Ahjoh de Koel is wel tofquote:Op zaterdag 19 januari 2013 15:58 schreef SjaakBauer het volgende:
Heb ook liever Sparta en de Eagles er in. Vind ik leukere clubs dan Roda, Willem II en VVV.
Kutclubquote:Op zaterdag 19 januari 2013 15:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Sinds Pieters, een Psv'er met kanker heeft gescholden zijn er enkele users met een identiteitscrisis.
[..]
Ik snap de afkeer tegen Willem II nooit zo op dit forum.
De Koel is een legendarisch stadionnetje man.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 15:59 schreef Pascalus het volgende:
Zwolle is een leuk ploegje. Laat VVV maar opbokken uit de Eredivisie.
Het station is inderdaad lelijk, maar je kunt er wel goed wokken.
Ik vond het jammer de ze zo kut speelden, vind het wel een toffe clubquote:Op zaterdag 19 januari 2013 16:01 schreef AFCNiels het volgende:
Dit jaar heb ik niet echt een club waarvan ik erg hoop dat ze eruit gaan, vorig jaar was ik wel erg blij dat De Graafschap degradeerde met dat afbraakvoetbal.
Van mij mag Roda wel eruit al zie ik dat niet gebeuren.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 16:01 schreef AFCNiels het volgende:
Dit jaar heb ik niet echt een club waarvan ik erg hoop dat ze eruit gaan, vorig jaar was ik wel erg blij dat De Graafschap degradeerde met dat afbraakvoetbal.
Laat VVV maar optyften met hun gare beleid en hun matige immigraten tegen een topsalaris.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 16:01 schreef AFCNiels het volgende:
Net keek ik even Bayern Munchen, maar het kon me niet echt boeien. Straks nog City, Africa Cup, Barcelona en eredivisie, ik weet nog niet wat ik ga kijken.quote:
quote:Op zaterdag 19 januari 2013 16:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Laat VVV maar optyften met hun gare beleid en hun matige immigraten tegen een topsalaris.
De koel ziet eruit als een stadion van een willekeurige amateurclub. Spelers moeten eerst de straat over en ouwe trap af om op het veld te komen. Van mij mag VVV echt terug naar de JL, totdat ze weer een nieuwe Honda vinden of zo.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 16:00 schreef Caland het volgende:
[..]
De Koel is een legendarisch stadionnetje man.
Lokhoff mag ik wel.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 16:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Laat VVV maar optyften met hun gare beleid en hun matige immigraten tegen een topsalaris.
Dat is toch juist mooi man.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 16:04 schreef Pascalus het volgende:
[..]
De koel ziet eruit als een stadion van een willekeurige amateurclub. Spelers moeten eerst de straat over en ouwe trap af om op het veld te komen. Van mij mag VVV echt terug naar de JL, totdat ze weer een nieuwe Honda vinden of zo.
quote:Op zaterdag 19 januari 2013 16:06 schreef SjaakBauer het volgende:
[ afbeelding ]
100000000x beter dan die betonnenbak van nu
quote:
ja wat dat isquote:Op zaterdag 19 januari 2013 16:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het stadion van provinciegenoot Fortuna blijft een pareltje.
Ligt Sittard in Overijssel ja?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 16:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Snel doen voordat het gesloopt wordt.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 16:09 schreef Saind het volgende:
[..]
Heb een maat uit Venlo, moet nog steeds een keer meegaan eigenlijk
Verkeerde foto gepakt? Kan best kloppen hoor.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 16:09 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ligt Sittard in Overijssel ja?
al ligt Sittard niet in Overijsselquote:Op zaterdag 19 januari 2013 16:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Duurt nog wel efkes tochquote:Op zaterdag 19 januari 2013 16:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Snel doen voordat het gesloopt wordt.
Lokhoff heeft de lijnen voor het nieuwe stadion al uitgezet met Harry Vermeegen.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 16:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Snel doen voordat het gesloopt wordt.
Het Oosterenk was wel een leuk stadion inderdaad. Dat nieuwe ding is echt lelijk door al die "multifunctionele" onzin zoals de Wok.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 16:06 schreef SjaakBauer het volgende:
[ afbeelding ]
100000000x beter dan die betonnenbak van nu
Foto die ik postte was het oude stadion van FC Zwollequote:Op zaterdag 19 januari 2013 16:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Verkeerde foto gepakt? Kan best kloppen hoor.
Ah op die manier. Dat postte je wel heel random ook dan.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 16:10 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Foto die ik postte was het oude stadion van FC Zwolle
Ik begon over het Zwolle-stadion door te zeggen dat je er goed kunt wokken (wat overigens een totaal onnodig iets is om in een voetbalstadion te hebben).quote:Op zaterdag 19 januari 2013 16:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ah op die manier. Dat postte je wel heel random ook dan.
Slechte wok ookquote:Op zaterdag 19 januari 2013 16:10 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Het Oosterenk was wel een leuk stadion inderdaad. Dat nieuwe ding is echt lelijk door al die "multifunctionele" onzin zoals de Wok.
Dat dacht ik al, nog steeds van gisteravond?quote:
nee, om iets anders. Maar dat houd ik lekker geheimquote:Op zaterdag 19 januari 2013 16:34 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat dacht ik al, nog steeds van gisteravond?
Eerste zoen?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 16:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
nee, om iets anders. Maar dat houd ik lekker geheim
Yep, zoals je weet doet Stijn vrijwilligerswerk in een bejaardentehuis, en tussen hem en een 80 jarig vrouwtje bloeien er mooie dingen op.quote:
Gewonnen met korfbalquote:Op zaterdag 19 januari 2013 16:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Eeeeeeeh Stinho, vertel ouwe pikquote:Op zaterdag 19 januari 2013 16:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als je geen condoom hebt werkt een boterhamzakje met een postelastiekje ookquote:Op zaterdag 19 januari 2013 16:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij is er achtergekomen dat achter de eikelrand kriebelen met links tijdens het rukken met rechts 10 seconden tijdswinst oplevert.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 16:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
The fuck dude.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 16:38 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Hij is er achtergekomen dat achter de eikelrand kriebelen met links tijdens het rukken met rechts 10 seconden tijdswinst oplevert.
Merciquote:Op zaterdag 19 januari 2013 16:38 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Hij is er achtergekomen dat achter de eikelrand kriebelen met links tijdens het rukken met rechts 10 seconden tijdswinst oplevert.
Zoals een groot filosoof ooit zei:"It never hurts to help."quote:
In je kontjequote:Op zaterdag 19 januari 2013 16:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Saind, seks als ik 1 miljoen likes weet te verzamelen?
[ afbeelding ]
Je hebt niet als een echte baws gewoon je kids aan het werk gezet en een beetje lopen delegeren?quote:
quote:
Nee, die heb ik met hun moeder weggestuurd. Dit is typisch een klusje voor een goede echtelijke ruzie...quote:Op zaterdag 19 januari 2013 16:58 schreef Saind het volgende:
[..]
Je hebt niet als een echte baws gewoon je kids aan het werk gezet en een beetje lopen delegeren?
Nee vanavond pas. ik heb het nu sowieso bloedheet.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 16:58 schreef AFCNiels het volgende:
[..]Dat is een flinke stapel. Is de openhaard al aan?
Hoe bedoel je?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 16:59 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nee, die heb ik met hun moeder weggestuurd. Dit is typisch een klusje voor een goede echtelijke ruzie...
Netjes ouwequote:Op zaterdag 19 januari 2013 16:59 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nee vanavond pas. ik heb het nu sowieso bloedheet.
Mijn vrouw is een schatje, maar wij kunnen niet samen een klusje doen zonder dat er ruzie over komt...quote:
Hoezo heb je nou een puush foto gebruiktquote:Op zaterdag 19 januari 2013 17:01 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Mijn vrouw is een schatje, maar wij kunnen niet samen een klusje doen zonder dat er ruzie over komt...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |