Weet ik, was ook niet al te serieus van mijn kant.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:00 schreef Grifte het volgende:
[..]
Beetje olie op het vuur mag wel toch, tis wel de Klassieker
Mooi zo. Laatste jaren is het echt te tam, te liev. Geen relletjes, geen opstootjes, twee nuchtere en sympathieke coaches, weinig kwalletjes in de teams, beide clubs doen lekker met eigen jeugd.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Weet ik, was ook niet al te serieus van mijn kant.
fixedquote:Op vrijdag 18 januari 2013 13:38 schreef CasselerRIP het volgende:
Hij kan in ieder geval invallen wanneer Achahbar faalt
het is tijd dat dr weer eens op een veldje afgesproken wordtquote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:03 schreef Grifte het volgende:
[..]
Mooi zo. Laatste jaren is het echt te tam, te liev. Geen relletjes, geen opstootjes, twee nuchtere en sympathieke coaches, weinig kwalletjes in de teams, beide clubs doen lekker met eigen jeugd.
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:04 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Verthongen![]()
![]()
Verthongen zijn poepgezicht na wave van Guidetti![]()
![]()
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:04 schreef Jimbo het volgende:
[..]
het is tijd dat dr weer eens op een veldje afgesproken wordt
hup, rennen jijquote:
Komt door dat alle bazenspelers gewoon gezond zijn. Pellé, Immers, Clasie, Vilhena... Ze staan er allemaal.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:07 schreef Grifte het volgende:
Vorig jaar zaten we nog te smachten naar een goed herstel van Guidetti, nu domineert fucking Ruben Schaken het nieuws of hij de wedstrijd der wedstrijden kan halen
Ja vind je het gek dat hij zo keek, hij had nog last van zijn voet natuurlijk.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:04 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Verthongen![]()
![]()
Verthongen zijn poepgezicht na wave van Guidetti![]()
![]()
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:08 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ja vind je het gek dat hij zo keek, hij had nog last van zijn voet natuurlijk.
Over Guidetti gesproken, is er al bekend of en wanneer City hem weer gaat verhuren? Dacht vd week zoiets gelezen te hebben....quote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:07 schreef Grifte het volgende:
Vorig jaar zaten we nog te smachten naar een goed herstel van Guidetti, nu domineert fucking Ruben Schaken het nieuws of hij de wedstrijd der wedstrijden kan halen
Hij zou toch naar Malaga of Sevilla gaan? Mooie clubs, dat wel!quote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:08 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Over Guidetti gesproken, is er al bekend of en wanneer City hem weer gaat verhuren? Dacht vd week zoiets gelezen te hebben....
Ze willen hem in de winterstop verhuren aan een Engelse PLclub dacht ik, gok op iets als Sunderland of West Ham, wat nog wel een spits kan gebruiken.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:08 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Over Guidetti gesproken, is er al bekend of en wanneer City hem weer gaat verhuren? Dacht vd week zoiets gelezen te hebben....
twitter:Koeman1963 twitterde op vrijdag 18-01-2013 om 14:05:01Training afgewerkt met grotendeels fitte selectie # Feyenoord. Geen woorden maar daden @Feyenoord reageer retweet
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:11 schreef Caland het volgende:
Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat JHK.
twitter:FeyenoordKanaal twitterde op vrijdag 18-01-2013 om 14:02:37#Koeman: ,,Het is goed bedoeld al die mensen en dat vuurwerk, maar op Varkenoord zo trainen is niet veilig. Vandaar de keuze voor de Kuip." reageer retweet
twitter:FeyenoordKanaal twitterde op vrijdag 18-01-2013 om 14:02:48#Koeman: ,,Ik erger me ook aan de spreekkoren. Ik wil een normale laatste training kunnen afwerken morgen." reageer retweet
wel in een ander shirt mag ik hopenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |