Je hebt er meerdere?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:54 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Gast, ik bezoek gewoon wedstrijden van mijn favoriete voetbalclub.
Die van Erwin is bij ons ook voorbij gekomen, mag toch welquote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:55 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Je bent verdwaald. Het Ajax-topic is hier.
?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:55 schreef huffderobot het volgende:
[..]
Geen woorden maar daden, schrijft hij, zegt hij.. Woorden..![]()
Ja weet ik, maar ik vind het hier gezelliger!quote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:55 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Je bent verdwaald. Het Ajax-topic is hier.
Die is natuurlijk helemaal niet doorgesnoven.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:04 schreef Helpmefok het volgende:
"ROT-TER-DAM, HOO-LI-GANS"
"KANKERJOOD, WAT KIJK JE NOU JE BENT GEWOON EEN KANKERJOOD"
Creatiefquote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:04 schreef Helpmefok het volgende:
"ROT-TER-DAM, HOO-LI-GANS"
"KANKERJOOD, WAT KIJK JE NOU JE BENT GEWOON EEN KANKERJOOD"
Heeft iemand de (part)docu van HMF gezien? Was dat wat?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
CreatiefBlijven bijzondere filmpjes
Heeft ook zoveel met voetbal te maken dit, trieste figuren allemaal..quote:
Daniëlquote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:06 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Heeft ook zoveel met voetbal te maken dit, trieste figuren allemaal..
Dit, als Ajacied heb ik zoveel meer respect voor Feyenoord. Jullie hebben tenminste nog historie. PSV is gewoon een nutteloos kutclubjequote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:34 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Eens. PSV'ers. Schorriemorrie, tuig van de eerst riggel.
liever dood dan jood, maar liever jood dan boer.
die van 2 dagen later van gijs voor de kuip is ook mooi.quote:
Gijs, de hooli-ken.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:08 schreef Jimbo het volgende:
[..]
die van 2 dagen later van gijs voor de kuip is ook mooi.
Als je wat langer mee draait weet je wel wie je moet pakken en wie niet.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:12 schreef Jimbo het volgende:
Wat ik nou echt niet snap aan hooligans.
hoe houd je elkaar uit elkaar tijdens een goede matpartij ?
Sure je kan allemaal een shirt aan hebben met die jodenclub of feyenoord.. maar als je met een stel onbekenden mee staat te matten tegen andere onbekenden.. sla je dan nog wel de goeie op zn muil ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |