Sowieso man, die droge lucht die met die kou gepaard gaat is funest voor je huid.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 19:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Waarschijnlijk doet hij straks ook een gezichtscremepje op.
Alleen Joden hebben dit soort streken.quote:
Idd.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 19:54 schreef Caland het volgende:
Ik vind zijn dopinggebruik niet eens heel erg. Maar hij heeft mensen die hem ervan beschuldigden echt helemaal kapot gemaakt. Dan ben je gewoon ziek in je hoofd.
Hij mist een bal, geen voorhuid...quote:Op zaterdag 19 januari 2013 19:54 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Alleen Joden hebben dit soort streken.
En een strakke kringspier. Daarom verbaast het me niet dat je na 3 posts een vergelijking in mannelijkheid gaat maken.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 19:54 schreef kapiteintje het volgende:
Maar ff serieus niet janken over mannelijkheid, ik heb de grootste baard en lul van iedereen hier in de SC. (Ok, mbt laatste op Don na.)
net niet.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 19:56 schreef kapiteintje het volgende:
He Caland heb je nog geneukt de laatste 2 weken?
Ik vind meningen nooit zo relevant m.b.t. feitelijkheden.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 19:56 schreef Dr.Mikey het volgende:
Jongens ik heb voer voor een leuke discussie.
Ik zie steeds vaker mensen om mij heen met een zogeheten voorkeurs kind. Stellen met meerdere kinderen waarbij een van de kinderen het favoriete kind is van beide of een van de ouders. En zo doende meer gedaan krijgt. Is iemand bekend met dit fenomeen?
Ergens vind ik het niet kunnen maar ik vind ook dat je er volgens mij niet veel aan kunt doen gezien het een gevoels kwestie is. Wat vinden jullie?
Net niet? Wat moet ik me daar bij voorstellen?quote:
Hoe bedoel je?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 19:57 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik vind meningen nooit zo relevant m.b.t. feitelijkheden.
Kan het me niet voorstellen. Al werd mijn broertje wel regelmatig afgetuigd door ons, maar dat is omdat hij neus is.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 19:56 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik zie steeds vaker mensen om mij heen met een zogeheten voorkeurs kind. Stellen met meerdere kinderen waarbij een van de kinderen het favoriete kind is van beide of een van de ouders. En zo doende meer gedaan krijgt. Is iemand bekend met dit fenomeen?
Ergens vind ik het niet kunnen maar ik vind ook dat je er volgens mij niet veel aan kunt doen gezien het een gevoels kwestie is. Wat vinden jullie?
Ik zie dat Don er is de enige ervarings deskundige in ons midden.
2 weken en een dag.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 19:59 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Net niet? Wat moet ik me daar bij voorstellen?
Ja man, miss moet je toch wat van me aannemen wat huidverzorging betreft.
Ik snap het wel als je een kind hebt zoals ik, dat je daar wel een voorkeur voor hebtquote:Op zaterdag 19 januari 2013 19:56 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik zie dat Don er is de enige ervarings deskundige in ons midden.
Je geeft om elk kind even veel. Maar heb je geen speciale band met een?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 19:59 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Kan het me niet voorstellen. Al werd mijn broertje wel regelmatig afgetuigd door ons, maar dat is omdat hij neus is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |