Je bent echt gek man. Ik zou dus echt niet tussen dat teringtuig willen staan. Ik ga dan echt om me heen slaan ben ik bang, door al die kutbrabanders die een jodenaccent acterenquote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik, Sjaakbauer, whiteprinceoffbel-air geloof ik en vast nog wel wat anderen.
Ik doe wel even zwaaien als het 0-3 staat. al betwijfel ik of dat ook op TV komt dan.
En anders krijg je zelf klappenquote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:38 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Je bent echt gek man. Ik zou dus echt niet tussen dat teringtuig willen staan. Ik ga dan echt om me heen slaan ben ik bang, door al die kutbrabanders die een jodenaccent acteren.
heb je het wel eerder gedaan zo? Ik heb het overwogen bij de eerste klassieker dit seizoen, maar ik ben bang dat ik op het verkeerde moment uit mn dak gaquote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik, Sjaakbauer, whiteprinceoffbel-air geloof ik en vast nog wel wat anderen.
Ik doe wel even zwaaien als het 0-3 staat. al betwijfel ik of dat ook op TV komt dan.
Dat bedoel ik. Dan is het anders. Dat volk krijg je toch jeujk van man, vooral op zulke dagenquote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:38 schreef vandermar het volgende:
Ik wil alleen in het uitvak zitten als de uitsupporters er weer mogen komen, ik spring namelijk bij elk moment op
Ach joh is toch mooi leedvermaak. Mensen die zich afvragen waarom Kluivert opeens blank is en Van der Sar zwart.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:38 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Je bent echt gek man. Ik zou dus echt niet tussen dat teringtuig willen staan. Ik ga dan echt om me heen slaan ben ik bang, door al die kutbrabanders die een jodenaccent acteren.
Hoe zou je het moeten ervaren? Angstig?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:39 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
heb je het wel eerder gedaan zo? Ik heb het overwogen bij de eerste klassieker dit seizoen, maar ik ben bang dat ik op het verkeerde moment uit mn dak gaben ook benieuwd hoe dat als feijenoorder wordt ervaren (in de arena)
Dat had ik dus ook bij PSV - Feyenoord (3-2) van vorig seizoen, wou is uittesten of ik dat kon in een thuisvak, verjaardagscadeau voor mijn PSV-broertje. Godver nee, constant meeleven. Gelukkig zat het hele vak vol Feijenoordersquote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:38 schreef vandermar het volgende:
[..]
En anders krijg je zelf klappen
Ik wil alleen in het uitvak zitten als de uitsupporters er weer mogen komen, ik spring namelijk bij elk moment op
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Ach joh is toch mooi leedvermaak. Mensen die zich afvragen waarom Kluivert opeens blank is en Van der Sar zwart.
Ik hou me wel rustig joh. Het voordeel aan de arena is dat je gewoon 20 minuten voor tijd kan weglopen als je achterstaat en niemand die er raar van opkijkt.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:39 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
heb je het wel eerder gedaan zo? Ik heb het overwogen bij de eerste klassieker dit seizoen, maar ik ben bang dat ik op het verkeerde moment uit mn dak gaben ook benieuwd hoe dat als feijenoorder wordt ervaren (in de arena)
ja als een bang muisje om me heen kijken.. Natuurlijk nietquote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:40 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Hoe zou je het moeten ervaren? Angstig?. Grootste deel van die vakken in de aRENa kan je gewoon overeind vliegen zonder problemen hoor.
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik hou me wel rustig joh. Het voordeel aan de arena is dat je gewoon 20 minuten voor tijd kan weglopen als je achterstaat en niemand die er raar van opkijkt.
[..]
Ik hou me wel rustig joh. Het voordeel aan de arena is dat je gewoon 20 minuten voor tijd kan weglopen als je achterstaat en niemand die er raar van opkijkt.
[..]
Het is serieus niet grappig bedoeld. Zelfs als ze de klassieker winnen daar is het 5 minuten voor tijd helemaal leeg.quote:
Volgens de afspraak wel ja, maar of het ook zo gaat betwijfel ikquote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:42 schreef Jimbo het volgende:
volgend jaar mag er weer uit publiek bij toch ?
Kanslozen eigenlijk ook hé daar.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Het is serieus niet grappig bedoeld. Zelfs als ze de klassieker winnen daar is het 5 minuten voor tijd helemaal leeg.
Dat is wel overdreven, helaas heb je ook wel deels gelijk en zijn er veel vakken waar het snel leeglooptquote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Het is serieus niet grappig bedoeld. Zelfs als ze de klassieker winnen daar is het 5 minuten voor tijd helemaal leeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |