Die ene keer hielp de scheidsrechter hem overeind in plaats van dat hij hem een kaart gaf, sneu.quote:
Op het WK werkte het welquote:Op zaterdag 19 januari 2013 15:28 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Die ene keer hielp de scheidsrechter hem overeind in plaats van dat hij hem een kaart gaf, sneu.
Doublepain is toch een Nederlander?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 15:28 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Foutje moet kunnen. Zijn er eigenlijk Nederlanders die dat en die fout doen?
Ging niet eens over PSV boelerquote:Op zaterdag 19 januari 2013 15:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is z'n standaard-reactie als iemand iets negatiefs over PSV zegt.
Alleen op FOK!.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 15:29 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Doublepain is toch een Nederlander?
Ja ik.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 15:28 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Foutje moet kunnen. Zijn er eigenlijk Nederlanders die dat en die fout doen?
quote:
En daarbuiten?quote:
Veel en veel minder. Maar dan denk ik ook niet na. Door te veel na te denken, ga ik twijfelen enzo.quote:
quote:
2001: A Space nogwat al gezien?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 15:36 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Serie van vroegah uit GGMM 's tijd.
Je bent pas de derde die het post.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 15:38 schreef Oleeeh het volgende:
http://www.geenstijl.nl/
Eerste filmpje
Post ik net pipoquote:Op zaterdag 19 januari 2013 15:38 schreef Oleeeh het volgende:
http://www.geenstijl.nl/
Eerste filmpje
Fuck dacht dat ik de primeur had.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 15:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Je bent pas de derde die het post.
Ik had net een tonijnsalade. Veel beter, dikzak.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 15:18 schreef GGMM het volgende:
Die neem ik nu.Tonijn is extreem lekker.
Ben je aan het lijnen?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 15:40 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik had net een tonijnsalade. Veel beter, dikzak.
Ik begreep dat cola goed voor je was. Beschermt je maagwand of iets dergelijks.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 15:40 schreef Caland het volgende:
Cola is best lekker als je een kater hebt.
Nee, ik eet gewoon gezond.quote:
Nooit gegeten. Zijn ze echt zo lekker?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 15:43 schreef Happel het volgende:
Nee, ik eet gewoon gezond.
Alleen die verdomde koffiekoekjes zijn lekker.
Koop ze maar. Cafe noir van Verkade.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 15:44 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Nooit gegeten. Zijn ze echt zo lekker?
Alle koeken zijn lekker. Behalve die gezonde kutgranenkoekjes.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 15:43 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik begreep dat cola goed voor je was. Beschermt je maagwand of iets dergelijks.
[..]
Nee, ik eet gewoon gezond.
Alleen die verdomde koffiekoekjes zijn lekker.
De beroemde likkoekjes?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 15:44 schreef Happel het volgende:
[..]
Koop ze maar. Cafe noir van Verkade.
Waaghals.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 15:44 schreef SjaakBauer het volgende:
Ik eet een sinaasappel en een peer.
Bitterkoekjes zijn kankervies.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 15:44 schreef Oleeeh het volgende:
[..]
Alle koeken zijn lekker. Behalve die gezonde kutgranenkoekjes.
De enige fatsoenlijke koekjes zijn die zaanse huisjes of hoe ze ook heten en dan met pure chocolaquote:Op zaterdag 19 januari 2013 15:44 schreef Happel het volgende:
[..]
Koop ze maar. Cafe noir van Verkade.
Beetje gay, maar wel lekker.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 15:45 schreef Oleeeh het volgende:
[..]
Dan lust je vast ook geen Amaretto
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |