Gewonnen met korfbalquote:Op zaterdag 19 januari 2013 16:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
nee, om iets anders. Maar dat houd ik lekker geheim
Eeeeeeeh Stinho, vertel ouwe pikquote:Op zaterdag 19 januari 2013 16:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als je geen condoom hebt werkt een boterhamzakje met een postelastiekje ookquote:Op zaterdag 19 januari 2013 16:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij is er achtergekomen dat achter de eikelrand kriebelen met links tijdens het rukken met rechts 10 seconden tijdswinst oplevert.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 16:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
The fuck dude.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 16:38 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Hij is er achtergekomen dat achter de eikelrand kriebelen met links tijdens het rukken met rechts 10 seconden tijdswinst oplevert.
Merciquote:Op zaterdag 19 januari 2013 16:38 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Hij is er achtergekomen dat achter de eikelrand kriebelen met links tijdens het rukken met rechts 10 seconden tijdswinst oplevert.
Zoals een groot filosoof ooit zei:"It never hurts to help."quote:
In je kontjequote:Op zaterdag 19 januari 2013 16:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Saind, seks als ik 1 miljoen likes weet te verzamelen?
[ afbeelding ]
Je hebt niet als een echte baws gewoon je kids aan het werk gezet en een beetje lopen delegeren?quote:
quote:
Nee, die heb ik met hun moeder weggestuurd. Dit is typisch een klusje voor een goede echtelijke ruzie...quote:Op zaterdag 19 januari 2013 16:58 schreef Saind het volgende:
[..]
Je hebt niet als een echte baws gewoon je kids aan het werk gezet en een beetje lopen delegeren?
Nee vanavond pas. ik heb het nu sowieso bloedheet.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 16:58 schreef AFCNiels het volgende:
[..]Dat is een flinke stapel. Is de openhaard al aan?
Hoe bedoel je?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 16:59 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nee, die heb ik met hun moeder weggestuurd. Dit is typisch een klusje voor een goede echtelijke ruzie...
Netjes ouwequote:Op zaterdag 19 januari 2013 16:59 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nee vanavond pas. ik heb het nu sowieso bloedheet.
Mijn vrouw is een schatje, maar wij kunnen niet samen een klusje doen zonder dat er ruzie over komt...quote:
Hoezo heb je nou een puush foto gebruiktquote:Op zaterdag 19 januari 2013 17:01 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Mijn vrouw is een schatje, maar wij kunnen niet samen een klusje doen zonder dat er ruzie over komt...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |