Volgens mij kijk jij alleen PSV TV na een wedstrijd als die van gisteravond.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 17:02 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat the fuck. Gaan ze eerst nabeschouwen met Dick op PSV - PEC en dan maar muangtonh - PSV samenvatten.
Apart dat PSV TV
Met een positief verhaal eindigen he Stijn.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 17:02 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat the fuck. Gaan ze eerst nabeschouwen met Dick op PSV - PEC en dan maar muangtonh - PSV samenvatten.
Apart dat PSV TV
Volgens Van Bommel was het niet zo slecht. Het kan een keer gebeuren joh, en ze creëerden wel kansen.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 17:02 schreef Ajacied422 het volgende:
Apart dat PSV TV
HMF heeft goede theorieën erover. Hij weet ook een goede oplossing.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 17:01 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Mijn vrouw is een schatje, maar wij kunnen niet samen een klusje doen zonder dat er ruzie over komt...
Komt het woord "anaal" daar in voor?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 17:03 schreef mrstylo het volgende:
[..]
HMF heeft goede theorieën erover. Hij weet ook een goede oplossing.
Jij, of je ouders? In beide gevallen net op tijdquote:Op zaterdag 19 januari 2013 17:03 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb een nieuwe TV.
Of word ik nu thuis overvallen?
Eetze.quote:
Ja. En iets over een boterham.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 17:04 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Komt het woord "anaal" daar in voor?
"Mannen" die lijnenquote:Op zaterdag 19 januari 2013 17:05 schreef Saind het volgende:
Ik vreet nu wat bouillon, goed voor de lijn enzo, en ga dan vanavond bij een vriend barbecueën
Daarna weer verder lijnen
Fox heeft daar de rechten voor veel gekocht en willen daar nu ook voetbal groot maken daar. Maar gaat niet lukken ben ik bang.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 17:15 schreef AFCNiels het volgende:
Hebben ze opeens ook sjeiks in Australië of zoiets, opeens is het nogal een populair land geworden.
Betaalde vakanties spreken aan.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 17:15 schreef AFCNiels het volgende:
Hebben ze opeens ook sjeiks in Australië of zoiets, opeens is het nogal een populair land geworden.
Mooi, dan heb ik nog mooi een paar maanden HBO voor ik UPC met box en al het huis uit kan flikkeren omdat er hier glasvezel komt.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 17:38 schreef Caland het volgende:
Je kan bij UPC HBO aanvragen. Eerste twee maanden gratis en maandelijks opzegbaar.
Geen addertje onder het gras. Doe er je voordeel mee.
Wel na de eerste maand opzeggen he boertje.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 17:56 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Mooi, dan heb ik nog mooi een paar maanden HBO voor ik UPC met box en al het huis uit kan flikkeren omdat er hier glasvezel komt.
KankerkutUPC.
Bedankt, kakkerlak.
UPC is naaizooi hier. En er werken alleen maar mongolen.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 17:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Wel na de eerste maand opzeggen he boertje.
UPC werkt hier trouwens perfect, nooit problemen mee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |