Gewonnen met korfbalquote:Op zaterdag 19 januari 2013 16:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
nee, om iets anders. Maar dat houd ik lekker geheim

Eeeeeeeh Stinho, vertel ouwe pikquote:Op zaterdag 19 januari 2013 16:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]

Als je geen condoom hebt werkt een boterhamzakje met een postelastiekje ookquote:Op zaterdag 19 januari 2013 16:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]

Hij is er achtergekomen dat achter de eikelrand kriebelen met links tijdens het rukken met rechts 10 seconden tijdswinst oplevert.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 16:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]

The fuck dude.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 16:38 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Hij is er achtergekomen dat achter de eikelrand kriebelen met links tijdens het rukken met rechts 10 seconden tijdswinst oplevert.

Merciquote:Op zaterdag 19 januari 2013 16:38 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Hij is er achtergekomen dat achter de eikelrand kriebelen met links tijdens het rukken met rechts 10 seconden tijdswinst oplevert.

Zoals een groot filosoof ooit zei:"It never hurts to help."quote:

In je kontjequote:Op zaterdag 19 januari 2013 16:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Saind, seks als ik 1 miljoen likes weet te verzamelen?
[ afbeelding ]

Je hebt niet als een echte baws gewoon je kids aan het werk gezet en een beetje lopen delegeren?quote:

quote:
 Dat is een flinke stapel. Is de openhaard al aan?
 Dat is een flinke stapel. Is de openhaard al aan?

Nee, die heb ik met hun moeder weggestuurd. Dit is typisch een klusje voor een goede echtelijke ruzie...quote:Op zaterdag 19 januari 2013 16:58 schreef Saind het volgende:
[..]
Je hebt niet als een echte baws gewoon je kids aan het werk gezet en een beetje lopen delegeren?

Nee vanavond pas. ik heb het nu sowieso bloedheet.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 16:58 schreef AFCNiels het volgende:
[..]Dat is een flinke stapel. Is de openhaard al aan?

Hoe bedoel je?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 16:59 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nee, die heb ik met hun moeder weggestuurd. Dit is typisch een klusje voor een goede echtelijke ruzie...

Netjes ouwequote:Op zaterdag 19 januari 2013 16:59 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nee vanavond pas. ik heb het nu sowieso bloedheet.

Mijn vrouw is een schatje, maar wij kunnen niet samen een klusje doen zonder dat er ruzie over komt...quote:

Hoezo heb je nou een puush foto gebruiktquote:Op zaterdag 19 januari 2013 17:01 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Mijn vrouw is een schatje, maar wij kunnen niet samen een klusje doen zonder dat er ruzie over komt...
 Wilde je al gaan stalken met je exif data
 Wilde je al gaan stalken met je exif data

Volgens mij kijk jij alleen PSV TV na een wedstrijd als die van gisteravond.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 17:02 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat the fuck. Gaan ze eerst nabeschouwen met Dick op PSV - PEC en dan maar muangtonh - PSV samenvatten.
Apart dat PSV TV

Met een positief verhaal eindigen he Stijn.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 17:02 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat the fuck. Gaan ze eerst nabeschouwen met Dick op PSV - PEC en dan maar muangtonh - PSV samenvatten.
Apart dat PSV TV

Volgens Van Bommel was het niet zo slecht. Het kan een keer gebeuren joh, en ze creëerden wel kansen.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 17:02 schreef Ajacied422 het volgende:
Apart dat PSV TV

HMF heeft goede theorieën erover. Hij weet ook een goede oplossing.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 17:01 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Mijn vrouw is een schatje, maar wij kunnen niet samen een klusje doen zonder dat er ruzie over komt...

Komt het woord "anaal" daar in voor?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 17:03 schreef mrstylo het volgende:
[..]
HMF heeft goede theorieën erover. Hij weet ook een goede oplossing.

Jij, of je ouders? In beide gevallen net op tijdquote:Op zaterdag 19 januari 2013 17:03 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb een nieuwe TV.
Of word ik nu thuis overvallen?

Eetze.quote:

Ja. En iets over een boterham.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 17:04 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Komt het woord "anaal" daar in voor?

"Mannen" die lijnenquote:Op zaterdag 19 januari 2013 17:05 schreef Saind het volgende:
Ik vreet nu wat bouillon, goed voor de lijn enzo, en ga dan vanavond bij een vriend barbecueën
Daarna weer verder lijnen

Fox heeft daar de rechten voor veel gekocht en willen daar nu ook voetbal groot maken daar. Maar gaat niet lukken ben ik bang.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 17:15 schreef AFCNiels het volgende:
Hebben ze opeens ook sjeiks in Australië of zoiets, opeens is het nogal een populair land geworden.

Betaalde vakanties spreken aan.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 17:15 schreef AFCNiels het volgende:
Hebben ze opeens ook sjeiks in Australië of zoiets, opeens is het nogal een populair land geworden.

Mooi, dan heb ik nog mooi een paar maanden HBO voor ik UPC met box en al het huis uit kan flikkeren omdat er hier glasvezel komt.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 17:38 schreef Caland het volgende:
Je kan bij UPC HBO aanvragen. Eerste twee maanden gratis en maandelijks opzegbaar.
Geen addertje onder het gras. Doe er je voordeel mee.

Wel na de eerste maand opzeggen he boertje.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 17:56 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Mooi, dan heb ik nog mooi een paar maanden HBO voor ik UPC met box en al het huis uit kan flikkeren omdat er hier glasvezel komt.
KankerkutUPC.
Bedankt, kakkerlak.

UPC is naaizooi hier. En er werken alleen maar mongolen.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 17:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Wel na de eerste maand opzeggen he boertje.
UPC werkt hier trouwens perfect, nooit problemen mee.

Ducttapequote:Op zaterdag 19 januari 2013 17:04 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Komt het woord "anaal" daar in voor?

Waarom zouden trainers en clubgenoten hem bij achternaam noemen?quote:

Mooiquote:Op zaterdag 19 januari 2013 17:38 schreef Caland het volgende:
Je kan bij UPC HBO aanvragen. Eerste twee maanden gratis en maandelijks opzegbaar.
Geen addertje onder het gras. Doe er je voordeel mee.

Idd, doe 't net zoals Geo. Die poept alles direct weer uit, kun je ook gewoon alles vreten. Heeft 't mannetje toch goed bekeken.quote:

quote:Op zaterdag 19 januari 2013 19:39 schreef kapiteintje het volgende:
Net terug van de fitness. Spiertjes staan weer heerlijk strak.Straks ff lekkere kipwrap eten.
 Wat lees ik?
 Wat lees ik?

Waarschijnlijk doet hij straks ook een gezichtscremepje op.quote:

Nachtcremepje, is toch heerlijk ouwe reus.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 19:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Waarschijnlijk doet hij straks ook een gezichtscremepje op.

Pas nadat de manicure is langsgekomen.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 19:42 schreef Caland het volgende:
[..]

Oke.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 19:47 schreef Caland het volgende:
Danny nelissen heeft doping gebruikt.
Over 10 jaar krijg je de vraag waar was jij toen je d\it nieuws hoorde.

Hopelijk eet hij zich nu niet dood.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 19:47 schreef Caland het volgende:
 Hij is toch wel smaakmaker van Tour du jour.
 Hij is toch wel smaakmaker van Tour du jour.

Psychopaat die man.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 19:50 schreef Smoofie het volgende:
Lance
De arrogantie, het gevoel van superieur zijn.
Lance.

En ik moet dan over jou beginnen.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 19:47 schreef Caland het volgende:

Jood hé.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 19:50 schreef Smoofie het volgende:
Lance
De arrogantie, het gevoel van superieur zijn.
Lance.

Idd, ik snap dat je nauwelijks emoties hebt, maar nep proberen te huilen en zo liegen gaat wel te ver.quote:

Sowieso man, die droge lucht die met die kou gepaard gaat is funest voor je huid.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 19:42 schreef Caland het volgende:
[..]

Alleen Joden hebben dit soort streken.quote:

Idd.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 19:54 schreef Caland het volgende:
Ik vind zijn dopinggebruik niet eens heel erg. Maar hij heeft mensen die hem ervan beschuldigden echt helemaal kapot gemaakt. Dan ben je gewoon ziek in je hoofd.

Hij mist een bal, geen voorhuid...quote:Op zaterdag 19 januari 2013 19:54 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Alleen Joden hebben dit soort streken.

En een strakke kringspier. Daarom verbaast het me niet dat je na 3 posts een vergelijking in mannelijkheid gaat maken.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 19:54 schreef kapiteintje het volgende:
Maar ff serieus niet janken over mannelijkheid, ik heb de grootste baard en lul van iedereen hier in de SC. (Ok, mbt laatste op Don na.)

net niet.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 19:56 schreef kapiteintje het volgende:
He Caland heb je nog geneukt de laatste 2 weken?

Ik vind meningen nooit zo relevant m.b.t. feitelijkheden.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 19:56 schreef Dr.Mikey het volgende:
Jongens ik heb voer voor een leuke discussie.
Ik zie steeds vaker mensen om mij heen met een zogeheten voorkeurs kind. Stellen met meerdere kinderen waarbij een van de kinderen het favoriete kind is van beide of een van de ouders. En zo doende meer gedaan krijgt. Is iemand bekend met dit fenomeen?
Ergens vind ik het niet kunnen maar ik vind ook dat je er volgens mij niet veel aan kunt doen gezien het een gevoels kwestie is. Wat vinden jullie?

Net niet? Wat moet ik me daar bij voorstellen?quote:

Hoe bedoel je?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 19:57 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik vind meningen nooit zo relevant m.b.t. feitelijkheden.

Kan het me niet voorstellen. Al werd mijn broertje wel regelmatig afgetuigd door ons, maar dat is omdat hij neus is.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 19:56 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik zie steeds vaker mensen om mij heen met een zogeheten voorkeurs kind. Stellen met meerdere kinderen waarbij een van de kinderen het favoriete kind is van beide of een van de ouders. En zo doende meer gedaan krijgt. Is iemand bekend met dit fenomeen?
Ergens vind ik het niet kunnen maar ik vind ook dat je er volgens mij niet veel aan kunt doen gezien het een gevoels kwestie is. Wat vinden jullie?
Ik zie dat Don er is de enige ervarings deskundige in ons midden.

2 weken en een dag.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 19:59 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Net niet? Wat moet ik me daar bij voorstellen?
Ja man, miss moet je toch wat van me aannemen wat huidverzorging betreft.

Ik snap het wel als je een kind hebt zoals ik, dat je daar wel een voorkeur voor hebtquote:Op zaterdag 19 januari 2013 19:56 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik zie dat Don er is de enige ervarings deskundige in ons midden.

Je geeft om elk kind even veel. Maar heb je geen speciale band met een?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 19:59 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Kan het me niet voorstellen. Al werd mijn broertje wel regelmatig afgetuigd door ons, maar dat is omdat hij neus is.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |