Jaja doe maar stoer zoek je ruzie ofzo.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 15:52 schreef Saind het volgende:
Ik kreeg bij m'n oma altijd butterscotch of chocola met hazelnoten en rozijnen erin.
Eh ok.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 15:52 schreef GGMM het volgende:
Ik zie opeens Sjaak en Caland voor me bij hun oma.
Ik rozijnenbroodquote:Op zaterdag 19 januari 2013 15:52 schreef Saind het volgende:
Ik kreeg bij m'n oma altijd butterscotch of chocola met hazelnoten en rozijnen erin.
Prima. Om 10 uur vanavond op station Zwolle.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 15:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Jaja doe maar stoer zoek je ruzie ofzo.
Nee bierquote:Op zaterdag 19 januari 2013 15:53 schreef Caland het volgende:
Lekkerste zijn gewoon roze koeken. Punt.
Ja. Het ligt ook vol met lijken daar.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 15:53 schreef Saind het volgende:
[..]
Prima. Om 10 uur vanavond op station Zwolle.
Daar worden toch alle SC conflicten uitgevochten?
Ik blijf bij Bastognekoekenquote:Op zaterdag 19 januari 2013 15:53 schreef Caland het volgende:
Lekkerste zijn gewoon roze koeken. Punt.
Ben ik bij kankerhomo'squote:Op zaterdag 19 januari 2013 15:53 schreef Saind het volgende:
[..]
Prima. Om 10 uur vanavond op station Zwolle.
Daar worden toch alle SC conflicten uitgevochten?
Hoezo eerst wel dan?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 15:55 schreef Caland het volgende:
Ik heb na gisteren besloten dat ik niet meer wil dat Zwolle degradeert.
Ok.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 15:55 schreef Oleeeh het volgende:
Pieters gaat volgens mij dood.
[ afbeelding ]
Spuuglelijk stadion en heb verder helemaal niks met die club.quote:
Wat zit je nou weer snel te postenquote:
Liever dat een andere pauperclub eruit gaat.quote:
Geen kankerstadion?quote:
Sinds Pieters, een Psv'er met kanker heeft gescholden zijn er enkele users met een identiteitscrisis.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 15:57 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Geen kankerstadion?
Ben je ziek ofzo?
Ik snap de afkeer tegen Willem II nooit zo op dit forum.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 15:58 schreef SjaakBauer het volgende:
Heb ook liever Sparta en de Eagles er in. Vind ik leukere clubs dan Roda, Willem II en VVV.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |