Hasj, coke en Pellequote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:18 schreef Grifte het volgende:
twitter:FeyenoordKanaal twitterde op vrijdag 18-01-2013 om 14:02:37#Koeman: ,,Het is goed bedoeld al die mensen en dat vuurwerk, maar op Varkenoord zo trainen is niet veilig. Vandaar de keuze voor de Kuip." reageer retweet
twitter:FeyenoordKanaal twitterde op vrijdag 18-01-2013 om 14:02:48#Koeman: ,,Ik erger me ook aan de spreekkoren. Ik wil een normale laatste training kunnen afwerken morgen." reageer retweet
Vertonghen zijn liedje na de bekerfinalequote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:04 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Verthongen![]()
![]()
Verthongen zijn poepgezicht na wave van Guidetti![]()
![]()
Viering, idioot. En tyftdonder eens op naar het neuzentopic of ik ga daar lekker de boel op stelten knallenquote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:24 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Vertonghen zijn liedje na de bekerfinale
Vertonghen zijn dansje tijdens het kampioenschap
Vertonghen zijn speech tijdens nog een kampioenschap
Maar goed, dat kan natuurlijk niet op tegen een huldiging vanwege plek 2.
Daar was je al mee bezig hoor voordat ik hier een post had geplaatst.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:25 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Viering, idioot. En tyftdonder eens op naar het neuzentopic of ik ga daar lekker de boel op stelten knallen.
Omdat er al meer neuzen hier zaten te kutten.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:25 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Daar was je al mee bezig hoor voordat ik hier een post had geplaatst.
Vertonghen met een kogel door ze kopquote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:24 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ow geen idee, interesseert mij ook vrij weinig moet ik je bekennen.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:26 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Omdat er al meer neuzen hier zaten te kutten.
Van Gobbel's liedje op de Coolsingelquote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:24 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Dat heeft denk ik 90% van de users hier niet meegemaakt. Zegt al genoeg dat je zo ver terug in de tijd moet gaan.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:27 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Van Gobbel's liedje op de Coolsingel
Feyenoord is echt al heel lang geen kampioen meer geworden idd.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:27 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Dat heeft denk ik 90% van de users hier niet meegemaakt. Zegt al genoeg dat je zo ver terug in de tijd moet gaan.
Wave van Guidettiquote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:27 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Dat heeft denk ik 90% van de users hier niet meegemaakt. Zegt al genoeg dat je zo ver terug in de tijd moet gaan.
daarom doen we t dit jaar gewoonquote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Feyenoord is echt al heel lang geen kampioen meer geworden idd.
Wanneer is 010 voor het laatst kampioen geweest? Kan het me niet meer herinneren..quote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:28 schreef satecl het volgende:
Wanneer heeft ajaks eigenlijk voor het laatst gewonnen van Feyenoord? Kan het me niet meer herinneren..
2 seizoenen geleden, toen Ajax de 3e ster binnen haalde.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:28 schreef satecl het volgende:
Wanneer heeft ajaks eigenlijk voor het laatst gewonnen van Feyenoord? Kan het me niet meer herinneren..
Waren te druk met Europese prijs winnenquote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Feyenoord is echt al heel lang geen kampioen meer geworden idd.
Jullie mogen best dat hebben, zolang onze prijzenkast maar voller staat met de belangrijke prijzen.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:29 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Waren te druk met Europese prijs winnen. Eerste en laatste club met een europese beker
Heb het al vaker gezegd, maar het is en blijft raar die fascinatie van joden wat betreft sterren.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:29 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
2 seizoenen geleden, toen Ajax de 3e ster binnen haalde.
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:29 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Waren te druk met Europese prijs winnen. Eerste en laatste club met een europese beker
Heel veel treuriger dan dit gaat het niet worden.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:31 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Jullie mogen best dat hebben, zolang onze prijzenkast maar voller staat met de belangrijke prijzen.
Ironisch dat juist een PSV supporter dit zegt.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:32 schreef Buitendam het volgende:
[..]
[..]
Heel veel treuriger dan dit gaat het niet worden.
Eens. PSV'ersquote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:33 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ironisch dat juist een PSV supporter dit zegt.
Ja echt dodelijk ironisch. Ga wat nuttigs doen, man. Met je prijzenkast.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:33 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ironisch dat juist een PSV supporter dit zegt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |