Grappig mang.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:44 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ajax-fan ben je niet voor je lol, dat ben je voor de sier.
Niet zo grappig als je moeder gisteravond. Mang.quote:
Ik wilde het niet zeggenquote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:57 schreef Luni het volgende:
Leuk die klassieker, maar jezus wat een kleuterklasniveau hier joh.
Welkom op FOK! enzo.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:57 schreef Luni het volgende:
Leuk die klassieker, maar jezus wat een kleuterklasniveau hier joh.
Gelukkig maar dat hij dat even erbij zegt.quote:Schaken: 'Ik kan belangrijk zijn, maar ben geen Messi'
Ruben Schaken weet nog niet helemaal zeker of hij zondag aan de aftrap kan verschijnen van Ajax - Feyenoord. De van een blessure herstelde aanvaller heeft wel een goed gevoel. 'Het is nog even afwachten. Ik heb vandaag getraind, dat ging positief. Nu is het even kijken of ik geen reactie krijg. Het is aan de trainer, ik hoor het waarschijnlijk zaterdag.'
Veel supporters hopen dat Schaken zondag start in de Arena. Toch wil hij zijn aanwezigheid niet overdrijven. 'Ik heb wel het gevoel dat ik belangrijk kan zijn, maar ik ben geen Messi. We hebben genoeg vervangers die mijn plaats kunnen invullen. Voor mezelf zou het leuk zijn als ik er bij ben, maar dat wil niet zeggen dat ze zonder mij niet kunnen winnen.'
Schaken werd rond de jaarwisseling geopereerd aan zijn liezen. 'Ik zou er daarom niet doodziek van zijn als ik deze wedstrijd mis. Ik wist dat ik de eerste duels na de winterstop moest missen toen ik geopereerd werd. Het herstel is alleen heel snel gegaan, eigenlijk is het bizar dat ik al over deze wedstrijd kan praten. Ik loop drie weken vooruit.'
De aanvaller gelooft in een goed resultaat in Amsterdam. 'Het is zaak daar een keer drie punten te pakken. Dat is mogelijk als wij een goede dag hebben, dan komen we trots terug in Rotterdam.'
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Gelukkig maar dat hij dat even erbij zegt.
Nee, kloptquote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Haha ja, nu zullen grote clubs als United en Real wel afhakenquote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Sissiquote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:05 schreef Caland het volgende:
Als Sisse ook fit is zou je ook best met Sisse en Boetius kunnen starten.
Oh, zal wel. Ik dacht dat hij ook wel weer fit wasquote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:06 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Sissi. Standaard geblesseerd gok ik
.
Ik denk ook wel dat hij begint. Maar daarna is Schaken gewoon weer fit.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:11 schreef PIETR het volgende:
Achahbar begint gewoon in de basis zondag hoor. Schaken en Cisse hebben nog geen wedstrijdritme en Fernandez is gewoon te slecht. Al deed hij het vorig seizoen daar zo slecht nog niet ..
Alsie goed speelt, is de kans groot dat hij mag blijven staan. Sowieso hoop ik dat hij begint zondag. Die gasten hebben geen enkel ontzag voor Ajax, omdat ze in de jeugd vaker hebben gewonnen dan verloren.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik denk ook wel dat hij begint. Maar daarna is Schaken gewoon weer fit.
dit dusquote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:56 schreef onlogisch het volgende:
Godverdomme, wat heb ik een zin in zondag
EIN-DE-LIJK gaat het weer beginnen. Jammer dat we niet in de almachtige Kuip de 2e seizoenshelft openen maar het uitgerekend in neerlands grootste poel des verderf moeten doen.
Aan de andere kant kan je de 2e seizoenshelft natuurlijk niet beter beginnen
De eckte ofwa?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |