bam ! Die had ik nog niet bedacht!quote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:13 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Als je wat langer mee draait weet je wel wie je moet pakken en wie niet.
En je herkent ze aan hun neuzen.
Je staat als groep toch.En die havenwerkers pik je er natuurlijk makkelijk uit.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:14 schreef Jimbo het volgende:
[..]
bam ! Die had ik nog niet bedacht!
Maar neuh, laatste keer dat ik ergens bij was kon ik iedereen die met me was.. dan snap ik t wel, maar met een zooi onbekenden lijkt t me lastig worden
Zijn de hooligans zelf, te triest voor woorden...quote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:12 schreef Jimbo het volgende:
Wat ik nou echt niet snap aan hooligans.
Pure emotie die overal achter zit (en een beetje fanatiekheid) niet zo lastig te begrijpen toch ?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:16 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Zijn de hooligans zelf, te triest voor woorden...
Rellen Henk kreeg nergens spijt van. En dat was in de jaren 90 al een 50'erquote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:17 schreef huffderobot het volgende:
Wel schattig dat alle hooligans zo rond hun 50e spijt krijgen. "Vroegah, toen was ik niet goed bij me hoofd joh..."
een beetje domheid zit er ook nog wel bijquote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:17 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Pure emotie die overal achter zit (en een beetje fanatiekheid) niet zo lastig te begrijpen toch ?
Maar Rellen Henk was geestelijk gehandicapt.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:18 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Rellen Henk kreeg nergens spijt van. En dat was in de jaren 90 al een 50'er
ja anders ga je ook niet met blote barst in de kou staanquote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:18 schreef Tarado het volgende:
[..]
een beetje domheid zit er ook nog wel bij
Tuurlijk, dat mag ook en je moet ook kunnen provoceren en ruzie maken, tot op een zekere hoogte.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:17 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Pure emotie die overal achter zit (en een beetje fanatiekheid) niet zo lastig te begrijpen toch ?
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:19 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ja anders ga je ook niet met blote barst in de kou staan
twitter:superguidetti twitterde op vrijdag 18-01-2013 om 14:42:012 days left ! We are Feyenoord !!!!! http://t.co/U9uMMVev reageer retweet
Beetje voorbarig, maar een schouderklopje van de baas van de aartsrivaal is natuurlijk altijd leuk.quote:De Boer blij met terugkeer aan top van Feyenoord
Ajax-trainer Frank de Boer is blij met de terugkeer van Feyenoord aan de top van de Eredivisie. De club uit Rotterdam verzamelde net als Ajax 37 punten uit de eerste 18 competitieduels.
"Ik vind het wel terecht dat Feyenoord een serieuze titelkandidaat wordt genoemd", zegt De Boer op de officiële website van Ajax. "Zij hebben gezien de eerste seizoenshelft recht om titelkandidaat te zijn. Het is goed voor het Nederlands voetbal dat een club als Feyenoord meedoet in de strijd om het landskampioenschap."
"Feyenoord heeft een stabiele groep. Zij geloven in wat ze kunnen en spelen in een vast systeem met vaste mensen. Het is allemaal heel duidelijk. Dat geeft vertrouwen bij de club, omdat ook de resultaten goed zijn. Met Graziano Pellè hebben ze een lastig te bespelen spits. Een sleutelduel zal ik deze wedstrijd niet willen noemen. Het gaat om prestige en Feyenoord is een direct concurrent, dus is het mooi als je drie punten weet te halen."
De Boer, die zondag nog geen beroep doet op Kolbeinn Sigthórsson, mist tegen Feyenoord Davy Klaassen. Ook Nicolai Boilesen is er nog niet bij. De coach van de landskampioen verwacht dat zijn spelersgroep klaar is voor de tweede seizoenshelft. "In Brazilië hebben we gedaan wat we wilden. Uiteindelijk is het gewoon een heel goed trainingskamp geweest."
"Hier is het natuurlijk een stuk kouder dan daar, maar we hebben twee dagen in de hal getraind, vrijdag op het veld en zaterdag in de Arena. We hebben een goede voorbereiding op de tweede helft van de competitie gehad. Ik heb er een goed gevoel over dat we er klaar voor zijn", besluit De Boer op het digitale thuis van Ajax.
http://www.voetbalprimeur(...)an-top-van-feyenoord
Die smerige neus gaat zondag op zijn neus pleuren.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:30 schreef huffderobot het volgende:
[..]
Beetje voorbarig, maar een schouderklopje van de baas van de aartsrivaal is natuurlijk altijd leuk.
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:32 schreef Caland het volgende:
Ik heb er helemaal niks mee, dat soort geveinsde complimenten. .
Eerder al deze week spatte de jaloezie er vanaf dat 'Ajax ook echt wel een volksclub was hoor'
Hilarisch.
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:33 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Die smerige neus gaat zondag op zijn neus pleuren.
Pleurt op met "een schouderklopje van de baas van de aartsrivaal"
dit dusquote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:34 schreef Typisch het volgende:
Kan mij De Boer zijn mening nou schelen.
Ik denk dat het onderdeel is van de psychologische oorlogsvoering. Feyenoorders als Clasie bliezen de afgelopen dagen hoog van de toren, dus Frank doet er een schepje boven op. Overschattig in een uitwedstrijd kan nooit kwaad - voor Ajax.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:32 schreef Caland het volgende:
Ik heb er helemaal niks mee, dat soort geveinsde complimenten. .
Eerder al deze week spatte de jaloezie er vanaf dat 'Ajax ook echt wel een volksclub was hoor'
Hilarisch.
Tyf op naar je eigen topic, joodquote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:36 schreef Smoofie het volgende:
Dus, wat gaan jullie zeggen na de 4-1 nederlaag? Kut kakkerlakken.
Ga je mond spoelen, hond.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:37 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Tyf op naar je eigen topic, jood
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:36 schreef Smoofie het volgende:
Dus, wat gaan jullie zeggen na de 4-1 nederlaag? Kut kakkerlakken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |