Weet ik, was ook niet al te serieus van mijn kant.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:00 schreef Grifte het volgende:
[..]
Beetje olie op het vuur mag wel toch, tis wel de Klassieker
Mooi zo. Laatste jaren is het echt te tam, te liev. Geen relletjes, geen opstootjes, twee nuchtere en sympathieke coaches, weinig kwalletjes in de teams, beide clubs doen lekker met eigen jeugd.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Weet ik, was ook niet al te serieus van mijn kant.
fixedquote:Op vrijdag 18 januari 2013 13:38 schreef CasselerRIP het volgende:
Hij kan in ieder geval invallen wanneer Achahbar faalt
het is tijd dat dr weer eens op een veldje afgesproken wordtquote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:03 schreef Grifte het volgende:
[..]
Mooi zo. Laatste jaren is het echt te tam, te liev. Geen relletjes, geen opstootjes, twee nuchtere en sympathieke coaches, weinig kwalletjes in de teams, beide clubs doen lekker met eigen jeugd.
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:04 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Verthongen![]()
![]()
Verthongen zijn poepgezicht na wave van Guidetti![]()
![]()
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:04 schreef Jimbo het volgende:
[..]
het is tijd dat dr weer eens op een veldje afgesproken wordt
hup, rennen jijquote:
Komt door dat alle bazenspelers gewoon gezond zijn. Pellé, Immers, Clasie, Vilhena... Ze staan er allemaal.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:07 schreef Grifte het volgende:
Vorig jaar zaten we nog te smachten naar een goed herstel van Guidetti, nu domineert fucking Ruben Schaken het nieuws of hij de wedstrijd der wedstrijden kan halen
Ja vind je het gek dat hij zo keek, hij had nog last van zijn voet natuurlijk.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:04 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Verthongen![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:08 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ja vind je het gek dat hij zo keek, hij had nog last van zijn voet natuurlijk.
Over Guidetti gesproken, is er al bekend of en wanneer City hem weer gaat verhuren? Dacht vd week zoiets gelezen te hebben....quote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:07 schreef Grifte het volgende:
Vorig jaar zaten we nog te smachten naar een goed herstel van Guidetti, nu domineert fucking Ruben Schaken het nieuws of hij de wedstrijd der wedstrijden kan halen
Hij zou toch naar Malaga of Sevilla gaan? Mooie clubs, dat wel!quote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:08 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Over Guidetti gesproken, is er al bekend of en wanneer City hem weer gaat verhuren? Dacht vd week zoiets gelezen te hebben....
Ze willen hem in de winterstop verhuren aan een Engelse PLclub dacht ik, gok op iets als Sunderland of West Ham, wat nog wel een spits kan gebruiken.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:08 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Over Guidetti gesproken, is er al bekend of en wanneer City hem weer gaat verhuren? Dacht vd week zoiets gelezen te hebben....
twitter:Koeman1963 twitterde op vrijdag 18-01-2013 om 14:05:01Training afgewerkt met grotendeels fitte selectie # Feyenoord. Geen woorden maar daden @Feyenoord reageer retweet
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:11 schreef Caland het volgende:
Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat JHK.
twitter:FeyenoordKanaal twitterde op vrijdag 18-01-2013 om 14:02:37#Koeman: ,,Het is goed bedoeld al die mensen en dat vuurwerk, maar op Varkenoord zo trainen is niet veilig. Vandaar de keuze voor de Kuip." reageer retweet
twitter:FeyenoordKanaal twitterde op vrijdag 18-01-2013 om 14:02:48#Koeman: ,,Ik erger me ook aan de spreekkoren. Ik wil een normale laatste training kunnen afwerken morgen." reageer retweet
wel in een ander shirt mag ik hopenquote:
Hasj, coke en Pellequote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:18 schreef Grifte het volgende:
twitter:FeyenoordKanaal twitterde op vrijdag 18-01-2013 om 14:02:37#Koeman: ,,Het is goed bedoeld al die mensen en dat vuurwerk, maar op Varkenoord zo trainen is niet veilig. Vandaar de keuze voor de Kuip." reageer retweet
twitter:FeyenoordKanaal twitterde op vrijdag 18-01-2013 om 14:02:48#Koeman: ,,Ik erger me ook aan de spreekkoren. Ik wil een normale laatste training kunnen afwerken morgen." reageer retweet
Vertonghen zijn liedje na de bekerfinalequote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:04 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Verthongen![]()
![]()
![]()
Viering, idioot. En tyftdonder eens op naar het neuzentopic of ik ga daar lekker de boel op stelten knallenquote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:24 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Vertonghen zijn liedje na de bekerfinale
Vertonghen zijn dansje tijdens het kampioenschap
Vertonghen zijn speech tijdens nog een kampioenschap
Maar goed, dat kan natuurlijk niet op tegen een huldiging vanwege plek 2.
Daar was je al mee bezig hoor voordat ik hier een post had geplaatst.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:25 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Viering, idioot. En tyftdonder eens op naar het neuzentopic of ik ga daar lekker de boel op stelten knallen.
Omdat er al meer neuzen hier zaten te kutten.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:25 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Daar was je al mee bezig hoor voordat ik hier een post had geplaatst.
Vertonghen met een kogel door ze kopquote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:24 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ow geen idee, interesseert mij ook vrij weinig moet ik je bekennen.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:26 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Omdat er al meer neuzen hier zaten te kutten.
Van Gobbel's liedje op de Coolsingelquote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:24 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Dat heeft denk ik 90% van de users hier niet meegemaakt. Zegt al genoeg dat je zo ver terug in de tijd moet gaan.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:27 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Van Gobbel's liedje op de Coolsingel
Feyenoord is echt al heel lang geen kampioen meer geworden idd.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:27 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Dat heeft denk ik 90% van de users hier niet meegemaakt. Zegt al genoeg dat je zo ver terug in de tijd moet gaan.
Wave van Guidettiquote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:27 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Dat heeft denk ik 90% van de users hier niet meegemaakt. Zegt al genoeg dat je zo ver terug in de tijd moet gaan.
daarom doen we t dit jaar gewoonquote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Feyenoord is echt al heel lang geen kampioen meer geworden idd.
Wanneer is 010 voor het laatst kampioen geweest? Kan het me niet meer herinneren..quote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:28 schreef satecl het volgende:
Wanneer heeft ajaks eigenlijk voor het laatst gewonnen van Feyenoord? Kan het me niet meer herinneren..
2 seizoenen geleden, toen Ajax de 3e ster binnen haalde.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:28 schreef satecl het volgende:
Wanneer heeft ajaks eigenlijk voor het laatst gewonnen van Feyenoord? Kan het me niet meer herinneren..
Waren te druk met Europese prijs winnenquote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Feyenoord is echt al heel lang geen kampioen meer geworden idd.
Jullie mogen best dat hebben, zolang onze prijzenkast maar voller staat met de belangrijke prijzen.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:29 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Waren te druk met Europese prijs winnen. Eerste en laatste club met een europese beker
Heb het al vaker gezegd, maar het is en blijft raar die fascinatie van joden wat betreft sterren.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:29 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
2 seizoenen geleden, toen Ajax de 3e ster binnen haalde.
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:29 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Waren te druk met Europese prijs winnen. Eerste en laatste club met een europese beker
Heel veel treuriger dan dit gaat het niet worden.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:31 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Jullie mogen best dat hebben, zolang onze prijzenkast maar voller staat met de belangrijke prijzen.
Ironisch dat juist een PSV supporter dit zegt.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:32 schreef Buitendam het volgende:
[..]
[..]
Heel veel treuriger dan dit gaat het niet worden.
Eens. PSV'ersquote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:33 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ironisch dat juist een PSV supporter dit zegt.
Ja echt dodelijk ironisch. Ga wat nuttigs doen, man. Met je prijzenkast.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:33 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ironisch dat juist een PSV supporter dit zegt.
Nee, want wij willen geen 3 sterren op ons shirtje.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:31 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Heb het al vaker gezegd, maar het is en blijft raar die fascinatie van joden wat betreft sterren.
Weer de ironie.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:34 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ja echt dodelijk ironisch. Ga wat nuttigs doen, man. Met je prijzenkast.
Want meedoen is zeker belangrijker dan winnen?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:33 schreef CasselerRIP het volgende:
Supporter van een club zijn vanwege de prijzenkast
Een mooie club hebben/ondersteunen is belangrijker dan winnenquote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:34 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Want meedoen is zeker belangrijker dan winnen?
Joh, die gozer heeft waarschijnlijk net als het gros van de Ajacieden hier op fok de arena 3 keer van binnen gezien. Ruime schatting. Laat hem in zijn droomwereld.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:35 schreef Grifte het volgende:
[..]
Een mooie club hebben/ondersteunen is belangrijker dan winnen
Ow, maar Ajax is samen met Feyenoord ook gewoon een mooie club met een mooie traditie. Laat daar geen misverstand over bestaan.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:35 schreef Grifte het volgende:
[..]
Dit. De grootste prijzenkast hebben levert alleen maar theaterpubliek op.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:35 schreef Grifte het volgende:
[..]
Met dank aan de Aegon grensrechterquote:Op vrijdag 18 januari 2013 13:58 schreef Irritatie100 het volgende:
We worden helemaal weggespeeld, maar Erwin wordt Man of the Match door onder meer een penalty te stoppen. Ten slotte maakt De Pel in de 94e minuut de 0-1 die na het bekijken van de beelden 3 meter buitenspel blijkt te zijn.
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:36 schreef CasselerRIP het volgende:
[..]
Dit. De grootste prijzenkast hebben levert alleen maar theaterpubliek op.
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:34 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Eens. PSV'ers. Schorriemorrie, tuig van de eerst riggel.
liever dood dan jood, maar liever jood dan boer.
PSV'er was het toch?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:32 schreef Buitendam het volgende:
[..]
[..]
Heel veel treuriger dan dit gaat het niet worden.
Jazeker, maar in deze maakt dat niet gek veel uit, denk ik. Je zou ook zonder voorkeur voor een club kunnen zeggen dat je spreekt van treurnis bij dit soort gesprekken tussen volwassen mensen:quote:
Ach, volgens mij koketteren de PSVers nog steeds dat ze de meest succesvolle club van de laatste 20 jaar zijn. Prijzen is ook het enige wat PSV heeft, voor de rest mag het natuurlijk niet eens in de schaduw van Feyenoord en Ajax staan.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:45 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Jazeker, maar in deze maakt dat niet gek veel uit, denk ik. Je zou ook zonder voorkeur voor een club kunnen zeggen dat je spreekt van treurnis bij dit soort gesprekken tussen volwassen mensen:
"Ja, maar wij waren de laatste Nederlandse club met een Europese prijs."
"Jaaa, maarrrrrr wij hebben een vollere prijzenkast."
"Ja, nou, maarrrrrrr wij hebben een derde ster."
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:12 schreef Pascalus het volgende:
[ afbeelding ]twitter:Koeman1963 twitterde op vrijdag 18-01-2013 om 14:05:01Training afgewerkt met grotendeels fitte selectie # Feyenoord. Geen woorden maar daden @Feyenoord reageer retweet
Gast, ik bezoek gewoon wedstrijden van mijn favoriete voetbalclub. Denk je nou serieus dat ik ga "kokketeren" met het gegeven van behaalde prijzen of de mate van succes omdat ik daar wekelijks bier drink en naar de wedstrijd sta te gapen?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:51 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ach, volgens mij koketteren de PSVers nog steeds dat ze de meest succesvolle club van de laatste 20 jaar zijn. Prijzen is ook het enige wat PSV heeft, voor de rest mag het natuurlijk niet eens in de schaduw van Feyenoord en Ajax staan.
Geen woorden maar daden, schrijft hij, zegt hij.. Woorden..quote:
Je bent verdwaald. Het Ajax-topic is hier.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:53 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Spreek je maandag wel weer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |