Die neger in die autoquote:Op zaterdag 19 januari 2013 15:00 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
http://www.dumpert.nl/mediabase/6521582/86132af0/bitchfight_.html
Ik heb het helemaal gekeken.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 15:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Toen de "cameraman" de camera/telefoon omdraaide om al schreeuwend duidelijk te maken dat hij de "cameraman" was heb ik het weggeklikt.
Hm, dan laat ik het ook hierbij.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 15:05 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ik heb het helemaal gekeken.
Ik vond het helemaal niks. Helaas.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 19 januari 2013 15:06 schreef kapiteintje het volgende:
Ik ga studeren.Dat heb ik maar één keer gedaan man.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gast, je zegt 't elke dag op z'n minst 1 keer. Bewaar die automatismes maar voor bij de BK.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 15:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat heb ik maar één keer gedaan man.
Sportieve meiden, ze hebben altijd hun honkbalknuppel mee zodat ze ieder moment even een potje kunnen honkballen.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 15:05 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ik heb het helemaal gekeken.
Ik vond het helemaal niks. Helaas.
quote:Op zaterdag 19 januari 2013 15:07 schreef Caland het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)cht_in_engeland.html
Deze is toch een stuk zieker.
quote:Op zaterdag 19 januari 2013 15:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat heb ik maar één keer gedaan man.
Fuckquote:Op zaterdag 19 januari 2013 15:07 schreef Caland het volgende:
Een auto valt toch een beetje tegen als wapen.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 15:07 schreef Caland het volgende:
Ik denk ongeveer net zo als met die auto.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 15:12 schreef Caland het volgende:
Wel benieuwd hoe het nou met die bestuurder is afgelopen
Ook een nieuwsbericht van?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 15:07 schreef Caland het volgende:
Zie enkele reacties er onder.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 15:12 schreef Caland het volgende:
Wel benieuwd hoe het nou met die bestuurder is afgelopen
quote:Attempted murder during mass brawl in London, 2009
TWO people have been arrested on suspicion of attempted murder after a mass brawl broke out at The Football Academy, in Loughton.
Forty police officers from across the county were called to the Langston Road venue where more than 600 people attending the Summer of Love New Year’s eve party had to be dispersed.
A 47-year-old man from Kent was taken to the Royal London Hospital with severe stab wounds, while a 41-year-old man from Finchley was taken to Broomfield Hospital with a hand injury.
Two men- a 30-year-old, from Shenfield, and 19-year-old, from Ilford, have been arrested on suspicion of attempted murder and released on police bail until February 16.
Vehicles were damaged at the scene and police have confirmed several people were arrested for affray with others leaving before officers arrived. Across the county Essex Police have said they filled every available cell over New Year’s Eve with 935 emergency 999 calls received over night.
A spokesman said: "The new year will not be a happy one for the large number of people arrested by Essex Police. All our cells are full within the county and we have had to house some of our prisoners in Kent.”
Het verbaast me wel dat die bestuurder daar nog levend uit is gekomen.quote:
Ik neem vanavond maar weer eens een pizza tonijnquote:
Jij bent nóg dikker.quote:
Die neem ik nu.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 15:18 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik neem vanavond maar weer eens een pizza tonijn![]()
![]()
Dat is voor mij ook wel een topper onder de pizza's.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 15:18 schreef GGMM het volgende:
Die neem ik nu.Tonijn is extreem lekker.
Als je een diepvriespizza uit de vriezer halen en in de oven stoppen 'maken' noemt, dan wel ja.quote:
Ok.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 15:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als je een diepvriespizza uit de vriezer halen en in de oven stoppen 'maken' noemt, dan wel ja.
Dat vind ik ook wel onder zelf maken/koken vallen, je moet er toch voor zorgen dat de tijd en temperatuur goed is. Pas als je er een bestelt valt het niet meer onder zelf maken voor mij.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 15:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als je een diepvriespizza uit de vriezer halen en in de oven stoppen 'maken' noemt, dan wel ja.
Volgensmij verwachtte hij dat ook niet, minimaal een grote ster ofzo.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 15:25 schreef AFCNiels het volgende:
Het was op zich wel een goeie klap, normaal breekt dat veiligheidsglas niet.
Hij heeft wel flinke tik er op gegeven jaquote:Op zaterdag 19 januari 2013 15:25 schreef AFCNiels het volgende:
Het was op zich wel een goeie klap, normaal breekt dat veiligheidsglas niet.
quote:Op zaterdag 19 januari 2013 15:26 schreef mrstylo het volgende:
Wijnaldum moet eigenlijk ook rood krijgen. Hoop dat hij 16 wedstrijden schorsing krijgt.
quote:
Twee keer zelfsquote:Op zaterdag 19 januari 2013 15:27 schreef AFCNiels het volgende:
[..]![]()
Van Bommel had trouwens ook wel weer geel mogen krijgen.
Die ene keer hielp de scheidsrechter hem overeind in plaats van dat hij hem een kaart gaf, sneu.quote:
Op het WK werkte het welquote:Op zaterdag 19 januari 2013 15:28 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Die ene keer hielp de scheidsrechter hem overeind in plaats van dat hij hem een kaart gaf, sneu.
Doublepain is toch een Nederlander?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 15:28 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Foutje moet kunnen. Zijn er eigenlijk Nederlanders die dat en die fout doen?
Ging niet eens over PSV boelerquote:Op zaterdag 19 januari 2013 15:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is z'n standaard-reactie als iemand iets negatiefs over PSV zegt.
Alleen op FOK!.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 15:29 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Doublepain is toch een Nederlander?
Ja ik.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 15:28 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Foutje moet kunnen. Zijn er eigenlijk Nederlanders die dat en die fout doen?
quote:
En daarbuiten?quote:
Veel en veel minder. Maar dan denk ik ook niet na. Door te veel na te denken, ga ik twijfelen enzo.quote:
quote:
2001: A Space nogwat al gezien?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 15:36 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Serie van vroegah uit GGMM 's tijd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |