Je zal nu eens te meer gaan zien of het team zich aan kan passen - Ajax zal er immers alles aan doen om Pelle op een eiland te zetten.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik hoop vooral op beter spel. Ook dan kan je verliezen, maar die bagger van voor de winterstop was echt niet om aan te gluren.
Als Ajax het spelletje speelt dat ze willen spelen zal dat sowieso wel gebeuren. Wat dat betreft hoeven zij minimale aanpassingen te doen.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:06 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Je zal nu eens te meer gaan zien of het team zich aan kan passen - Ajax zal er immers alles aan doen om Pelle op een eiland te zetten.
Wat een teringkneuzen komen er vandaag voorbij. En maar lullen dat wij meer met hunnie bezig zijn dan zij met ons.quote:
Je ziet ze op alle sites terugkomen. 12-jarige internethelden die stoer denken te zijn. Hilarisch.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:10 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Wat een teringkneuzen komen er vandaag voorbij. En maar lullen dat wij meer met hunnie bezig zijn dan zij met ons..
die halen we wel binnen.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:17 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wij moeten gewoon voor de drie punten gaan als Feyenoord.
Blijf zelf dan ook weg uit hun topic, ik heb een hoop van jouw bagger verwijderd zojuist.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:10 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Wat een teringkneuzen komen er vandaag voorbij. En maar lullen dat wij meer met hunnie bezig zijn dan zij met ons..
Zij begonnen hier eerst.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:22 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Blijf zelf dan ook weg uit hun topic, ik heb een hoop van jouw bagger verwijderd zojuist.
... waar is je oude UI ?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:22 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Blijf zelf dan ook weg uit hun topic, ik heb een hoop van jouw bagger verwijderd zojuist.
Flikker op als je niet normaal kunt doen.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:24 schreef Afhaalchinees het volgende:
wrm krijg ik nou een note? Ik wou alleen wat reacties uitlokken
![]()
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:24 schreef Afhaalchinees het volgende:
![]()
En die reactie is gekomen in de vorm van een note, missie voltooid man!quote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:24 schreef Afhaalchinees het volgende:
![]()
Baasquote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:23 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Komt terug na de 3 punten a.s. zondag
godverquote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:32 schreef vandermar het volgende:
Is de trein al weg? Het stikt hier van de joden.
Laffeparkiet durft welquote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:33 schreef Afhaalchinees het volgende:
Gaan trouwens een paar van jullie naar de wedstrijd? Je vak hoef je niet te geven ofzo want ik durf toch niets
Tegen wie moet fietstas?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:33 schreef StraatSoldaat het volgende:
50 euro op Vitesse en Feyenoord gezet 700 euro winst
Ik, Sjaakbauer, whiteprinceoffbel-air geloof ik en vast nog wel wat anderen.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:33 schreef Afhaalchinees het volgende:
Gaan trouwens een paar van jullie naar de wedstrijd? Je vak hoef je niet te geven ofzo want ik durf toch niets
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |