Die neger in die autoquote:Op zaterdag 19 januari 2013 15:00 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
http://www.dumpert.nl/mediabase/6521582/86132af0/bitchfight_.html
Ik heb het helemaal gekeken.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 15:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Toen de "cameraman" de camera/telefoon omdraaide om al schreeuwend duidelijk te maken dat hij de "cameraman" was heb ik het weggeklikt.
Hm, dan laat ik het ook hierbij.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 15:05 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ik heb het helemaal gekeken.
Ik vond het helemaal niks. Helaas.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 19 januari 2013 15:06 schreef kapiteintje het volgende:
Ik ga studeren.Dat heb ik maar één keer gedaan man.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gast, je zegt 't elke dag op z'n minst 1 keer. Bewaar die automatismes maar voor bij de BK.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 15:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat heb ik maar één keer gedaan man.
Sportieve meiden, ze hebben altijd hun honkbalknuppel mee zodat ze ieder moment even een potje kunnen honkballen.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 15:05 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ik heb het helemaal gekeken.
Ik vond het helemaal niks. Helaas.
quote:Op zaterdag 19 januari 2013 15:07 schreef Caland het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)cht_in_engeland.html
Deze is toch een stuk zieker.
quote:Op zaterdag 19 januari 2013 15:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat heb ik maar één keer gedaan man.
Fuckquote:Op zaterdag 19 januari 2013 15:07 schreef Caland het volgende:
Een auto valt toch een beetje tegen als wapen.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 15:07 schreef Caland het volgende:
Ik denk ongeveer net zo als met die auto.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 15:12 schreef Caland het volgende:
Wel benieuwd hoe het nou met die bestuurder is afgelopen
Ook een nieuwsbericht van?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 15:07 schreef Caland het volgende:
Zie enkele reacties er onder.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 15:12 schreef Caland het volgende:
Wel benieuwd hoe het nou met die bestuurder is afgelopen
quote:Attempted murder during mass brawl in London, 2009
TWO people have been arrested on suspicion of attempted murder after a mass brawl broke out at The Football Academy, in Loughton.
Forty police officers from across the county were called to the Langston Road venue where more than 600 people attending the Summer of Love New Year’s eve party had to be dispersed.
A 47-year-old man from Kent was taken to the Royal London Hospital with severe stab wounds, while a 41-year-old man from Finchley was taken to Broomfield Hospital with a hand injury.
Two men- a 30-year-old, from Shenfield, and 19-year-old, from Ilford, have been arrested on suspicion of attempted murder and released on police bail until February 16.
Vehicles were damaged at the scene and police have confirmed several people were arrested for affray with others leaving before officers arrived. Across the county Essex Police have said they filled every available cell over New Year’s Eve with 935 emergency 999 calls received over night.
A spokesman said: "The new year will not be a happy one for the large number of people arrested by Essex Police. All our cells are full within the county and we have had to house some of our prisoners in Kent.”
Het verbaast me wel dat die bestuurder daar nog levend uit is gekomen.quote:
Ik neem vanavond maar weer eens een pizza tonijnquote:
Jij bent nóg dikker.quote:
Die neem ik nu.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 15:18 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik neem vanavond maar weer eens een pizza tonijn![]()
![]()
Dat is voor mij ook wel een topper onder de pizza's.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 15:18 schreef GGMM het volgende:
Die neem ik nu.Tonijn is extreem lekker.
Als je een diepvriespizza uit de vriezer halen en in de oven stoppen 'maken' noemt, dan wel ja.quote:
Ok.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 15:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als je een diepvriespizza uit de vriezer halen en in de oven stoppen 'maken' noemt, dan wel ja.
Dat vind ik ook wel onder zelf maken/koken vallen, je moet er toch voor zorgen dat de tijd en temperatuur goed is. Pas als je er een bestelt valt het niet meer onder zelf maken voor mij.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 15:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als je een diepvriespizza uit de vriezer halen en in de oven stoppen 'maken' noemt, dan wel ja.
Volgensmij verwachtte hij dat ook niet, minimaal een grote ster ofzo.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 15:25 schreef AFCNiels het volgende:
Het was op zich wel een goeie klap, normaal breekt dat veiligheidsglas niet.
Hij heeft wel flinke tik er op gegeven jaquote:Op zaterdag 19 januari 2013 15:25 schreef AFCNiels het volgende:
Het was op zich wel een goeie klap, normaal breekt dat veiligheidsglas niet.
quote:Op zaterdag 19 januari 2013 15:26 schreef mrstylo het volgende:
Wijnaldum moet eigenlijk ook rood krijgen. Hoop dat hij 16 wedstrijden schorsing krijgt.
quote:
Twee keer zelfsquote:Op zaterdag 19 januari 2013 15:27 schreef AFCNiels het volgende:
[..]![]()
Van Bommel had trouwens ook wel weer geel mogen krijgen.
Die ene keer hielp de scheidsrechter hem overeind in plaats van dat hij hem een kaart gaf, sneu.quote:
Op het WK werkte het welquote:Op zaterdag 19 januari 2013 15:28 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Die ene keer hielp de scheidsrechter hem overeind in plaats van dat hij hem een kaart gaf, sneu.
Doublepain is toch een Nederlander?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 15:28 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Foutje moet kunnen. Zijn er eigenlijk Nederlanders die dat en die fout doen?
Ging niet eens over PSV boelerquote:Op zaterdag 19 januari 2013 15:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is z'n standaard-reactie als iemand iets negatiefs over PSV zegt.
Alleen op FOK!.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 15:29 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Doublepain is toch een Nederlander?
Ja ik.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 15:28 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Foutje moet kunnen. Zijn er eigenlijk Nederlanders die dat en die fout doen?
quote:
En daarbuiten?quote:
Veel en veel minder. Maar dan denk ik ook niet na. Door te veel na te denken, ga ik twijfelen enzo.quote:
quote:
2001: A Space nogwat al gezien?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 15:36 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Serie van vroegah uit GGMM 's tijd.
Je bent pas de derde die het post.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 15:38 schreef Oleeeh het volgende:
http://www.geenstijl.nl/
Eerste filmpje
Post ik net pipoquote:Op zaterdag 19 januari 2013 15:38 schreef Oleeeh het volgende:
http://www.geenstijl.nl/
Eerste filmpje
Fuck dacht dat ik de primeur had.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 15:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Je bent pas de derde die het post.
Ik had net een tonijnsalade. Veel beter, dikzak.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 15:18 schreef GGMM het volgende:
Die neem ik nu.Tonijn is extreem lekker.
Ben je aan het lijnen?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 15:40 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik had net een tonijnsalade. Veel beter, dikzak.
Ik begreep dat cola goed voor je was. Beschermt je maagwand of iets dergelijks.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 15:40 schreef Caland het volgende:
Cola is best lekker als je een kater hebt.
Nee, ik eet gewoon gezond.quote:
Nooit gegeten. Zijn ze echt zo lekker?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 15:43 schreef Happel het volgende:
Nee, ik eet gewoon gezond.
Alleen die verdomde koffiekoekjes zijn lekker.
Koop ze maar. Cafe noir van Verkade.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 15:44 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Nooit gegeten. Zijn ze echt zo lekker?
Alle koeken zijn lekker. Behalve die gezonde kutgranenkoekjes.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 15:43 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik begreep dat cola goed voor je was. Beschermt je maagwand of iets dergelijks.
[..]
Nee, ik eet gewoon gezond.
Alleen die verdomde koffiekoekjes zijn lekker.
De beroemde likkoekjes?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 15:44 schreef Happel het volgende:
[..]
Koop ze maar. Cafe noir van Verkade.
Waaghals.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 15:44 schreef SjaakBauer het volgende:
Ik eet een sinaasappel en een peer.
Bitterkoekjes zijn kankervies.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 15:44 schreef Oleeeh het volgende:
[..]
Alle koeken zijn lekker. Behalve die gezonde kutgranenkoekjes.
De enige fatsoenlijke koekjes zijn die zaanse huisjes of hoe ze ook heten en dan met pure chocolaquote:Op zaterdag 19 januari 2013 15:44 schreef Happel het volgende:
[..]
Beetje gay, maar wel lekker.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 15:45 schreef Oleeeh het volgende:
[..]
Dan lust je vast ook geen Amaretto
Zoete meuk.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 15:46 schreef Caland het volgende:
After eights zijn ook ranzig trouwens.
wasda?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 15:46 schreef Caland het volgende:
After eights zijn ook ranzig trouwens.
Ik kan ook alles eten wat ik wil.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 15:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ben niet dik. Gelukkig.
Ik kan eten wat ik wil.
Kreeg laatst wel bonbons met ontzettend lekkere whisky erinquote:Op zaterdag 19 januari 2013 15:48 schreef Oleeeh het volgende:
Kameraad van mij vreet 's avonds altijd kersenbonbons.
Als er iets vreselijk goor is, is het dat wel
Ik heb dat met bastogne koekenquote:Op zaterdag 19 januari 2013 15:44 schreef Happel het volgende:
[..]
Zal wel goedkope meuk zijn.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 15:48 schreef Saind het volgende:
[..]
Kreeg laatst wel bonbons met ontzettend lekkere whisky erin
kankerzonde van die whisky
Is het ook.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 15:49 schreef Caland het volgende:
Dacht dat after eights wel redelijk bekend waren
Ik ken ze wel, maar ik zou ze zelf nooit kopen.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 15:49 schreef Caland het volgende:
Kreeg het vroeger altijd bij mijn oma.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 15:49 schreef Caland het volgende:
Hier precies hetzelfde.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 15:51 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Kreeg het vroeger altijd bij mijn oma.
Gezellig manquote:Op zaterdag 19 januari 2013 15:52 schreef GGMM het volgende:
Ik zie opeens Sjaak en Caland voor me bij hun oma.
Hier ookquote:
Jaja doe maar stoer zoek je ruzie ofzo.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 15:52 schreef Saind het volgende:
Ik kreeg bij m'n oma altijd butterscotch of chocola met hazelnoten en rozijnen erin.
Eh ok.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 15:52 schreef GGMM het volgende:
Ik zie opeens Sjaak en Caland voor me bij hun oma.
Ik rozijnenbroodquote:Op zaterdag 19 januari 2013 15:52 schreef Saind het volgende:
Ik kreeg bij m'n oma altijd butterscotch of chocola met hazelnoten en rozijnen erin.
Prima. Om 10 uur vanavond op station Zwolle.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 15:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Jaja doe maar stoer zoek je ruzie ofzo.
Nee bierquote:Op zaterdag 19 januari 2013 15:53 schreef Caland het volgende:
Lekkerste zijn gewoon roze koeken. Punt.
Ja. Het ligt ook vol met lijken daar.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 15:53 schreef Saind het volgende:
[..]
Prima. Om 10 uur vanavond op station Zwolle.
Daar worden toch alle SC conflicten uitgevochten?
Ik blijf bij Bastognekoekenquote:Op zaterdag 19 januari 2013 15:53 schreef Caland het volgende:
Lekkerste zijn gewoon roze koeken. Punt.
Ben ik bij kankerhomo'squote:Op zaterdag 19 januari 2013 15:53 schreef Saind het volgende:
[..]
Prima. Om 10 uur vanavond op station Zwolle.
Daar worden toch alle SC conflicten uitgevochten?
Hoezo eerst wel dan?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 15:55 schreef Caland het volgende:
Ik heb na gisteren besloten dat ik niet meer wil dat Zwolle degradeert.
Ok.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 15:55 schreef Oleeeh het volgende:
Pieters gaat volgens mij dood.
[ afbeelding ]
Spuuglelijk stadion en heb verder helemaal niks met die club.quote:
Wat zit je nou weer snel te postenquote:
Liever dat een andere pauperclub eruit gaat.quote:
Geen kankerstadion?quote:
Sinds Pieters, een Psv'er met kanker heeft gescholden zijn er enkele users met een identiteitscrisis.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 15:57 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Geen kankerstadion?
Ben je ziek ofzo?
Ik snap de afkeer tegen Willem II nooit zo op dit forum.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 15:58 schreef SjaakBauer het volgende:
Heb ook liever Sparta en de Eagles er in. Vind ik leukere clubs dan Roda, Willem II en VVV.
Ahjoh de Koel is wel tofquote:Op zaterdag 19 januari 2013 15:58 schreef SjaakBauer het volgende:
Heb ook liever Sparta en de Eagles er in. Vind ik leukere clubs dan Roda, Willem II en VVV.
Kutclubquote:Op zaterdag 19 januari 2013 15:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Sinds Pieters, een Psv'er met kanker heeft gescholden zijn er enkele users met een identiteitscrisis.
[..]
Ik snap de afkeer tegen Willem II nooit zo op dit forum.
De Koel is een legendarisch stadionnetje man.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 15:59 schreef Pascalus het volgende:
Zwolle is een leuk ploegje. Laat VVV maar opbokken uit de Eredivisie.
Het station is inderdaad lelijk, maar je kunt er wel goed wokken.
Ik vond het jammer de ze zo kut speelden, vind het wel een toffe clubquote:Op zaterdag 19 januari 2013 16:01 schreef AFCNiels het volgende:
Dit jaar heb ik niet echt een club waarvan ik erg hoop dat ze eruit gaan, vorig jaar was ik wel erg blij dat De Graafschap degradeerde met dat afbraakvoetbal.
Van mij mag Roda wel eruit al zie ik dat niet gebeuren.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 16:01 schreef AFCNiels het volgende:
Dit jaar heb ik niet echt een club waarvan ik erg hoop dat ze eruit gaan, vorig jaar was ik wel erg blij dat De Graafschap degradeerde met dat afbraakvoetbal.
Laat VVV maar optyften met hun gare beleid en hun matige immigraten tegen een topsalaris.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 16:01 schreef AFCNiels het volgende:
Net keek ik even Bayern Munchen, maar het kon me niet echt boeien. Straks nog City, Africa Cup, Barcelona en eredivisie, ik weet nog niet wat ik ga kijken.quote:
quote:Op zaterdag 19 januari 2013 16:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Laat VVV maar optyften met hun gare beleid en hun matige immigraten tegen een topsalaris.
De koel ziet eruit als een stadion van een willekeurige amateurclub. Spelers moeten eerst de straat over en ouwe trap af om op het veld te komen. Van mij mag VVV echt terug naar de JL, totdat ze weer een nieuwe Honda vinden of zo.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 16:00 schreef Caland het volgende:
[..]
De Koel is een legendarisch stadionnetje man.
Lokhoff mag ik wel.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 16:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Laat VVV maar optyften met hun gare beleid en hun matige immigraten tegen een topsalaris.
Dat is toch juist mooi man.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 16:04 schreef Pascalus het volgende:
[..]
De koel ziet eruit als een stadion van een willekeurige amateurclub. Spelers moeten eerst de straat over en ouwe trap af om op het veld te komen. Van mij mag VVV echt terug naar de JL, totdat ze weer een nieuwe Honda vinden of zo.
quote:Op zaterdag 19 januari 2013 16:06 schreef SjaakBauer het volgende:
[ afbeelding ]
100000000x beter dan die betonnenbak van nu
quote:
ja wat dat isquote:Op zaterdag 19 januari 2013 16:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het stadion van provinciegenoot Fortuna blijft een pareltje.
Ligt Sittard in Overijssel ja?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 16:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Snel doen voordat het gesloopt wordt.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 16:09 schreef Saind het volgende:
[..]
Heb een maat uit Venlo, moet nog steeds een keer meegaan eigenlijk
Verkeerde foto gepakt? Kan best kloppen hoor.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 16:09 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ligt Sittard in Overijssel ja?
al ligt Sittard niet in Overijsselquote:Op zaterdag 19 januari 2013 16:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Duurt nog wel efkes tochquote:Op zaterdag 19 januari 2013 16:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Snel doen voordat het gesloopt wordt.
Lokhoff heeft de lijnen voor het nieuwe stadion al uitgezet met Harry Vermeegen.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 16:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Snel doen voordat het gesloopt wordt.
Het Oosterenk was wel een leuk stadion inderdaad. Dat nieuwe ding is echt lelijk door al die "multifunctionele" onzin zoals de Wok.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 16:06 schreef SjaakBauer het volgende:
[ afbeelding ]
100000000x beter dan die betonnenbak van nu
Foto die ik postte was het oude stadion van FC Zwollequote:Op zaterdag 19 januari 2013 16:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Verkeerde foto gepakt? Kan best kloppen hoor.
Ah op die manier. Dat postte je wel heel random ook dan.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 16:10 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Foto die ik postte was het oude stadion van FC Zwolle
Ik begon over het Zwolle-stadion door te zeggen dat je er goed kunt wokken (wat overigens een totaal onnodig iets is om in een voetbalstadion te hebben).quote:Op zaterdag 19 januari 2013 16:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ah op die manier. Dat postte je wel heel random ook dan.
Slechte wok ookquote:Op zaterdag 19 januari 2013 16:10 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Het Oosterenk was wel een leuk stadion inderdaad. Dat nieuwe ding is echt lelijk door al die "multifunctionele" onzin zoals de Wok.
Dat dacht ik al, nog steeds van gisteravond?quote:
nee, om iets anders. Maar dat houd ik lekker geheimquote:Op zaterdag 19 januari 2013 16:34 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat dacht ik al, nog steeds van gisteravond?
Eerste zoen?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 16:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
nee, om iets anders. Maar dat houd ik lekker geheim
Yep, zoals je weet doet Stijn vrijwilligerswerk in een bejaardentehuis, en tussen hem en een 80 jarig vrouwtje bloeien er mooie dingen op.quote:
Gewonnen met korfbalquote:Op zaterdag 19 januari 2013 16:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Eeeeeeeh Stinho, vertel ouwe pikquote:Op zaterdag 19 januari 2013 16:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als je geen condoom hebt werkt een boterhamzakje met een postelastiekje ookquote:Op zaterdag 19 januari 2013 16:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij is er achtergekomen dat achter de eikelrand kriebelen met links tijdens het rukken met rechts 10 seconden tijdswinst oplevert.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 16:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
The fuck dude.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 16:38 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Hij is er achtergekomen dat achter de eikelrand kriebelen met links tijdens het rukken met rechts 10 seconden tijdswinst oplevert.
Merciquote:Op zaterdag 19 januari 2013 16:38 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Hij is er achtergekomen dat achter de eikelrand kriebelen met links tijdens het rukken met rechts 10 seconden tijdswinst oplevert.
Zoals een groot filosoof ooit zei:"It never hurts to help."quote:
In je kontjequote:Op zaterdag 19 januari 2013 16:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Saind, seks als ik 1 miljoen likes weet te verzamelen?
[ afbeelding ]
Je hebt niet als een echte baws gewoon je kids aan het werk gezet en een beetje lopen delegeren?quote:
quote:
Nee, die heb ik met hun moeder weggestuurd. Dit is typisch een klusje voor een goede echtelijke ruzie...quote:Op zaterdag 19 januari 2013 16:58 schreef Saind het volgende:
[..]
Je hebt niet als een echte baws gewoon je kids aan het werk gezet en een beetje lopen delegeren?
Nee vanavond pas. ik heb het nu sowieso bloedheet.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 16:58 schreef AFCNiels het volgende:
[..]Dat is een flinke stapel. Is de openhaard al aan?
Hoe bedoel je?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 16:59 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nee, die heb ik met hun moeder weggestuurd. Dit is typisch een klusje voor een goede echtelijke ruzie...
Netjes ouwequote:Op zaterdag 19 januari 2013 16:59 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nee vanavond pas. ik heb het nu sowieso bloedheet.
Mijn vrouw is een schatje, maar wij kunnen niet samen een klusje doen zonder dat er ruzie over komt...quote:
Hoezo heb je nou een puush foto gebruiktquote:Op zaterdag 19 januari 2013 17:01 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Mijn vrouw is een schatje, maar wij kunnen niet samen een klusje doen zonder dat er ruzie over komt...
Volgens mij kijk jij alleen PSV TV na een wedstrijd als die van gisteravond.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 17:02 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat the fuck. Gaan ze eerst nabeschouwen met Dick op PSV - PEC en dan maar muangtonh - PSV samenvatten.
Apart dat PSV TV
Met een positief verhaal eindigen he Stijn.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 17:02 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat the fuck. Gaan ze eerst nabeschouwen met Dick op PSV - PEC en dan maar muangtonh - PSV samenvatten.
Apart dat PSV TV
Volgens Van Bommel was het niet zo slecht. Het kan een keer gebeuren joh, en ze creëerden wel kansen.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 17:02 schreef Ajacied422 het volgende:
Apart dat PSV TV
HMF heeft goede theorieën erover. Hij weet ook een goede oplossing.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 17:01 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Mijn vrouw is een schatje, maar wij kunnen niet samen een klusje doen zonder dat er ruzie over komt...
Komt het woord "anaal" daar in voor?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 17:03 schreef mrstylo het volgende:
[..]
HMF heeft goede theorieën erover. Hij weet ook een goede oplossing.
Jij, of je ouders? In beide gevallen net op tijdquote:Op zaterdag 19 januari 2013 17:03 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb een nieuwe TV.
Of word ik nu thuis overvallen?
Eetze.quote:
Ja. En iets over een boterham.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 17:04 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Komt het woord "anaal" daar in voor?
"Mannen" die lijnenquote:Op zaterdag 19 januari 2013 17:05 schreef Saind het volgende:
Ik vreet nu wat bouillon, goed voor de lijn enzo, en ga dan vanavond bij een vriend barbecueën
Daarna weer verder lijnen
Fox heeft daar de rechten voor veel gekocht en willen daar nu ook voetbal groot maken daar. Maar gaat niet lukken ben ik bang.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 17:15 schreef AFCNiels het volgende:
Hebben ze opeens ook sjeiks in Australië of zoiets, opeens is het nogal een populair land geworden.
Betaalde vakanties spreken aan.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 17:15 schreef AFCNiels het volgende:
Hebben ze opeens ook sjeiks in Australië of zoiets, opeens is het nogal een populair land geworden.
Mooi, dan heb ik nog mooi een paar maanden HBO voor ik UPC met box en al het huis uit kan flikkeren omdat er hier glasvezel komt.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 17:38 schreef Caland het volgende:
Je kan bij UPC HBO aanvragen. Eerste twee maanden gratis en maandelijks opzegbaar.
Geen addertje onder het gras. Doe er je voordeel mee.
Wel na de eerste maand opzeggen he boertje.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 17:56 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Mooi, dan heb ik nog mooi een paar maanden HBO voor ik UPC met box en al het huis uit kan flikkeren omdat er hier glasvezel komt.
KankerkutUPC.
Bedankt, kakkerlak.
UPC is naaizooi hier. En er werken alleen maar mongolen.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 17:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Wel na de eerste maand opzeggen he boertje.
UPC werkt hier trouwens perfect, nooit problemen mee.
Ducttapequote:Op zaterdag 19 januari 2013 17:04 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Komt het woord "anaal" daar in voor?
Waarom zouden trainers en clubgenoten hem bij achternaam noemen?quote:
Mooiquote:Op zaterdag 19 januari 2013 17:38 schreef Caland het volgende:
Je kan bij UPC HBO aanvragen. Eerste twee maanden gratis en maandelijks opzegbaar.
Geen addertje onder het gras. Doe er je voordeel mee.
Idd, doe 't net zoals Geo. Die poept alles direct weer uit, kun je ook gewoon alles vreten. Heeft 't mannetje toch goed bekeken.quote:
quote:Op zaterdag 19 januari 2013 19:39 schreef kapiteintje het volgende:
Net terug van de fitness. Spiertjes staan weer heerlijk strak.Straks ff lekkere kipwrap eten.
Waarschijnlijk doet hij straks ook een gezichtscremepje op.quote:
Nachtcremepje, is toch heerlijk ouwe reus.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 19:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Waarschijnlijk doet hij straks ook een gezichtscremepje op.
Pas nadat de manicure is langsgekomen.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 19:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Oke.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 19:47 schreef Caland het volgende:
Danny nelissen heeft doping gebruikt.
Over 10 jaar krijg je de vraag waar was jij toen je d\it nieuws hoorde.
Hopelijk eet hij zich nu niet dood.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 19:47 schreef Caland het volgende:
Psychopaat die man.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 19:50 schreef Smoofie het volgende:
Lance
De arrogantie, het gevoel van superieur zijn.
Lance.
En ik moet dan over jou beginnen.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 19:47 schreef Caland het volgende:
Jood hé.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 19:50 schreef Smoofie het volgende:
Lance
De arrogantie, het gevoel van superieur zijn.
Lance.
Idd, ik snap dat je nauwelijks emoties hebt, maar nep proberen te huilen en zo liegen gaat wel te ver.quote:
Sowieso man, die droge lucht die met die kou gepaard gaat is funest voor je huid.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 19:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Alleen Joden hebben dit soort streken.quote:
Idd.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 19:54 schreef Caland het volgende:
Ik vind zijn dopinggebruik niet eens heel erg. Maar hij heeft mensen die hem ervan beschuldigden echt helemaal kapot gemaakt. Dan ben je gewoon ziek in je hoofd.
Hij mist een bal, geen voorhuid...quote:Op zaterdag 19 januari 2013 19:54 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Alleen Joden hebben dit soort streken.
En een strakke kringspier. Daarom verbaast het me niet dat je na 3 posts een vergelijking in mannelijkheid gaat maken.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 19:54 schreef kapiteintje het volgende:
Maar ff serieus niet janken over mannelijkheid, ik heb de grootste baard en lul van iedereen hier in de SC. (Ok, mbt laatste op Don na.)
net niet.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 19:56 schreef kapiteintje het volgende:
He Caland heb je nog geneukt de laatste 2 weken?
Ik vind meningen nooit zo relevant m.b.t. feitelijkheden.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 19:56 schreef Dr.Mikey het volgende:
Jongens ik heb voer voor een leuke discussie.
Ik zie steeds vaker mensen om mij heen met een zogeheten voorkeurs kind. Stellen met meerdere kinderen waarbij een van de kinderen het favoriete kind is van beide of een van de ouders. En zo doende meer gedaan krijgt. Is iemand bekend met dit fenomeen?
Ergens vind ik het niet kunnen maar ik vind ook dat je er volgens mij niet veel aan kunt doen gezien het een gevoels kwestie is. Wat vinden jullie?
Net niet? Wat moet ik me daar bij voorstellen?quote:
Hoe bedoel je?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 19:57 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik vind meningen nooit zo relevant m.b.t. feitelijkheden.
Kan het me niet voorstellen. Al werd mijn broertje wel regelmatig afgetuigd door ons, maar dat is omdat hij neus is.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 19:56 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik zie steeds vaker mensen om mij heen met een zogeheten voorkeurs kind. Stellen met meerdere kinderen waarbij een van de kinderen het favoriete kind is van beide of een van de ouders. En zo doende meer gedaan krijgt. Is iemand bekend met dit fenomeen?
Ergens vind ik het niet kunnen maar ik vind ook dat je er volgens mij niet veel aan kunt doen gezien het een gevoels kwestie is. Wat vinden jullie?
Ik zie dat Don er is de enige ervarings deskundige in ons midden.
2 weken en een dag.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 19:59 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Net niet? Wat moet ik me daar bij voorstellen?
Ja man, miss moet je toch wat van me aannemen wat huidverzorging betreft.
Ik snap het wel als je een kind hebt zoals ik, dat je daar wel een voorkeur voor hebtquote:Op zaterdag 19 januari 2013 19:56 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik zie dat Don er is de enige ervarings deskundige in ons midden.
Je geeft om elk kind even veel. Maar heb je geen speciale band met een?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 19:59 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Kan het me niet voorstellen. Al werd mijn broertje wel regelmatig afgetuigd door ons, maar dat is omdat hij neus is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |