Gefeliciteerd manquote:Op vrijdag 18 januari 2013 13:09 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Het ging over mijn dochter. En die is 9 weken....

27 mensen die Lente hetenquote:Op vrijdag 18 januari 2013 13:14 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Er zijn dus vier ouders in Nederland die hun dochter Adriaantje hebben genoemd.
[ afbeelding ]

Thanks. Ze heet Sjanelva.quote:

quote:Verbeek hekelt Brands: 'Maher niet te koop? Dat is onzin'
Gertjan Verbeek was in vooruitblik op het duel van AZ met Vitesse niet te spreken over de handelwijze van PSV. Een eventuele transfer van Adam Maher is nog altijd bespreekbaar.
Verbeek trapte zijn perspraatje af met de situatie rondom zijn spelmaker. 'Ik lees nu overal weer dat Maher niet te koop is. Dat is onzin', aldus de trainer van AZ. 'Iedereen is hier te koop, alleen wel voor het juiste bedrag. Marcel Brands (technisch directeur PSV, red.) roept nu in de media dat hij mensen niet voor het hoofd wil stoten, maar hij doet niet anders.'
'Er verschijnt vanuit Eindhoven veel onzin in de pers. Met name voor Adam is dat heel vervelend. Vraag Brands maar op de man af of hij een schriftelijk bod op Maher heeft gedaan. Hij ontwijkt het steeds, noemt zelf nooit bedragen', stelde Verbeek pissig over de technisch directeur van PSV.
'Zodra een x-bedrag voor Maher wordt betaald, is-ie weg. Nu is het voor AZ geen onderwerp. De spelersgroep wordt er wel door beïnvloed. Die lezen ook de krant. Vervelend.'

Anna Carla Antoinette Brigittequote:Op vrijdag 18 januari 2013 13:09 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Het ging over mijn dochter. En die is 9 weken....

Nog een bericht daar. 3 uur geleden.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:33 schreef xSoDx het volgende:
http://m.givemefootball.c(...)lose-to-premier-leag
Strootman naar engeland?
18m is een hoop..

18 miljoen pond? Lijkt me wat overdreven.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:33 schreef xSoDx het volgende:
http://m.givemefootball.c(...)lose-to-premier-leag
Strootman naar engeland?
18m is een hoop..

Lens.twitter:RikElfrink twitterde op vrijdag 18-01-2013 om 15:35:15Leerpuntje? #PSV'ers stonden dit seizoen 67 keer buitenspel, waarvan 33 keer Jeremain Lens....... reageer retweet

quote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:46 schreef mrstylo het volgende:
Lens.twitter:RikElfrink twitterde op vrijdag 18-01-2013 om 15:35:15Leerpuntje? #PSV'ers stonden dit seizoen 67 keer buitenspel, waarvan 33 keer Jeremain Lens....... reageer retweet

Wijnaldum.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:48 schreef Caland het volgende:
Ligt het dan aan Lens of aan de speler die de pass geeft?

Hij is gewoon te snel.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:46 schreef mrstylo het volgende:

Lens meestal.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:48 schreef Caland het volgende:
Ligt het dan aan Lens of aan de speler die de pass geeft?

Over wie gaat dit?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:50 schreef Hoppahoppa het volgende:
18 miljoen pond. Dan betaal ik zijn ticket wel. Kan ie een handtekening zetten en terugvliegen.

Nee. Vindt hem sowieso minstens 20miljoen euro waard.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:54 schreef Kurzweil het volgende:
18 miljoen euro zou ik al een mooi bedrag vinden.

Vooral in de winterstop.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:54 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Nee. Vindt hem sowieso minstens 20miljoen euro waard.

Wie?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:54 schreef mrstylo het volgende:
[..]

Zoals ik al eerder zei, die leipo sloopt alle aanvallen van PSV. Zovaak ligt de spel stil door hem, beter verkopenquote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:46 schreef mrstylo het volgende:

Mwah, heeft zich alleen nog maar bewezen op Eredivisieniveau.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:54 schreef mrstylo het volgende:
[..]

Is ook al aanvoerder geweest op Internationaal niveauquote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:58 schreef Kurzweil het volgende:
[..]
Mwah, heeft zich alleen nog maar bewezen op Eredivisieniveau.

Die zien hem ook gewoon net als onze wekelijks schitterenquote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:01 schreef Doublepain het volgende:
Strootman is nog steeds een hype onder de United fans..
"We want Strootman or Modric"

In de zomer minstens 20miljoen pond.quote:

Je hoeft niet meteen homo te zijn als je op een voetballer geiltquote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:07 schreef Scarface88 het volgende:
Ik twijfel serieus aan de geaardheid van een aantal users hier met dat Strootman gefap.

Door jouw reactie heb ik maar een gif gemaakt:quote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:07 schreef Scarface88 het volgende:
Ik twijfel serieus aan de geaardheid van een aantal users hier met dat Strootman gefap.
twitter:_Erik_Pieters_ twitterde op vrijdag 18-01-2013 om 16:03:41Today it's matchday: @PSV - PEC Zwolle #psvzwo zorgen voor een goede start in 2013 met de boys en fans #letsdoittogether #back #play #win reageer retweet

#letsdoittogetherquote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:15 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Door jouw reactie heb ik maar een gif gemaakt:
[ afbeelding ]twitter:_Erik_Pieters_ twitterde op vrijdag 18-01-2013 om 16:03:41Today it's matchday: @PSV - PEC Zwolle #psvzwo zorgen voor een goede start in 2013 met de boys en fans #letsdoittogether #back #play #win reageer retweet

Is dat wel realistisch voor een voetballer uit de Eredivisie? Ik betwijfel het of topclubs het echt nog aandurven om een transfersom van meer dan 20 miljoen uit te geven voor een Eredivise speler.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:02 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
In de zomer minstens 20miljoen pond.

Zanka zal wel weer scoren vanavondquote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:18 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Pieters
Zanka is wel een beetje mijn nieuwe held aan het worden. Die blije kop in combinatie met die naam
Nu hopen dat hij ook nog een beetje kan voetballen.

Owja wat riep die knakker ook alweer?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:19 schreef SMMR het volgende:
Vanavond het directeurtje van PEC even de mond snoeren

http://www.soccernews.nl/(...)p_irritante_Toivonenquote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:20 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Owja wat riep die knakker ook alweer?

"Toivonen is een irritante speler"quote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:20 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Owja wat riep die knakker ook alweer?

quote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:20 schreef Bamihapje het volgende:
Of Brands moet enorm veel talent in het onderhandelen hebben

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |