DeLuna vindt me dik ;( Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende: pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
Op donderdag 17 januari 2013 20:17 schreef Lemming22 het volgende: Die tweet van Rai Vloet vond ik redelijk oké. Maar de reacties van de Ajax en Feyenoord supporters des te lolliger
Goeie troll is hij blijkbaar
Sowieso dat die kneuzen hem op twitter volgen.. Waarom zou je..
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
Op donderdag 17 januari 2013 20:17 schreef Lemming22 het volgende: Die tweet van Rai Vloet vond ik redelijk oké. Maar de reacties van de Ajax en Feyenoord supporters des te lolliger
Erg leuk. Amateuristisch gemaakt, maar toch erg leuk.
Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down. Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down. I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.
Geen middenvelder, maar een verdediger. Verrassend.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
Jawel hoor. In ieder geval in potentie. Moet gewoon wekelijks op enig niveau spelen. Wordt dat een klasse verdediger.
Dat is natuurlijk nog maar afwachten. Bruma was een zeer groot talent, maar ik vraag me af of die jaren stilstand nog ingehaald kunnen worden. In ieder geval is Bruma een fantastisch voorbeeld van een dom carrierepad.
Mogelijk dat ik het mis heb trouwens, maar Bruma heeft toch alleen ervaring als CV? Kan me niet herinneren dat ik hem ooit RB heb zien staan? En zou PSV hem trouwens willen kopen van Chelsea, of wordt er een nieuwe huurovereenkomst aangegaan als hij bij HSV vertrekt?
Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down. Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down. I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.
Worden de kleine Ajaciedjes mishandeld? Zullen wel Rotterdamse ouders zijn
Leuke poging, maar niet grappig.
Jawel hoor. In ieder geval in potentie. Moet gewoon wekelijks op enig niveau spelen. Wordt dat een klasse verdediger.
Die gozer staat al jaren stil. Gewoon weer een voorbeeld van iemand die beter voor zijn ontwikkeling in Nederland had kunnen blijven. Sowieso ben ik totaal niet van hem onder de indruk de keren dat ik hem bij Jong Oranje of HSV heb zien spelen.
Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013
[..] Dan heb ik het iig beter gedaan dan dat filmpje wat nog niet eens een degelijke poging was.
Tja, maar dat komt dan ook door het bekende gebrek aan zelfspot van mensen die fappen op Eriksen.
Die gozer staat al jaren stil. Gewoon weer een voorbeeld van iemand die beter voor zijn ontwikkeling in Nederland had kunnen blijven. Sowieso ben ik totaal niet van hem onder de indruk de keren dat ik hem bij Jong Oranje of HSV heb zien spelen.
Staat inderdaad al jaren stil. Gozer is echter vorige maand pas 21 geworden. Kijk even naar Van Aanholt. Doet het nu best aardig bij Vitesse en is zelfs een jaartje ouder. Daarvan werd ook veronderstelt dat hij te lang stil heeft gestaan in zijn ontwikkeling. Heeft hetzelfde carrière pad gekozen.
Ik ben het trouwens volledig met je eens dat je beter in Nederland kunt blijven als jonge speler.
Staat inderdaad al jaren stil. Gozer is echter vorige maand pas 21 geworden. Kijk even naar Van Aanholt. Doet het nu best aardig bij Vitesse en is zelfs een jaartje ouder. Daarvan werd ook veronderstelt dat hij te lang stil heeft gestaan in zijn ontwikkeling. Heeft hetzelfde carrière pad gekozen.
Ik ben het trouwens volledig met je eens dat je beter in Nederland kunt blijven als jonge speler.
Is wel opvallend dat 9 van de 10 spelers uit de Feyenoord opleiding het niet redden bij een andere club
zouden de banden met De Visser aangehaald zijn? Die was laatst enorm aan het pushen om Bruma naar Vitesse te krijgen. Dat hij veel moest spelen en dat hij enorme potentie heeft
DeLuna vindt me dik ;( Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende: pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
Is wel opvallend dat 9 van de 10 spelers uit de Feyenoord opleiding het niet redden bij een andere club
Andere cultuur, ander niveau wellicht. Je trekt zo een jonge jongen weg uit zijn natuurlijke habitat en steekt hem een bom duiten toe. Dan moet je al sterk in je schoenen staan lijkt me. Ik kan me er wel iets bij voorstellen. Die Bazoer is een ander verhaal. Die (lees zijn zaakwaarnemers) heeft uiteindelijk ook voor het geld gekozen, maar blijft wel kort bij zijn familie en vrienden. Vind ik een slimmere keuze dan naar het buitenland vertrekken.
Maar je moet je eens afvragen wat je zelf in zo een situatie zou doen. Je bent 16 jaar en er wordt je een vette worst voor gehouden?
Andere cultuur, ander niveau wellicht. Je trekt zo een jonge jongen weg uit zijn natuurlijke habitat en steekt hem een bom duiten toe. Dan moet je al sterk in je schoenen staan lijkt me. Ik kan me er wel iets bij voorstellen. Die Bazoer is een ander verhaal. Die (lees zijn zaakwaarnemers) heeft uiteindelijk ook voor het geld gekozen, maar blijft wel kort bij zijn familie en vrienden. Vind ik een slimmere keuze dan naar het buitenland vertrekken.
Maar je moet je eens afvragen wat je zelf in zo een situatie zou doen. Je bent 16 jaar en er wordt je een vette worst voor gehouden?
Halal worst? Of anders zou ik het niet doen.
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
Omdat ze juist de essentiële jaren hier in de opleiding hebben gemist. BMI en De Vrij bijvoorbeeld zijn zo goed geworden omdat ze op jonge leeftijd al kilometers hebben mogen maken.
Omdat ze juist de essentiële jaren hier in de opleiding hebben gemist. BMI en De Vrij bijvoorbeeld zijn zo goed geworden omdat ze op jonge leeftijd al kilometers hebben mogen maken.
Wijnaldum, en die rechtsbuiten bij Twente, z'n naam even kwijt
Wijnaldum, en die rechtsbuiten bij Twente, z'n naam even kwijt
Cabral heb ik sowieso nooit heel bijzonder gevonden. Wijnaldum was wat mij betreft ook echt super gehyped en heeft eigenlijk nooit stappen gemaakt sinds zijn debuut bij Feyenoord.
Je zou bijvoorbeeld ook Clasie en Fer kunnen noemen bij spelers die er wel baat bij hebben gehad om in Nederland te ontwikkelen. Over het algemeen red je het niet als je op jonge leeftijd naar een competitie als de PL gaat.
Cabral heb ik sowieso nooit heel bijzonder gevonden. Wijnaldum was wat mij betreft ook echt super gehyped en heeft eigenlijk nooit stappen gemaakt sinds zijn debuut bij Feyenoord.
Je zou bijvoorbeeld ook Clasie en Fer kunnen noemen bij spelers die er wel baat bij hebben gehad om in Nederland te ontwikkelen. Over het algemeen red je het niet als je op jonge leeftijd naar een competitie als de PL gaat.
Fer vind ik wel een goeie voetballer maar die heeft ook nog niet echt laten zien en Clasie zit nog bij Feyenoord
Fer vind ik wel een goeie voetballer maar die heeft ook nog niet echt laten zien en Clasie zit nog bij Feyenoord
Maar een Clasie of een Strootman is wel verder in zijn ontwikkeling dan een Bruma (voorzover je ze kan vergelijken qua posities)
Er zijn 10000en spelers op te noemen die het niet gered hebben omdat ze te vroeg naar het buitenland zijn vertrokken. De goede die wel doorbreken zouden sowieso wel doorbreken omdat dat waarschijnlijk die 1% is die genoeg talent en karakter heeft.
Maar een Clasie of een Strootman is wel verder in zijn ontwikkeling dan een Bruma (voorzover je ze kan vergelijken qua posities)
Er zijn 10000en spelers op te noemen die het niet gered hebben omdat ze te vroeg naar het buitenland zijn vertrokken. De goede die wel doorbreken zouden sowieso wel doorbreken omdat dat waarschijnlijk die 1% is die genoeg talent en karakter heeft.
Verdedigers hebben vaak een paar jaar extra nodig om goed te worden. Maar voor mij staat buiten kijf dat je als je jonge speler beter via Nederland door kan breken dan via de jeugd in Engeland
Wijnaldum mag dan veel missen, maar dat hij 2e staat in onze topscorerlijst mag ook wat zeggen Hij stond begin seizoen niet eens basis. Er hoeft niet altijd alleen maar geklaagd te worden
Wijnaldum mag dan veel missen, maar dat hij 2e staat in onze topscorerlijst mag ook wat zeggen Hij stond begin seizoen niet eens basis. Er hoeft niet altijd alleen maar geklaagd te worden
Dat is het probleem ook niet. Wijnaldum kan juist heel goed voetballen. Alleen hij kon er nog veel meer inschieten.
Als ik mij niet vergis scoort hij meestal wel de 4-0 of andere iets minder belangrijke doelpunten. Volgens mij alleen tegen FC Twente de openingstreffer gescoord. En 4 van zijn 13 treffers waren tegen amateurploegen (Daar reken ik Zeta ook onder want die konden er niet zo veel van). Hij komt nog best vaak in scoringspositie maar is dan vaak gewoon veel te wild.
Maar als je puur naar zijn cijfers kijkt ziet het er heel behoorlijk uit. Maar cijfers vertellen natuurlijk niet het hele verhaal.
Die op 0:24 is gewoon het zoontje van Demy de Zeeuw
Het vervelende is dat 90% van deze jongetjes waarschijnlijk 'Christian' heet.
Als ik mij niet vergis scoort hij meestal wel de 4-0 of andere iets minder belangrijke doelpunten. Volgens mij alleen tegen FC Twente de openingstreffer gescoord. En 4 van zijn 13 treffers waren tegen amateurploegen (Daar reken ik Zeta ook onder want die konden er niet zo veel van). Hij komt nog best vaak in scoringspositie maar is dan vaak gewoon veel te wild.
Ja klopt, dat is de andere kant Ik zeg ook niet dat het de beste 10 is uit de Eredivisie, maar er wordt hier altijd zo gefocust op wat hij fout doet, terwijl het positieve ook wel eens belicht mag worden.
Dat is de volgende generatie. Waarschijnlijk heet de overige 10% Frank. En een enkele Ronald van een wanna-be supporter die het niet begrijpt..
Ja klopt, dat is de andere kant Ik zeg ook niet dat het de beste 10 is uit de Eredivisie, maar er wordt hier altijd zo gefocust op wat hij fout doet, terwijl het positieve ook wel eens belicht mag worden.
Hij heeft nu een beter kapsel dan een half jaar geleden?
Echt te treurig, van dat paupervolk dat hun kind naar een voetballer vernoemd. White trash. Ik heb mijn zoon toch ook geen Stanislav genoemd. Of Georgino, Jeremaine, Dries.
Echt te treurig, van dat paupervolk dat hun kind naar een voetballer vernoemd. White trash. Ik heb mijn zoon toch ook geen Stanislav genoemd. Of Georgino, Jeremaine, Dries.
Nee. Dat is ook black trash. Maar trash is het als je je kind vernoemt naar de voetballer van je favo club.
Ach, tegenwoordig noemt toch iedereen zijn zoon Daan, Bram o Sem.
Dan ben je ook niet bijster origineel als ouders.
Wij hebben voor we een naam uitzochten eerst gekeken in de database van namen in Nederland om er zeker van te zijn dat het geen top 250 naam is... u hebben we een naam waarvan er maar een handvol zijn. Ook treurig, maar ik heb zo'n hekel aan modenamen.
Wij hebben voor we een naam uitzochten eerst gekeken in de database van namen in Nederland om er zeker van te zijn dat het geen top 250 naam is... u hebben we een naam waarvan er maar een handvol zijn. Ook treurig, maar ik heb zo'n hekel aan modenamen.
Je moet toch gewoon een naam kiezen omdat je hem mooi vindt? Niet omdat hij al vaak gebruikt wordt ofzo?
Grappig dat je al een kind hebt, aan je postgedrag had ik dat niet af kunnen lezen.
Dank je. Nee, wel een naam. Niet van die 'Vlinder' hippienamen. Daar heb ik ook echt de schurft aan.
Maar ik snap die namen niet echt, ga je straks het bedrijfsleven in heet je Vlinder
Hiljeheld.
Ik ken een Splinter. Jongetje van een paar jaar. Kan toch niet?
Ligt eraan of het een rat is of niet. Die wordt natuurlijk later leraar, meester splinter
Ja. En hij traint wat schildpadden. Nee, een mensenkind dus..
Verbeek hekelt Brands: 'Maher niet te koop? Dat is onzin'
Gertjan Verbeek was in vooruitblik op het duel van AZ met Vitesse niet te spreken over de handelwijze van PSV. Een eventuele transfer van Adam Maher is nog altijd bespreekbaar.
Verbeek trapte zijn perspraatje af met de situatie rondom zijn spelmaker. 'Ik lees nu overal weer dat Maher niet te koop is. Dat is onzin', aldus de trainer van AZ. 'Iedereen is hier te koop, alleen wel voor het juiste bedrag. Marcel Brands (technisch directeur PSV, red.) roept nu in de media dat hij mensen niet voor het hoofd wil stoten, maar hij doet niet anders.'
'Er verschijnt vanuit Eindhoven veel onzin in de pers. Met name voor Adam is dat heel vervelend. Vraag Brands maar op de man af of hij een schriftelijk bod op Maher heeft gedaan. Hij ontwijkt het steeds, noemt zelf nooit bedragen', stelde Verbeek pissig over de technisch directeur van PSV.
'Zodra een x-bedrag voor Maher wordt betaald, is-ie weg. Nu is het voor AZ geen onderwerp. De spelersgroep wordt er wel door beïnvloed. Die lezen ook de krant. Vervelend.'
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende: ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg PieAir Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende: ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg PieAir Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
18 miljoen pond. Dan betaal ik zijn ticket wel. Kan ie een handtekening zetten en terugvliegen.
Op vrijdag 18 januari 2013 15:50 schreef Hoppahoppa het volgende: 18 miljoen pond. Dan betaal ik zijn ticket wel. Kan ie een handtekening zetten en terugvliegen.
Is dat wel realistisch voor een voetballer uit de Eredivisie? Ik betwijfel het of topclubs het echt nog aandurven om een transfersom van meer dan 20 miljoen uit te geven voor een Eredivise speler. Het is toch vaak fout gegaan de laatste jaren (Drenthe, Huntelaar, Babel, Sneijder, Affelay). Allemaal meteen de stap naar de top maar niemand kon aanhaken. Zelfs voor Suarez werd er 'maar' 25 miljoen betaald terwijl hij de een na de andere bal erin schoot en de halve finale van het WK haalde (Al ging door die beet zijn marktwaarde omlaag). Ook Ruiz ging voor 'maar' 12 miljoen weg.
Ik denk niet dat die premier league clubs nog van die gekke bedragen aan Eredivisie spelers uitgeven, die kopen liever Caroll en Torres voor 40 miljoen. 10-15 miljoen voor Strootmannetje, die het goed doet in de Eredivisie en die nog weinig ervaring heeft op internationaal gebied is redelijker.
Of Brands moet enorm veel talent in het onderhandelen hebben
Op vrijdag 18 januari 2013 16:24 schreef xSoDx het volgende: Zou leuk zijn voor psv.. Maken jullie ook weer is een klapper.. Maar dan kan je het kampioenschap wel vergeten denk ik
Dan heb je Hiljemark en van Bommel als de 2 controleurs, waar je van Hiljemark nog niet kan verwachten dat die meteen het niveau aankan. Bovendien, als van Bommel geschorst is of geblesseerd is (wat vaak gebeurt), wie zet je er dan neer? Van Ooijen en Hiljemark? Engelaar en Hiljemark? Dat kan toch niet man.
Als je Strootman zou verkopen dan verkoop je niet alleen het kampioenschap, maar ook de 2e plaats. Weer een jaar geen CL.
Op vrijdag 18 januari 2013 16:32 schreef Bamihapje het volgende: Dan heb je Hiljemark en van Bommel als de 2 controleurs, waar je van Hiljemark nog niet kan verwachten dat die meteen het niveau aankan. Bovendien, als van Bommel geschorst is of geblesseerd is (wat vaak gebeurt), wie zet je er dan neer? Van Ooijen en Hiljemark? Engelaar en Hiljemark? Dat kan toch niet man.
Als je Strootman zou verkopen dan verkoop je niet alleen het kampioenschap, maar ook de 2e plaats. Weer een jaar geen CL.
Wat een onzin zeg, met Hiljemark, van Bommel, Wijnaldum, Engelaar, Ritzmaier, van Ooijen en Hutchinson heb je genoeg opties daar.
Op vrijdag 18 januari 2013 16:32 schreef Bamihapje het volgende: Dan heb je Hiljemark en van Bommel als de 2 controleurs, waar je van Hiljemark nog niet kan verwachten dat die meteen het niveau aankan. Bovendien, als van Bommel geschorst is of geblesseerd is (wat vaak gebeurt), wie zet je er dan neer? Van Ooijen en Hiljemark? Engelaar en Hiljemark? Dat kan toch niet man.
Dat blijft natuurlijk altijd een gok maar met hem kan je ook 3e worden
Wat een onzin zeg, met Hiljemark, van Bommel, Wijnaldum, Engelaar, Ritzmaier, van Ooijen en Hutchinson heb je genoeg opties daar.
Maar die zijn toch niet goed genoeg om Ajax/Feyenoord/Twente etc. stuk te spelen? Het ging me meer om de kwaliteit dan de kwantiteit. Vind jij ze wel goed?
Waarvan 3 het niveau niet of nog niet aankunnen en 1 de vaste rechtsback is.
Ja, in de verdediging is dat net zo. Daarom snap ik ook niet zo dat iedereen steeds maar zegt dat PSV de beste selectie heeft. Ik vind dat wel meevallen.
OB: Aad de Mos: 'PSV kan met carnaval al feestvieren'
18 januari 2013 Verzorgd door Omroep Brabant - radio, televisie en internet
FC Onder Ons-analist Aad de Mos denkt dat PSV de grootste titelkandidaat is in de eredivisie. De wedstrijdkalender spreekt volgens De Mos in het voordeel van de Eindhovenaren. "Als ze in de komende drie duels negen punten pakken, kunnen ze een heel leuke carnaval hebben."
"PSV krijgt PEC Zwolle thuis, Heracles Almelo uit en ADO Den Haag thuis. De nummers twee tot en met vijf spelen tegen elkaar, dus gaan punten verspelen. De kalender is heel belangrijk", stelt De Mos die niet bang is dat PSV het daarna weer laat lopen. "Het moet een keer afgelopen zijn, dat het na deze periode nog misgaat. Maar dat gaat ook niet gebeuren. Dat laat Dick Advocaat niet meer los."
Tsja ik zei ook niet dat je er alle vertrouwen in moet hebben. Alleen je doet nu alsof PSV daar onmogelijk kan winnen.
Je twijfelde aan mijn vertrouwen Ik bereid mezelf alleen alvast voor op verliespunten daar. Kan t alleen maar meevallen. Zoals ik bij elke uitwedstrijd mijn hart vasthoud btw. Ik had tegen Ajax-uit nog alle vertrouwen. Was weer zo stom om erheen te gaan ook. Je weet zelf hoe t afliep.
Als ze nou zorgen dat ze constanter worden in uitwedstrijden, zal ik eerder geloven in uitwinst.
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
Je twijfelde aan mijn vertrouwen Ik bereid mezelf alleen alvast voor op verliespunten daar. Kan t alleen maar meevallen. Zoals ik bij elke uitwedstrijd mijn hart vasthoud btw. Ik had tegen Ajax-uit nog alle vertrouwen. Was weer zo stom om erheen te gaan ook. Je weet zelf hoe t afliep.
Als ze nou zorgen dat ze constanter worden in uitwedstrijden, zal ik eerder geloven in uitwinst.
True. We hebben wel in 3 uitwedstrijden 6 goals gemaakt dit seizoen Zoiets als bij NEC bijvoorbeeld mag nu helemaal niet meer gebeuren.
True. We hebben wel in 3 uitwedstrijden 6 goals gemaakt dit seizoen Zoiets als bij NEC bijvoorbeeld mag nu helemaal niet meer gebeuren.
Dat bedoel ik. En VVV had (hoe gek het ook klinkt) zomaar anders af kunnen lopen. En zo'n tegendoelpunt bij NAC maakt het toch weer even gevaarlijk. Zolang dat soort dingen blijven gebeuren, blijf ik sceptisch bij uitwedstrijden. Thuiswedstrijden is weer een ander verhaal
Tja ik werd hier vandeweek uitgelachen toen ik suggereerde dat PSV beter kon investeren in goede verdedigers dan weer veel geld uit te geven aan nog meer offensieve kracht, maar ik zou me nog maar es twee keer bedenken voordat ik nog meer miljoenen op tafel legde voor maher..
Schopte na een rode kaart tegen een deur in de catecomben, en vervolgens sloeg hij tegen het glas van een deur, ruit kapot en veel bloed. Afgevoerd met ambulance
Op vrijdag 18 januari 2013 21:46 schreef Jimbo het volgende: best knap trouwens zn ruit met gaas erin kapot slaan , die dingen blijven meestal in 1 stuk toch?
Dat is wel de bedoeling bij draadglas. Knap staaltje bokswerk, roeping gemist?
Wat schaam ik me diep voor deze kutploeg. Stelletje nietsnutten dat het zijn. Zakkenvullers die van een paar uit de kluite gewassen eekhoorns verliezen. Opgerot met je "pec rollen we wel ff op", met deze ploeg kan je nog niet eens een deuk in een kartonnen doos slaan.
TIP AAN ALLE BOEREN DIE HET NIET SNAPPEN: HET SLAAN VAN GLAS KAN LEVENSBEDREIGEND ZIJN.
Met vriendelijke groet,
Ambulanceverpleegkundige HMF.
Ik praat het niet goed hoor, maar soms als je boos ECHT boos bent, krijg je een waas voor je ogen. Maar jaar geblesseerd, 3-1 achter, geen lekkere wedstrijd, eerste overtreding, rood. Blijft dat glas gewoon heel, dan is er niks aan de hand.
Ik heb daardoor ook nog een hechting Alleen dat was perongeluk.
Het slaan van glas is zo oliedom. Een slagaderlijke bloeding kan letterlijk binnen 2 minuten het eind van je leven betekenen bij foutief handelen. Ik snap echt niet dat een voetballer ... of eigenlijk wel. Het zijn juist de voetballers die altijd zulke debiele dingen doen
Het slaan van glas is zo oliedom. Een slagaderlijke bloeding kan letterlijk binnen 2 minuten het eind van je leven betekenen bij foutief handelen. Ik snap echt niet dat een voetballer ... of eigenlijk wel. Het zijn juist de voetballers die altijd zulke debiele dingen doen
Gast pleur op joh.. dat snapt iedereen wel op Pietertje na
Ik praat het niet goed hoor, maar soms als je boos ECHT boos bent, krijg je een waas voor je ogen. Maar jaar geblesseerd, 3-1 achter, geen lekkere wedstrijd, eerste overtreding, rood. Blijft dat glas gewoon heel, dan is er niks aan de hand.
Serieus waarom praat je dit goed? Hij wilde ook bijna scheidsrechter aanvallen. Hij is gewoon een klapjosti.
Pieters is ook niet echt een helder licht. Beetje de blanke Willems.
omdat je ook een voorbeeldfunctie hebt? Maar jij praat deze actie ook goed dus laat maar
Leer lezen, ik praat het niet goed, ik kan het me alleen wel voorstellen. Voorbeeldfunctie my ass, het was in de catecomben, waar tijdens de wedstrijd geen camera's zijn.
Leer lezen, ik praat het niet goed, ik kan het me alleen wel voorstellen. Voorbeeldfunctie my ass, het was in de catecomben, waar tijdens de wedstrijd geen camera's zijn.
Lekker naïef dat laatste. Overal zijn tegenwoordig camera's. Leve de social media.