt, ach je kan zo een seizoen 3 uit de pols schudden.
quote:Op maandag 21 januari 2013 11:47 schreef Poezewoes het volgende:
Gezeik van dat soort burgerkutten, blijf dan uit het bos. Prachtig toch zo'n beest, zeker van die afmetingen. Daar kan je toch alleen maar met bewondering naar kijken. Ja en dan scheert ie een keer over je heen omdat hij vindt dat dat stukkie bos zijn territorium is, so what. Nee ze voelen zich geïntimideerd de boehoehoe's, alsof dat beest je werkelijk met huid en haar zou opvreten ...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voorbijgangers bang voor intimiderende oehoe![]()
we kennen samen wel seizoen 3 schrijven, maar ik laat die doos leven, die gaat haar kind terug eisen en zet de inrichting, waar ze ondertussen is opgenomen helemaal op zijn kop, zij zet een handeltje op, en 1 van de hulpverleners helpt haar daarbij, en zie, weer een drugsbende die tegen Carmen gaat vechten........Danielle, dochter Carmen, krijgt geheid wat met die Berry, veel oudere man waar Carmen het natuurlijk niet mee eens is, dus die moet uit de weg worden geruimd......maar Luther moet in seizoen 3 maar de hoofdpersoon worden, Luther isquote:Op maandag 21 januari 2013 11:48 schreef Jian het volgende:
[..]
Je slaat op hol Heks, Luther wordt geen baas, dat is een trouwe dienaar, "the stone cold killer", stiekem verliefd op Carmen. Die OvJ, moet geliquideerd worden want ik heb een hekel aan dat wijf. Die Jim (rechercheur) en Carmen, ja daar ga ik wel in mee. Die doos die met Irwan getrouwd was die moet er trouwens ook aan, want die vind ik ook irritant
Hij was nog niet genoeg in beeldquote:Op maandag 21 januari 2013 12:39 schreef PietjePuk007 het volgende:
Nieuwe talkshow voor Johan Derksen
Ben benieuwd.
Kan interessant worden. Als ik de namen zie: Derksen moet het niet te makkelijk krijgen, maar Advocaat en Verbeek staan hun mannetje wel. Gullit vind ik dan weer een wat saaiere prater.quote:Op maandag 21 januari 2013 12:39 schreef PietjePuk007 het volgende:
Nieuwe talkshow voor Johan Derksen
Ben benieuwd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |