quote:
ja wat dat isquote:Op zaterdag 19 januari 2013 16:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het stadion van provinciegenoot Fortuna blijft een pareltje.
Ligt Sittard in Overijssel ja?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 16:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Snel doen voordat het gesloopt wordt.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 16:09 schreef Saind het volgende:
[..]
Heb een maat uit Venlo, moet nog steeds een keer meegaan eigenlijk
Verkeerde foto gepakt? Kan best kloppen hoor.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 16:09 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ligt Sittard in Overijssel ja?
al ligt Sittard niet in Overijsselquote:Op zaterdag 19 januari 2013 16:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Duurt nog wel efkes tochquote:Op zaterdag 19 januari 2013 16:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Snel doen voordat het gesloopt wordt.
Lokhoff heeft de lijnen voor het nieuwe stadion al uitgezet met Harry Vermeegen.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 16:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Snel doen voordat het gesloopt wordt.
Het Oosterenk was wel een leuk stadion inderdaad. Dat nieuwe ding is echt lelijk door al die "multifunctionele" onzin zoals de Wok.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 16:06 schreef SjaakBauer het volgende:
[ afbeelding ]
100000000x beter dan die betonnenbak van nu
Foto die ik postte was het oude stadion van FC Zwollequote:Op zaterdag 19 januari 2013 16:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Verkeerde foto gepakt? Kan best kloppen hoor.
Ah op die manier. Dat postte je wel heel random ook dan.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 16:10 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Foto die ik postte was het oude stadion van FC Zwolle
Ik begon over het Zwolle-stadion door te zeggen dat je er goed kunt wokken (wat overigens een totaal onnodig iets is om in een voetbalstadion te hebben).quote:Op zaterdag 19 januari 2013 16:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ah op die manier. Dat postte je wel heel random ook dan.
Slechte wok ookquote:Op zaterdag 19 januari 2013 16:10 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Het Oosterenk was wel een leuk stadion inderdaad. Dat nieuwe ding is echt lelijk door al die "multifunctionele" onzin zoals de Wok.
Dat dacht ik al, nog steeds van gisteravond?quote:
nee, om iets anders. Maar dat houd ik lekker geheimquote:Op zaterdag 19 januari 2013 16:34 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat dacht ik al, nog steeds van gisteravond?
Eerste zoen?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 16:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
nee, om iets anders. Maar dat houd ik lekker geheim
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |