Nee, want wij willen geen 3 sterren op ons shirtje.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:31 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Heb het al vaker gezegd, maar het is en blijft raar die fascinatie van joden wat betreft sterren.
Weer de ironie.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:34 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ja echt dodelijk ironisch. Ga wat nuttigs doen, man. Met je prijzenkast.
Want meedoen is zeker belangrijker dan winnen?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:33 schreef CasselerRIP het volgende:
Supporter van een club zijn vanwege de prijzenkast
Een mooie club hebben/ondersteunen is belangrijker dan winnenquote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:34 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Want meedoen is zeker belangrijker dan winnen?
Joh, die gozer heeft waarschijnlijk net als het gros van de Ajacieden hier op fok de arena 3 keer van binnen gezien. Ruime schatting. Laat hem in zijn droomwereld.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:35 schreef Grifte het volgende:
[..]
Een mooie club hebben/ondersteunen is belangrijker dan winnen
Ow, maar Ajax is samen met Feyenoord ook gewoon een mooie club met een mooie traditie. Laat daar geen misverstand over bestaan.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:35 schreef Grifte het volgende:
[..]
Dit. De grootste prijzenkast hebben levert alleen maar theaterpubliek op.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:35 schreef Grifte het volgende:
[..]
Met dank aan de Aegon grensrechterquote:Op vrijdag 18 januari 2013 13:58 schreef Irritatie100 het volgende:
We worden helemaal weggespeeld, maar Erwin wordt Man of the Match door onder meer een penalty te stoppen. Ten slotte maakt De Pel in de 94e minuut de 0-1 die na het bekijken van de beelden 3 meter buitenspel blijkt te zijn.
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:36 schreef CasselerRIP het volgende:
[..]
Dit. De grootste prijzenkast hebben levert alleen maar theaterpubliek op.
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:34 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Eens. PSV'ers. Schorriemorrie, tuig van de eerst riggel.
liever dood dan jood, maar liever jood dan boer.
PSV'er was het toch?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:32 schreef Buitendam het volgende:
[..]
[..]
Heel veel treuriger dan dit gaat het niet worden.
Jazeker, maar in deze maakt dat niet gek veel uit, denk ik. Je zou ook zonder voorkeur voor een club kunnen zeggen dat je spreekt van treurnis bij dit soort gesprekken tussen volwassen mensen:quote:
Ach, volgens mij koketteren de PSVers nog steeds dat ze de meest succesvolle club van de laatste 20 jaar zijn. Prijzen is ook het enige wat PSV heeft, voor de rest mag het natuurlijk niet eens in de schaduw van Feyenoord en Ajax staan.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:45 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Jazeker, maar in deze maakt dat niet gek veel uit, denk ik. Je zou ook zonder voorkeur voor een club kunnen zeggen dat je spreekt van treurnis bij dit soort gesprekken tussen volwassen mensen:
"Ja, maar wij waren de laatste Nederlandse club met een Europese prijs."
"Jaaa, maarrrrrr wij hebben een vollere prijzenkast."
"Ja, nou, maarrrrrrr wij hebben een derde ster."
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:12 schreef Pascalus het volgende:
[ afbeelding ]twitter:Koeman1963 twitterde op vrijdag 18-01-2013 om 14:05:01Training afgewerkt met grotendeels fitte selectie # Feyenoord. Geen woorden maar daden @Feyenoord reageer retweet
Gast, ik bezoek gewoon wedstrijden van mijn favoriete voetbalclub. Denk je nou serieus dat ik ga "kokketeren" met het gegeven van behaalde prijzen of de mate van succes omdat ik daar wekelijks bier drink en naar de wedstrijd sta te gapen?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:51 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ach, volgens mij koketteren de PSVers nog steeds dat ze de meest succesvolle club van de laatste 20 jaar zijn. Prijzen is ook het enige wat PSV heeft, voor de rest mag het natuurlijk niet eens in de schaduw van Feyenoord en Ajax staan.
Geen woorden maar daden, schrijft hij, zegt hij.. Woorden..quote:
Je bent verdwaald. Het Ajax-topic is hier.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:53 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Spreek je maandag wel weer.
Je hebt er meerdere?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:54 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Gast, ik bezoek gewoon wedstrijden van mijn favoriete voetbalclub.
Die van Erwin is bij ons ook voorbij gekomen, mag toch welquote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:55 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Je bent verdwaald. Het Ajax-topic is hier.
?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:55 schreef huffderobot het volgende:
[..]
Geen woorden maar daden, schrijft hij, zegt hij.. Woorden..![]()
Ja weet ik, maar ik vind het hier gezelliger!quote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:55 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Je bent verdwaald. Het Ajax-topic is hier.
Die is natuurlijk helemaal niet doorgesnoven.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:04 schreef Helpmefok het volgende:
"ROT-TER-DAM, HOO-LI-GANS"
"KANKERJOOD, WAT KIJK JE NOU JE BENT GEWOON EEN KANKERJOOD"
Creatiefquote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:04 schreef Helpmefok het volgende:
"ROT-TER-DAM, HOO-LI-GANS"
"KANKERJOOD, WAT KIJK JE NOU JE BENT GEWOON EEN KANKERJOOD"
Heeft iemand de (part)docu van HMF gezien? Was dat wat?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
CreatiefBlijven bijzondere filmpjes
Heeft ook zoveel met voetbal te maken dit, trieste figuren allemaal..quote:
Daniëlquote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:06 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Heeft ook zoveel met voetbal te maken dit, trieste figuren allemaal..
Dit, als Ajacied heb ik zoveel meer respect voor Feyenoord. Jullie hebben tenminste nog historie. PSV is gewoon een nutteloos kutclubjequote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:34 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Eens. PSV'ers. Schorriemorrie, tuig van de eerst riggel.
liever dood dan jood, maar liever jood dan boer.
die van 2 dagen later van gijs voor de kuip is ook mooi.quote:
Gijs, de hooli-ken.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:08 schreef Jimbo het volgende:
[..]
die van 2 dagen later van gijs voor de kuip is ook mooi.
Als je wat langer mee draait weet je wel wie je moet pakken en wie niet.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:12 schreef Jimbo het volgende:
Wat ik nou echt niet snap aan hooligans.
hoe houd je elkaar uit elkaar tijdens een goede matpartij ?
Sure je kan allemaal een shirt aan hebben met die jodenclub of feyenoord.. maar als je met een stel onbekenden mee staat te matten tegen andere onbekenden.. sla je dan nog wel de goeie op zn muil ?
bam ! Die had ik nog niet bedacht!quote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:13 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Als je wat langer mee draait weet je wel wie je moet pakken en wie niet.
En je herkent ze aan hun neuzen.
Je staat als groep toch.En die havenwerkers pik je er natuurlijk makkelijk uit.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:14 schreef Jimbo het volgende:
[..]
bam ! Die had ik nog niet bedacht!
Maar neuh, laatste keer dat ik ergens bij was kon ik iedereen die met me was.. dan snap ik t wel, maar met een zooi onbekenden lijkt t me lastig worden
Zijn de hooligans zelf, te triest voor woorden...quote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:12 schreef Jimbo het volgende:
Wat ik nou echt niet snap aan hooligans.
Pure emotie die overal achter zit (en een beetje fanatiekheid) niet zo lastig te begrijpen toch ?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:16 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Zijn de hooligans zelf, te triest voor woorden...
Rellen Henk kreeg nergens spijt van. En dat was in de jaren 90 al een 50'erquote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:17 schreef huffderobot het volgende:
Wel schattig dat alle hooligans zo rond hun 50e spijt krijgen. "Vroegah, toen was ik niet goed bij me hoofd joh..."
een beetje domheid zit er ook nog wel bijquote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:17 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Pure emotie die overal achter zit (en een beetje fanatiekheid) niet zo lastig te begrijpen toch ?
Maar Rellen Henk was geestelijk gehandicapt.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:18 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Rellen Henk kreeg nergens spijt van. En dat was in de jaren 90 al een 50'er
ja anders ga je ook niet met blote barst in de kou staanquote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:18 schreef Tarado het volgende:
[..]
een beetje domheid zit er ook nog wel bij
Tuurlijk, dat mag ook en je moet ook kunnen provoceren en ruzie maken, tot op een zekere hoogte.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:17 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Pure emotie die overal achter zit (en een beetje fanatiekheid) niet zo lastig te begrijpen toch ?
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:19 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ja anders ga je ook niet met blote barst in de kou staan
twitter:superguidetti twitterde op vrijdag 18-01-2013 om 14:42:012 days left ! We are Feyenoord !!!!! http://t.co/U9uMMVev reageer retweet
Beetje voorbarig, maar een schouderklopje van de baas van de aartsrivaal is natuurlijk altijd leuk.quote:De Boer blij met terugkeer aan top van Feyenoord
Ajax-trainer Frank de Boer is blij met de terugkeer van Feyenoord aan de top van de Eredivisie. De club uit Rotterdam verzamelde net als Ajax 37 punten uit de eerste 18 competitieduels.
"Ik vind het wel terecht dat Feyenoord een serieuze titelkandidaat wordt genoemd", zegt De Boer op de officiële website van Ajax. "Zij hebben gezien de eerste seizoenshelft recht om titelkandidaat te zijn. Het is goed voor het Nederlands voetbal dat een club als Feyenoord meedoet in de strijd om het landskampioenschap."
"Feyenoord heeft een stabiele groep. Zij geloven in wat ze kunnen en spelen in een vast systeem met vaste mensen. Het is allemaal heel duidelijk. Dat geeft vertrouwen bij de club, omdat ook de resultaten goed zijn. Met Graziano Pellè hebben ze een lastig te bespelen spits. Een sleutelduel zal ik deze wedstrijd niet willen noemen. Het gaat om prestige en Feyenoord is een direct concurrent, dus is het mooi als je drie punten weet te halen."
De Boer, die zondag nog geen beroep doet op Kolbeinn Sigthórsson, mist tegen Feyenoord Davy Klaassen. Ook Nicolai Boilesen is er nog niet bij. De coach van de landskampioen verwacht dat zijn spelersgroep klaar is voor de tweede seizoenshelft. "In Brazilië hebben we gedaan wat we wilden. Uiteindelijk is het gewoon een heel goed trainingskamp geweest."
"Hier is het natuurlijk een stuk kouder dan daar, maar we hebben twee dagen in de hal getraind, vrijdag op het veld en zaterdag in de Arena. We hebben een goede voorbereiding op de tweede helft van de competitie gehad. Ik heb er een goed gevoel over dat we er klaar voor zijn", besluit De Boer op het digitale thuis van Ajax.
http://www.voetbalprimeur(...)an-top-van-feyenoord
Die smerige neus gaat zondag op zijn neus pleuren.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:30 schreef huffderobot het volgende:
[..]
Beetje voorbarig, maar een schouderklopje van de baas van de aartsrivaal is natuurlijk altijd leuk.
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:32 schreef Caland het volgende:
Ik heb er helemaal niks mee, dat soort geveinsde complimenten. .
Eerder al deze week spatte de jaloezie er vanaf dat 'Ajax ook echt wel een volksclub was hoor'
Hilarisch.
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:33 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Die smerige neus gaat zondag op zijn neus pleuren.
Pleurt op met "een schouderklopje van de baas van de aartsrivaal"
dit dusquote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:34 schreef Typisch het volgende:
Kan mij De Boer zijn mening nou schelen.
Ik denk dat het onderdeel is van de psychologische oorlogsvoering. Feyenoorders als Clasie bliezen de afgelopen dagen hoog van de toren, dus Frank doet er een schepje boven op. Overschattig in een uitwedstrijd kan nooit kwaad - voor Ajax.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:32 schreef Caland het volgende:
Ik heb er helemaal niks mee, dat soort geveinsde complimenten. .
Eerder al deze week spatte de jaloezie er vanaf dat 'Ajax ook echt wel een volksclub was hoor'
Hilarisch.
Tyf op naar je eigen topic, joodquote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:36 schreef Smoofie het volgende:
Dus, wat gaan jullie zeggen na de 4-1 nederlaag? Kut kakkerlakken.
Ga je mond spoelen, hond.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:37 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Tyf op naar je eigen topic, jood
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:36 schreef Smoofie het volgende:
Dus, wat gaan jullie zeggen na de 4-1 nederlaag? Kut kakkerlakken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |