Weet ik, was ook niet al te serieus van mijn kant.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:00 schreef Grifte het volgende:
[..]
Beetje olie op het vuur mag wel toch, tis wel de Klassieker
Mooi zo. Laatste jaren is het echt te tam, te liev. Geen relletjes, geen opstootjes, twee nuchtere en sympathieke coaches, weinig kwalletjes in de teams, beide clubs doen lekker met eigen jeugd.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Weet ik, was ook niet al te serieus van mijn kant.
fixedquote:Op vrijdag 18 januari 2013 13:38 schreef CasselerRIP het volgende:
Hij kan in ieder geval invallen wanneer Achahbar faalt
het is tijd dat dr weer eens op een veldje afgesproken wordtquote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:03 schreef Grifte het volgende:
[..]
Mooi zo. Laatste jaren is het echt te tam, te liev. Geen relletjes, geen opstootjes, twee nuchtere en sympathieke coaches, weinig kwalletjes in de teams, beide clubs doen lekker met eigen jeugd.
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:04 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Verthongen![]()
![]()
Verthongen zijn poepgezicht na wave van Guidetti![]()
![]()
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:04 schreef Jimbo het volgende:
[..]
het is tijd dat dr weer eens op een veldje afgesproken wordt
hup, rennen jijquote:
Komt door dat alle bazenspelers gewoon gezond zijn. Pellé, Immers, Clasie, Vilhena... Ze staan er allemaal.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:07 schreef Grifte het volgende:
Vorig jaar zaten we nog te smachten naar een goed herstel van Guidetti, nu domineert fucking Ruben Schaken het nieuws of hij de wedstrijd der wedstrijden kan halen
Ja vind je het gek dat hij zo keek, hij had nog last van zijn voet natuurlijk.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:04 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Verthongen![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:08 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ja vind je het gek dat hij zo keek, hij had nog last van zijn voet natuurlijk.
Over Guidetti gesproken, is er al bekend of en wanneer City hem weer gaat verhuren? Dacht vd week zoiets gelezen te hebben....quote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:07 schreef Grifte het volgende:
Vorig jaar zaten we nog te smachten naar een goed herstel van Guidetti, nu domineert fucking Ruben Schaken het nieuws of hij de wedstrijd der wedstrijden kan halen
Hij zou toch naar Malaga of Sevilla gaan? Mooie clubs, dat wel!quote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:08 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Over Guidetti gesproken, is er al bekend of en wanneer City hem weer gaat verhuren? Dacht vd week zoiets gelezen te hebben....
Ze willen hem in de winterstop verhuren aan een Engelse PLclub dacht ik, gok op iets als Sunderland of West Ham, wat nog wel een spits kan gebruiken.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:08 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Over Guidetti gesproken, is er al bekend of en wanneer City hem weer gaat verhuren? Dacht vd week zoiets gelezen te hebben....
twitter:Koeman1963 twitterde op vrijdag 18-01-2013 om 14:05:01Training afgewerkt met grotendeels fitte selectie # Feyenoord. Geen woorden maar daden @Feyenoord reageer retweet
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:11 schreef Caland het volgende:
Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat JHK.
twitter:FeyenoordKanaal twitterde op vrijdag 18-01-2013 om 14:02:37#Koeman: ,,Het is goed bedoeld al die mensen en dat vuurwerk, maar op Varkenoord zo trainen is niet veilig. Vandaar de keuze voor de Kuip." reageer retweet
twitter:FeyenoordKanaal twitterde op vrijdag 18-01-2013 om 14:02:48#Koeman: ,,Ik erger me ook aan de spreekkoren. Ik wil een normale laatste training kunnen afwerken morgen." reageer retweet
wel in een ander shirt mag ik hopenquote:
Hasj, coke en Pellequote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:18 schreef Grifte het volgende:
twitter:FeyenoordKanaal twitterde op vrijdag 18-01-2013 om 14:02:37#Koeman: ,,Het is goed bedoeld al die mensen en dat vuurwerk, maar op Varkenoord zo trainen is niet veilig. Vandaar de keuze voor de Kuip." reageer retweet
twitter:FeyenoordKanaal twitterde op vrijdag 18-01-2013 om 14:02:48#Koeman: ,,Ik erger me ook aan de spreekkoren. Ik wil een normale laatste training kunnen afwerken morgen." reageer retweet
Vertonghen zijn liedje na de bekerfinalequote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:04 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Verthongen![]()
![]()
![]()
Viering, idioot. En tyftdonder eens op naar het neuzentopic of ik ga daar lekker de boel op stelten knallenquote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:24 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Vertonghen zijn liedje na de bekerfinale
Vertonghen zijn dansje tijdens het kampioenschap
Vertonghen zijn speech tijdens nog een kampioenschap
Maar goed, dat kan natuurlijk niet op tegen een huldiging vanwege plek 2.
Daar was je al mee bezig hoor voordat ik hier een post had geplaatst.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:25 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Viering, idioot. En tyftdonder eens op naar het neuzentopic of ik ga daar lekker de boel op stelten knallen.
Omdat er al meer neuzen hier zaten te kutten.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:25 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Daar was je al mee bezig hoor voordat ik hier een post had geplaatst.
Vertonghen met een kogel door ze kopquote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:24 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ow geen idee, interesseert mij ook vrij weinig moet ik je bekennen.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:26 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Omdat er al meer neuzen hier zaten te kutten.
Van Gobbel's liedje op de Coolsingelquote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:24 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Dat heeft denk ik 90% van de users hier niet meegemaakt. Zegt al genoeg dat je zo ver terug in de tijd moet gaan.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:27 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Van Gobbel's liedje op de Coolsingel
Feyenoord is echt al heel lang geen kampioen meer geworden idd.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:27 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Dat heeft denk ik 90% van de users hier niet meegemaakt. Zegt al genoeg dat je zo ver terug in de tijd moet gaan.
Wave van Guidettiquote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:27 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Dat heeft denk ik 90% van de users hier niet meegemaakt. Zegt al genoeg dat je zo ver terug in de tijd moet gaan.
daarom doen we t dit jaar gewoonquote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Feyenoord is echt al heel lang geen kampioen meer geworden idd.
Wanneer is 010 voor het laatst kampioen geweest? Kan het me niet meer herinneren..quote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:28 schreef satecl het volgende:
Wanneer heeft ajaks eigenlijk voor het laatst gewonnen van Feyenoord? Kan het me niet meer herinneren..
2 seizoenen geleden, toen Ajax de 3e ster binnen haalde.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:28 schreef satecl het volgende:
Wanneer heeft ajaks eigenlijk voor het laatst gewonnen van Feyenoord? Kan het me niet meer herinneren..
Waren te druk met Europese prijs winnenquote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Feyenoord is echt al heel lang geen kampioen meer geworden idd.
Jullie mogen best dat hebben, zolang onze prijzenkast maar voller staat met de belangrijke prijzen.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:29 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Waren te druk met Europese prijs winnen. Eerste en laatste club met een europese beker
Heb het al vaker gezegd, maar het is en blijft raar die fascinatie van joden wat betreft sterren.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:29 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
2 seizoenen geleden, toen Ajax de 3e ster binnen haalde.
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:29 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Waren te druk met Europese prijs winnen. Eerste en laatste club met een europese beker
Heel veel treuriger dan dit gaat het niet worden.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:31 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Jullie mogen best dat hebben, zolang onze prijzenkast maar voller staat met de belangrijke prijzen.
Ironisch dat juist een PSV supporter dit zegt.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:32 schreef Buitendam het volgende:
[..]
[..]
Heel veel treuriger dan dit gaat het niet worden.
Eens. PSV'ersquote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:33 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ironisch dat juist een PSV supporter dit zegt.
Ja echt dodelijk ironisch. Ga wat nuttigs doen, man. Met je prijzenkast.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:33 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ironisch dat juist een PSV supporter dit zegt.
Nee, want wij willen geen 3 sterren op ons shirtje.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:31 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Heb het al vaker gezegd, maar het is en blijft raar die fascinatie van joden wat betreft sterren.
Weer de ironie.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:34 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ja echt dodelijk ironisch. Ga wat nuttigs doen, man. Met je prijzenkast.
Want meedoen is zeker belangrijker dan winnen?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:33 schreef CasselerRIP het volgende:
Supporter van een club zijn vanwege de prijzenkast
Een mooie club hebben/ondersteunen is belangrijker dan winnenquote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:34 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Want meedoen is zeker belangrijker dan winnen?
Joh, die gozer heeft waarschijnlijk net als het gros van de Ajacieden hier op fok de arena 3 keer van binnen gezien. Ruime schatting. Laat hem in zijn droomwereld.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:35 schreef Grifte het volgende:
[..]
Een mooie club hebben/ondersteunen is belangrijker dan winnen
Ow, maar Ajax is samen met Feyenoord ook gewoon een mooie club met een mooie traditie. Laat daar geen misverstand over bestaan.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:35 schreef Grifte het volgende:
[..]
Dit. De grootste prijzenkast hebben levert alleen maar theaterpubliek op.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:35 schreef Grifte het volgende:
[..]
Met dank aan de Aegon grensrechterquote:Op vrijdag 18 januari 2013 13:58 schreef Irritatie100 het volgende:
We worden helemaal weggespeeld, maar Erwin wordt Man of the Match door onder meer een penalty te stoppen. Ten slotte maakt De Pel in de 94e minuut de 0-1 die na het bekijken van de beelden 3 meter buitenspel blijkt te zijn.
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:36 schreef CasselerRIP het volgende:
[..]
Dit. De grootste prijzenkast hebben levert alleen maar theaterpubliek op.
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:34 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Eens. PSV'ers. Schorriemorrie, tuig van de eerst riggel.
liever dood dan jood, maar liever jood dan boer.
PSV'er was het toch?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:32 schreef Buitendam het volgende:
[..]
[..]
Heel veel treuriger dan dit gaat het niet worden.
Jazeker, maar in deze maakt dat niet gek veel uit, denk ik. Je zou ook zonder voorkeur voor een club kunnen zeggen dat je spreekt van treurnis bij dit soort gesprekken tussen volwassen mensen:quote:
Ach, volgens mij koketteren de PSVers nog steeds dat ze de meest succesvolle club van de laatste 20 jaar zijn. Prijzen is ook het enige wat PSV heeft, voor de rest mag het natuurlijk niet eens in de schaduw van Feyenoord en Ajax staan.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:45 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Jazeker, maar in deze maakt dat niet gek veel uit, denk ik. Je zou ook zonder voorkeur voor een club kunnen zeggen dat je spreekt van treurnis bij dit soort gesprekken tussen volwassen mensen:
"Ja, maar wij waren de laatste Nederlandse club met een Europese prijs."
"Jaaa, maarrrrrr wij hebben een vollere prijzenkast."
"Ja, nou, maarrrrrrr wij hebben een derde ster."
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:12 schreef Pascalus het volgende:
[ afbeelding ]twitter:Koeman1963 twitterde op vrijdag 18-01-2013 om 14:05:01Training afgewerkt met grotendeels fitte selectie # Feyenoord. Geen woorden maar daden @Feyenoord reageer retweet
Gast, ik bezoek gewoon wedstrijden van mijn favoriete voetbalclub. Denk je nou serieus dat ik ga "kokketeren" met het gegeven van behaalde prijzen of de mate van succes omdat ik daar wekelijks bier drink en naar de wedstrijd sta te gapen?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:51 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ach, volgens mij koketteren de PSVers nog steeds dat ze de meest succesvolle club van de laatste 20 jaar zijn. Prijzen is ook het enige wat PSV heeft, voor de rest mag het natuurlijk niet eens in de schaduw van Feyenoord en Ajax staan.
Geen woorden maar daden, schrijft hij, zegt hij.. Woorden..quote:
Je bent verdwaald. Het Ajax-topic is hier.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:53 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Spreek je maandag wel weer.
Je hebt er meerdere?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:54 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Gast, ik bezoek gewoon wedstrijden van mijn favoriete voetbalclub.
Die van Erwin is bij ons ook voorbij gekomen, mag toch welquote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:55 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Je bent verdwaald. Het Ajax-topic is hier.
?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:55 schreef huffderobot het volgende:
[..]
Geen woorden maar daden, schrijft hij, zegt hij.. Woorden..![]()
Ja weet ik, maar ik vind het hier gezelliger!quote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:55 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Je bent verdwaald. Het Ajax-topic is hier.
Die is natuurlijk helemaal niet doorgesnoven.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:04 schreef Helpmefok het volgende:
"ROT-TER-DAM, HOO-LI-GANS"
"KANKERJOOD, WAT KIJK JE NOU JE BENT GEWOON EEN KANKERJOOD"
Creatiefquote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:04 schreef Helpmefok het volgende:
"ROT-TER-DAM, HOO-LI-GANS"
"KANKERJOOD, WAT KIJK JE NOU JE BENT GEWOON EEN KANKERJOOD"
Heeft iemand de (part)docu van HMF gezien? Was dat wat?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
CreatiefBlijven bijzondere filmpjes
Heeft ook zoveel met voetbal te maken dit, trieste figuren allemaal..quote:
Daniëlquote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:06 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Heeft ook zoveel met voetbal te maken dit, trieste figuren allemaal..
Dit, als Ajacied heb ik zoveel meer respect voor Feyenoord. Jullie hebben tenminste nog historie. PSV is gewoon een nutteloos kutclubjequote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:34 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Eens. PSV'ers. Schorriemorrie, tuig van de eerst riggel.
liever dood dan jood, maar liever jood dan boer.
die van 2 dagen later van gijs voor de kuip is ook mooi.quote:
Gijs, de hooli-ken.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:08 schreef Jimbo het volgende:
[..]
die van 2 dagen later van gijs voor de kuip is ook mooi.
Als je wat langer mee draait weet je wel wie je moet pakken en wie niet.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:12 schreef Jimbo het volgende:
Wat ik nou echt niet snap aan hooligans.
hoe houd je elkaar uit elkaar tijdens een goede matpartij ?
Sure je kan allemaal een shirt aan hebben met die jodenclub of feyenoord.. maar als je met een stel onbekenden mee staat te matten tegen andere onbekenden.. sla je dan nog wel de goeie op zn muil ?
bam ! Die had ik nog niet bedacht!quote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:13 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Als je wat langer mee draait weet je wel wie je moet pakken en wie niet.
En je herkent ze aan hun neuzen.
Je staat als groep toch.En die havenwerkers pik je er natuurlijk makkelijk uit.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:14 schreef Jimbo het volgende:
[..]
bam ! Die had ik nog niet bedacht!
Maar neuh, laatste keer dat ik ergens bij was kon ik iedereen die met me was.. dan snap ik t wel, maar met een zooi onbekenden lijkt t me lastig worden
Zijn de hooligans zelf, te triest voor woorden...quote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:12 schreef Jimbo het volgende:
Wat ik nou echt niet snap aan hooligans.
Pure emotie die overal achter zit (en een beetje fanatiekheid) niet zo lastig te begrijpen toch ?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:16 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Zijn de hooligans zelf, te triest voor woorden...
Rellen Henk kreeg nergens spijt van. En dat was in de jaren 90 al een 50'erquote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:17 schreef huffderobot het volgende:
Wel schattig dat alle hooligans zo rond hun 50e spijt krijgen. "Vroegah, toen was ik niet goed bij me hoofd joh..."
een beetje domheid zit er ook nog wel bijquote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:17 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Pure emotie die overal achter zit (en een beetje fanatiekheid) niet zo lastig te begrijpen toch ?
Maar Rellen Henk was geestelijk gehandicapt.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:18 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Rellen Henk kreeg nergens spijt van. En dat was in de jaren 90 al een 50'er
ja anders ga je ook niet met blote barst in de kou staanquote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:18 schreef Tarado het volgende:
[..]
een beetje domheid zit er ook nog wel bij
Tuurlijk, dat mag ook en je moet ook kunnen provoceren en ruzie maken, tot op een zekere hoogte.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:17 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Pure emotie die overal achter zit (en een beetje fanatiekheid) niet zo lastig te begrijpen toch ?
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:19 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ja anders ga je ook niet met blote barst in de kou staan
twitter:superguidetti twitterde op vrijdag 18-01-2013 om 14:42:012 days left ! We are Feyenoord !!!!! http://t.co/U9uMMVev reageer retweet
Beetje voorbarig, maar een schouderklopje van de baas van de aartsrivaal is natuurlijk altijd leuk.quote:De Boer blij met terugkeer aan top van Feyenoord
Ajax-trainer Frank de Boer is blij met de terugkeer van Feyenoord aan de top van de Eredivisie. De club uit Rotterdam verzamelde net als Ajax 37 punten uit de eerste 18 competitieduels.
"Ik vind het wel terecht dat Feyenoord een serieuze titelkandidaat wordt genoemd", zegt De Boer op de officiële website van Ajax. "Zij hebben gezien de eerste seizoenshelft recht om titelkandidaat te zijn. Het is goed voor het Nederlands voetbal dat een club als Feyenoord meedoet in de strijd om het landskampioenschap."
"Feyenoord heeft een stabiele groep. Zij geloven in wat ze kunnen en spelen in een vast systeem met vaste mensen. Het is allemaal heel duidelijk. Dat geeft vertrouwen bij de club, omdat ook de resultaten goed zijn. Met Graziano Pellè hebben ze een lastig te bespelen spits. Een sleutelduel zal ik deze wedstrijd niet willen noemen. Het gaat om prestige en Feyenoord is een direct concurrent, dus is het mooi als je drie punten weet te halen."
De Boer, die zondag nog geen beroep doet op Kolbeinn Sigthórsson, mist tegen Feyenoord Davy Klaassen. Ook Nicolai Boilesen is er nog niet bij. De coach van de landskampioen verwacht dat zijn spelersgroep klaar is voor de tweede seizoenshelft. "In Brazilië hebben we gedaan wat we wilden. Uiteindelijk is het gewoon een heel goed trainingskamp geweest."
"Hier is het natuurlijk een stuk kouder dan daar, maar we hebben twee dagen in de hal getraind, vrijdag op het veld en zaterdag in de Arena. We hebben een goede voorbereiding op de tweede helft van de competitie gehad. Ik heb er een goed gevoel over dat we er klaar voor zijn", besluit De Boer op het digitale thuis van Ajax.
http://www.voetbalprimeur(...)an-top-van-feyenoord
Die smerige neus gaat zondag op zijn neus pleuren.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:30 schreef huffderobot het volgende:
[..]
Beetje voorbarig, maar een schouderklopje van de baas van de aartsrivaal is natuurlijk altijd leuk.
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:32 schreef Caland het volgende:
Ik heb er helemaal niks mee, dat soort geveinsde complimenten. .
Eerder al deze week spatte de jaloezie er vanaf dat 'Ajax ook echt wel een volksclub was hoor'
Hilarisch.
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:33 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Die smerige neus gaat zondag op zijn neus pleuren.
Pleurt op met "een schouderklopje van de baas van de aartsrivaal"
dit dusquote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:34 schreef Typisch het volgende:
Kan mij De Boer zijn mening nou schelen.
Ik denk dat het onderdeel is van de psychologische oorlogsvoering. Feyenoorders als Clasie bliezen de afgelopen dagen hoog van de toren, dus Frank doet er een schepje boven op. Overschattig in een uitwedstrijd kan nooit kwaad - voor Ajax.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:32 schreef Caland het volgende:
Ik heb er helemaal niks mee, dat soort geveinsde complimenten. .
Eerder al deze week spatte de jaloezie er vanaf dat 'Ajax ook echt wel een volksclub was hoor'
Hilarisch.
Tyf op naar je eigen topic, joodquote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:36 schreef Smoofie het volgende:
Dus, wat gaan jullie zeggen na de 4-1 nederlaag? Kut kakkerlakken.
Ga je mond spoelen, hond.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:37 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Tyf op naar je eigen topic, jood
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:36 schreef Smoofie het volgende:
Prima punt. Ajax zal nooit zo "warm" of "hecht" worden als Feyenoord.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:35 schreef Caland het volgende:
Dat is toch diezelfde clubman die Ajax verliet met een arbitragezaak? Hypocrieter krijg je ze niet.
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:38 schreef huffderobot het volgende:
[..]
Ik denk trouwens dat het punt van vertrek voor Frank nadert. Deze zomer, Barca, of iets anders leuks en warms. Hij heeft het als trainer natuurlijk prima gedaan.
Haha, kankerjoden hebben zelf weer geen topic zekerquote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:36 schreef Smoofie het volgende:
En maar blijven volhouden dat wij meer met ze bezig zijn dan andersom.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:40 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Haha, kankerjoden hebben zelf weer geen topic zeker
Frank de Boer is over 3 jaar nog steeds trainer van Ajax, bewaar deze post maar.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:41 schreef huffderobot het volgende:
[..]
Dat wordt inderdaad huilen ja. Frank is toch een echte clubman..
Feyenoord is toch ook niet warm, het is Brabant nietquote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:38 schreef huffderobot het volgende:
[..]
Prima punt. Ajax zal nooit zo "warm" of "hecht" worden als Feyenoord.
Ik denk trouwens dat het punt van vertrek voor Frank nadert. Deze zomer, Barca, of iets anders leuks en warms. Hij heeft het als trainer natuurlijk prima gedaan.
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:40 schreef Caland het volgende:
[..]
En maar blijven volhouden dat wij meer met ze bezig zijn dan andersom.
Zijn ook goddomme altijd dezelfde joden die dat zeggen, maar ondertussen wel in andere topics kutten. Hoe hypocriet wil je ze hebbenquote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:40 schreef Caland het volgende:
[..]
En maar blijven volhouden dat wij meer met ze bezig zijn dan andersom.
Wensvol denken. Adorabel. Net als het idee dat elke speler straks zijn leven lang bij Ajax blijft voetballen.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:41 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Frank de Boer is over 3 jaar nog steeds trainer van Ajax, bewaar deze post maar.
boeohohoeoe er post een supporter van een andere club in het feyenoord topicquote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:42 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Zijn ook goddomme altijd dezelfde joden die dat zeggen, maar ondertussen wel in andere topics kutten. Hoe hypocriet wil je ze hebben
Gaat er om wat je post, niet dat je er post. Kneusjes kunnen alleen maar semigrappige spullen posten, kanker dan lekker op naar je eigen topicquote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:44 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
boeohohoeoe er post een supporter van een andere club in het feyenoord topic![]()
![]()
Geniaal ook hoe goed het er uiteindelijk uitkomt en hoe die gozer er ook bij staat.quote:
Schrijf net dit in de slowchat:quote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Geniaal ook hoe goed het er uiteindelijk uitkomt en hoe die gozer er ook bij staat.
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:47 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Heb je weleens gehoord hoe hij dat zegt? "joden hebben kankah", grote ogen, handen in zijn zij alsof hij godverdomme zijn moeder nog nooit trotser gemaakt heeft dan dit moment...
Wat een heldquote:
Wel grote ogen jaquote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:48 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Schrijf net dit in de slowchat:
[..]
Ik hoop vooral op beter spel. Ook dan kan je verliezen, maar die bagger van voor de winterstop was echt niet om aan te gluren.quote:
Je zal nu eens te meer gaan zien of het team zich aan kan passen - Ajax zal er immers alles aan doen om Pelle op een eiland te zetten.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik hoop vooral op beter spel. Ook dan kan je verliezen, maar die bagger van voor de winterstop was echt niet om aan te gluren.
Als Ajax het spelletje speelt dat ze willen spelen zal dat sowieso wel gebeuren. Wat dat betreft hoeven zij minimale aanpassingen te doen.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:06 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Je zal nu eens te meer gaan zien of het team zich aan kan passen - Ajax zal er immers alles aan doen om Pelle op een eiland te zetten.
Wat een teringkneuzen komen er vandaag voorbij. En maar lullen dat wij meer met hunnie bezig zijn dan zij met ons.quote:
Je ziet ze op alle sites terugkomen. 12-jarige internethelden die stoer denken te zijn. Hilarisch.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:10 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Wat een teringkneuzen komen er vandaag voorbij. En maar lullen dat wij meer met hunnie bezig zijn dan zij met ons..
die halen we wel binnen.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:17 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wij moeten gewoon voor de drie punten gaan als Feyenoord.
Blijf zelf dan ook weg uit hun topic, ik heb een hoop van jouw bagger verwijderd zojuist.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:10 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Wat een teringkneuzen komen er vandaag voorbij. En maar lullen dat wij meer met hunnie bezig zijn dan zij met ons..
Zij begonnen hier eerst.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:22 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Blijf zelf dan ook weg uit hun topic, ik heb een hoop van jouw bagger verwijderd zojuist.
... waar is je oude UI ?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:22 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Blijf zelf dan ook weg uit hun topic, ik heb een hoop van jouw bagger verwijderd zojuist.
Flikker op als je niet normaal kunt doen.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:24 schreef Afhaalchinees het volgende:
wrm krijg ik nou een note? Ik wou alleen wat reacties uitlokken
![]()
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:24 schreef Afhaalchinees het volgende:
![]()
En die reactie is gekomen in de vorm van een note, missie voltooid man!quote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:24 schreef Afhaalchinees het volgende:
![]()
Baasquote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:23 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Komt terug na de 3 punten a.s. zondag
godverquote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:32 schreef vandermar het volgende:
Is de trein al weg? Het stikt hier van de joden.
Laffeparkiet durft welquote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:33 schreef Afhaalchinees het volgende:
Gaan trouwens een paar van jullie naar de wedstrijd? Je vak hoef je niet te geven ofzo want ik durf toch niets
Tegen wie moet fietstas?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:33 schreef StraatSoldaat het volgende:
50 euro op Vitesse en Feyenoord gezet 700 euro winst
Ik, Sjaakbauer, whiteprinceoffbel-air geloof ik en vast nog wel wat anderen.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:33 schreef Afhaalchinees het volgende:
Gaan trouwens een paar van jullie naar de wedstrijd? Je vak hoef je niet te geven ofzo want ik durf toch niets
Je bent echt gek man. Ik zou dus echt niet tussen dat teringtuig willen staan. Ik ga dan echt om me heen slaan ben ik bang, door al die kutbrabanders die een jodenaccent acterenquote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik, Sjaakbauer, whiteprinceoffbel-air geloof ik en vast nog wel wat anderen.
Ik doe wel even zwaaien als het 0-3 staat. al betwijfel ik of dat ook op TV komt dan.
En anders krijg je zelf klappenquote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:38 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Je bent echt gek man. Ik zou dus echt niet tussen dat teringtuig willen staan. Ik ga dan echt om me heen slaan ben ik bang, door al die kutbrabanders die een jodenaccent acteren.
heb je het wel eerder gedaan zo? Ik heb het overwogen bij de eerste klassieker dit seizoen, maar ik ben bang dat ik op het verkeerde moment uit mn dak gaquote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik, Sjaakbauer, whiteprinceoffbel-air geloof ik en vast nog wel wat anderen.
Ik doe wel even zwaaien als het 0-3 staat. al betwijfel ik of dat ook op TV komt dan.
Dat bedoel ik. Dan is het anders. Dat volk krijg je toch jeujk van man, vooral op zulke dagenquote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:38 schreef vandermar het volgende:
Ik wil alleen in het uitvak zitten als de uitsupporters er weer mogen komen, ik spring namelijk bij elk moment op
Ach joh is toch mooi leedvermaak. Mensen die zich afvragen waarom Kluivert opeens blank is en Van der Sar zwart.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:38 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Je bent echt gek man. Ik zou dus echt niet tussen dat teringtuig willen staan. Ik ga dan echt om me heen slaan ben ik bang, door al die kutbrabanders die een jodenaccent acteren.
Hoe zou je het moeten ervaren? Angstig?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:39 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
heb je het wel eerder gedaan zo? Ik heb het overwogen bij de eerste klassieker dit seizoen, maar ik ben bang dat ik op het verkeerde moment uit mn dak gaben ook benieuwd hoe dat als feijenoorder wordt ervaren (in de arena)
Dat had ik dus ook bij PSV - Feyenoord (3-2) van vorig seizoen, wou is uittesten of ik dat kon in een thuisvak, verjaardagscadeau voor mijn PSV-broertje. Godver nee, constant meeleven. Gelukkig zat het hele vak vol Feijenoordersquote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:38 schreef vandermar het volgende:
[..]
En anders krijg je zelf klappen
Ik wil alleen in het uitvak zitten als de uitsupporters er weer mogen komen, ik spring namelijk bij elk moment op
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Ach joh is toch mooi leedvermaak. Mensen die zich afvragen waarom Kluivert opeens blank is en Van der Sar zwart.
Ik hou me wel rustig joh. Het voordeel aan de arena is dat je gewoon 20 minuten voor tijd kan weglopen als je achterstaat en niemand die er raar van opkijkt.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:39 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
heb je het wel eerder gedaan zo? Ik heb het overwogen bij de eerste klassieker dit seizoen, maar ik ben bang dat ik op het verkeerde moment uit mn dak gaben ook benieuwd hoe dat als feijenoorder wordt ervaren (in de arena)
ja als een bang muisje om me heen kijken.. Natuurlijk nietquote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:40 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Hoe zou je het moeten ervaren? Angstig?. Grootste deel van die vakken in de aRENa kan je gewoon overeind vliegen zonder problemen hoor.
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik hou me wel rustig joh. Het voordeel aan de arena is dat je gewoon 20 minuten voor tijd kan weglopen als je achterstaat en niemand die er raar van opkijkt.
[..]
Ik hou me wel rustig joh. Het voordeel aan de arena is dat je gewoon 20 minuten voor tijd kan weglopen als je achterstaat en niemand die er raar van opkijkt.
[..]
Het is serieus niet grappig bedoeld. Zelfs als ze de klassieker winnen daar is het 5 minuten voor tijd helemaal leeg.quote:
Volgens de afspraak wel ja, maar of het ook zo gaat betwijfel ikquote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:42 schreef Jimbo het volgende:
volgend jaar mag er weer uit publiek bij toch ?
Kanslozen eigenlijk ook hé daar.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Het is serieus niet grappig bedoeld. Zelfs als ze de klassieker winnen daar is het 5 minuten voor tijd helemaal leeg.
Dat is wel overdreven, helaas heb je ook wel deels gelijk en zijn er veel vakken waar het snel leeglooptquote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Het is serieus niet grappig bedoeld. Zelfs als ze de klassieker winnen daar is het 5 minuten voor tijd helemaal leeg.
Grappig mang.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:44 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ajax-fan ben je niet voor je lol, dat ben je voor de sier.
Niet zo grappig als je moeder gisteravond. Mang.quote:
Ik wilde het niet zeggenquote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:57 schreef Luni het volgende:
Leuk die klassieker, maar jezus wat een kleuterklasniveau hier joh.
Welkom op FOK! enzo.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:57 schreef Luni het volgende:
Leuk die klassieker, maar jezus wat een kleuterklasniveau hier joh.
Gelukkig maar dat hij dat even erbij zegt.quote:Schaken: 'Ik kan belangrijk zijn, maar ben geen Messi'
Ruben Schaken weet nog niet helemaal zeker of hij zondag aan de aftrap kan verschijnen van Ajax - Feyenoord. De van een blessure herstelde aanvaller heeft wel een goed gevoel. 'Het is nog even afwachten. Ik heb vandaag getraind, dat ging positief. Nu is het even kijken of ik geen reactie krijg. Het is aan de trainer, ik hoor het waarschijnlijk zaterdag.'
Veel supporters hopen dat Schaken zondag start in de Arena. Toch wil hij zijn aanwezigheid niet overdrijven. 'Ik heb wel het gevoel dat ik belangrijk kan zijn, maar ik ben geen Messi. We hebben genoeg vervangers die mijn plaats kunnen invullen. Voor mezelf zou het leuk zijn als ik er bij ben, maar dat wil niet zeggen dat ze zonder mij niet kunnen winnen.'
Schaken werd rond de jaarwisseling geopereerd aan zijn liezen. 'Ik zou er daarom niet doodziek van zijn als ik deze wedstrijd mis. Ik wist dat ik de eerste duels na de winterstop moest missen toen ik geopereerd werd. Het herstel is alleen heel snel gegaan, eigenlijk is het bizar dat ik al over deze wedstrijd kan praten. Ik loop drie weken vooruit.'
De aanvaller gelooft in een goed resultaat in Amsterdam. 'Het is zaak daar een keer drie punten te pakken. Dat is mogelijk als wij een goede dag hebben, dan komen we trots terug in Rotterdam.'
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Gelukkig maar dat hij dat even erbij zegt.
Nee, kloptquote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Haha ja, nu zullen grote clubs als United en Real wel afhakenquote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Sissiquote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:05 schreef Caland het volgende:
Als Sisse ook fit is zou je ook best met Sisse en Boetius kunnen starten.
Oh, zal wel. Ik dacht dat hij ook wel weer fit wasquote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:06 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Sissi. Standaard geblesseerd gok ik
.
Ik denk ook wel dat hij begint. Maar daarna is Schaken gewoon weer fit.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:11 schreef PIETR het volgende:
Achahbar begint gewoon in de basis zondag hoor. Schaken en Cisse hebben nog geen wedstrijdritme en Fernandez is gewoon te slecht. Al deed hij het vorig seizoen daar zo slecht nog niet ..
Alsie goed speelt, is de kans groot dat hij mag blijven staan. Sowieso hoop ik dat hij begint zondag. Die gasten hebben geen enkel ontzag voor Ajax, omdat ze in de jeugd vaker hebben gewonnen dan verloren.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik denk ook wel dat hij begint. Maar daarna is Schaken gewoon weer fit.
dit dusquote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:56 schreef onlogisch het volgende:
Godverdomme, wat heb ik een zin in zondag
EIN-DE-LIJK gaat het weer beginnen. Jammer dat we niet in de almachtige Kuip de 2e seizoenshelft openen maar het uitgerekend in neerlands grootste poel des verderf moeten doen.
Aan de andere kant kan je de 2e seizoenshelft natuurlijk niet beter beginnen
De eckte ofwa?quote:
Zal wel, iemand die het faket zegt geen 'milkshake ofzo', die zou het eerder realistisch proberen te maken.quote:
Van een andere FOK!'er weet ik wel dat hij appt met een aantal Feyenoorders, van Caland niet.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 18:51 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hij apped veel met JP, wist je dat niet?
deze boi heeft skills als dit waar isquote:Op vrijdag 18 januari 2013 18:54 schreef Typisch het volgende:
[..]
Van een andere FOK!'er weet ik wel dat hij appt met een aantal Feyenoorders, van Caland niet.
Pelle, Janmaat en Guidetti zijn op aanraden van die persoon binnen gehaald.
quote:Krabbendam: 'Feyenoord-spelers geloven in titel'
De spelers van Feyenoord achten zich zeker niet kansloos in de strijd om de landstitel. Dat zegt VI-journalist Martijn Krabbendam in FC Rijnmond. De Feyenoord-watcher volgt de club al jaren en was er ook bij in Marbella, waar de Rotterdammers onlangs een week verbleven.
In Spanje zag Krabbendam dat Feyenoord echt een team is. Daarbij spraken sommige spelers zich in interviews uit over de titelkansen van de Kuipclub. In FC Rijnmond kwam ook de blessuregevoieligheid van Sekou Cissé aan bod. Volgens Krabbendam en RTV Rijnmond-verslaggever Jan Dirk Stouten is de rol van de aanvaller uit Ivoorkust uitgespeeld bij Feyenoord. Cissé is zo vaak geblesseerd dat Koeman de hoop lijkt te hebben opgegeven.
In de voetbaltalkshow van TV Rijnmond is verder een item te zien over voormalig Feyenoord-spitsen die scoorden tegen Ajax in Amsterdam. Aan het woord komen Peter Houtman, Mike Obiku en John Dahl Tomasson.
Dat is gewoon zwaar verkankerd. Een keer gedaan in seizoen 2002/2003. Never nooit meer.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:39 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
we staan nu toch al gelijk met ajax ?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:53 schreef Helpmefok het volgende:
Toen ik zei dat PSV last zou hebben van hun verre reis, werd ik uitgelachen.
Gelijke punten met PSV, Ajax en Twente vanaf zondag 16:05
Zat het in de slowchat net goed te editten kom jij tussendoor fietsenquote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:55 schreef Calciumdude het volgende:
[..]
we staan nu toch al gelijk met ajax ?
zal het niet meer doenquote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:56 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Zat het in de slowchat net goed te editten kom jij tussendoor fietsen.
Zie RKC wel aan voor een stuntquote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:31 schreef Jimbo het volgende:
Mooi dit twente zal morgen wel winnen. Staan ze eerste en wanneer feyenoord zondag wint staan we gedeelde tweede.
Dan een week later tegen twente zelf spelendan staan we opeens (gedeeld?) eerste!!
Ippon ofwa?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:17 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik ging vroeger meestal met Koninginnedag naar 538 op het Museumplein. Op een keer besloot ik om daar met de nodige Feyenoord-attributen heen te gaan. Dat werd ook niet op prijs gesteld door een of andere jood daar
Ging ie slaan, maar ik zat toen net midden in de training om mijn zwarte band judo te halen en laat daar nou net een worp inzitten om een slag af te weren
Dat niets voor ons? De Vrij en De Bruun gaan ons in de zomer natuurlijk voor een pakweg 24 miljoen verlaten, dan kunnen we wmb best 2 herinvesteren in een partnert voor de Mat.quote:Nick Viergever is klaar om een stap hogerop te zetten. Dat vertelde de in Capelle aan den IJssel geboren speler aan RTV Noord-Holland. De verdediger van AZ heeft daarom besloten om zijn contract, dat nog loopt tot medio 2014, niet te verlengen.
"De intentie om dat contract te verlengen was er wel, maar we zijn er niet uitgekomen", aldus Viergever. "Dat is prima zo. Zoals het er nu naar uitziet, betekent dat ook dat ik hier nog ben tot medio 2014. Ik wil zelf graag een stap hogerop. In de zomer heeft AZ dan een mooie gelegenheid om wat aan mij te verdienen. Ikzelf moet gewoon laten zien dat ik een stap hogerop waard ben. Ik wil nu zes maanden goed presteren en hoop dat een club mij wil hebben."
Voor de mandekker geeft het echter geen extra druk dat hij moet laten zien wat hij kan. "Extra druk geeft het niet. De clubs die interesse hebben, die weten wel wat ik kan. Ze hebben al een bepaald beeld. Ik moet ze alleen overtuigen dat ze mij moeten halen", vervolgde Viergever. Hij wil echter niet vertellen of hij naar het buitenland wil of in het binnenland wil blijven. "Dat houd ik voor me."
Nee, bagger verdediger. Kongolo hebben we nog en dan komt Kingsale over twee jaar ook wel door.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 23:34 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Dat niets voor ons? De Vrij en De Bruun gaan ons in de zomer natuurlijk voor een pakweg 24 miljoen verlaten, dan kunnen we wmb best 2 herinvesteren in een partnert voor de Mat.
Dan kunnen we de Kong gewoon rustig brengen.
Neem aan Vormerquote:Op zaterdag 19 januari 2013 00:09 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wie speelt er trouwens als Immers geblesseerd is?
Immers gaat gewoon op jacht hoorquote:Op zaterdag 19 januari 2013 00:09 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wie speelt er trouwens als Immers geblesseerd is?
Wel waar ja. Of paar opgehitste bobo's die je met stokken gaan slaan.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:40 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Hoe zou je het moeten ervaren? Angstig?. Grootste deel van die vakken in de aRENa kan je gewoon overeind vliegen zonder problemen hoor.
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:12 schreef Lastpost het volgende:
Heb bij de beloften wel de nodige shit op de hals gehaald enkele jaren geleden in die betonbak, was zoals wel vaker niet geheel nuchter toen ik samen met een mannetje of 6 het hand in hand ging inzetten terwijl er nog zo'n 4000 Amsterdammertjes met het schuim op de bek gefrustreerd zaten te kijken hoe hun ploeg wéer verloor.
Supporterscoördinators, politie, stewards, zelfs het personeel van de catering moest erbij komen om ons te scheiden en zelfs de gracht werd geopperd als mogelijkheid van de politie ter plaatse.
Ook het aanmoedigen van Vincken langs de lijn, het meenemen van die grote kampioensvlag uit '99 en het in mooi dialect melden aan maten hoeveel het stond waren niet de slimste acties uit m'n supporters-carriere.![]()
Een keer leverde het een ritje in undercover-VW's op richting Amsterdam-Amstel, de andere keer getrokken wapens, een keer mochten we gezellig bij Freek de Jonge zitten en een andere keer werd Babel haast wit toen we moesten wachten bij hun spelersbus.![]()
En de ME'er niet te vergeten die 3 van ons moest escorteren in de trein tot aan Utrecht omdat er signalen waren dat we opgewacht zouden worden. Altijd gezellig dus die beloftenwedstrijden, maar om het echie heb ik me tot nu toe nog wel in weten te houden, nu waren de resultaten ook niet altijd even geweldig en afgelopen seizoen was er helaas niet bij.
Persoonlijk vind ik dergelijk gedrag vrij onverstandig, en zou het best ontmoedigd in plaats van aangemoedigd mogen worden.quote:
Daarom besloot ik vorig jaar om toch maar niet naar de kuip te gaan, weet toch al dat ik me dan per ongeluk verkeerd uitlaat.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:12 schreef Lastpost het volgende:
Heb bij de beloften wel de nodige shit op de hals gehaald enkele jaren geleden in die betonbak, was zoals wel vaker niet geheel nuchter toen ik samen met een mannetje of 6 het hand in hand ging inzetten terwijl er nog zo'n 4000 Amsterdammertjes met het schuim op de bek gefrustreerd zaten te kijken hoe hun ploeg wéer verloor.
Supporterscoördinators, politie, stewards, zelfs het personeel van de catering moest erbij komen om ons te scheiden en zelfs de gracht werd geopperd als mogelijkheid van de politie ter plaatse.
Ook het aanmoedigen van Vincken langs de lijn, het meenemen van die grote kampioensvlag uit '99 en het in mooi dialect melden aan maten hoeveel het stond waren niet de slimste acties uit m'n supporters-carriere.![]()
Een keer leverde het een ritje in undercover-VW's op richting Amsterdam-Amstel, de andere keer getrokken wapens, een keer mochten we gezellig bij Freek de Jonge zitten en een andere keer werd Babel haast wit toen we moesten wachten bij hun spelersbus.![]()
En de ME'er niet te vergeten die 3 van ons moest escorteren in de trein tot aan Utrecht omdat er signalen waren dat we opgewacht zouden worden. Altijd gezellig dus die beloftenwedstrijden, maar om het echie heb ik me tot nu toe nog wel in weten te houden, nu waren de resultaten ook niet altijd even geweldig en afgelopen seizoen was er helaas niet bij.
Moet je ook niet willen man. Je gaat toch naar 't stadion om je ploeg aan te moedigen, niet om je in te houden. Dan kun je net zo goed thuis gaan zitten.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 02:39 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Daarom besloot ik vorig jaar om toch maar niet naar de kuip te gaan, weet toch al dat ik me dan per ongeluk verkeerd uitlaat.
Ja,quote:Op zaterdag 19 januari 2013 02:48 schreef vandermar het volgende:
Dat WA bericht van JP komt van Brandom Tichem als het klopt op FN.
Weet ik.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 03:01 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dit is het Feyenoord-topique?
Ook als je die berichten op zijn facebook leest.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 02:15 schreef kapiteintje het volgende:
edit: laat ook maar
Voor de mensen die 't willen zien --> FB van Anass Achahbar, profielpicca met een Ajacied.
Snap je.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 03:50 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Ook als je die berichten op zijn facebook leest.
Als hij niet kon voetballen dan was het een dealer geweest
Je moet er natuurlijk alles aan doen om er voor te zorgen dat je ze niet allebei verliest deze zomer. Bij BMI kun je ook nog wel minimaal een jaar wachten, naar zijn contract kijkend. Hopen dat hij dat zelf ook zo ziet.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 23:34 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Dat niets voor ons? De Vrij en De Bruun gaan ons in de zomer natuurlijk voor een pakweg 24 miljoen verlaten, dan kunnen we wmb best 2 herinvesteren in een partnert voor de Mat.
Dan kunnen we de Kong gewoon rustig brengen.
Stel je niet zo aan man.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 05:26 schreef Oldie57 het volgende:
Krankzinnige TT.
Wat wordt de volgende ... iets met gas?
Methaangas ja. Loop hier niet zo te meuren joh.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 05:26 schreef Oldie57 het volgende:
Krankzinnige TT.
Wat wordt de volgende ... iets met gas?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |