Halal worst? Of anders zou ik het niet doen.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 11:06 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Andere cultuur, ander niveau wellicht. Je trekt zo een jonge jongen weg uit zijn natuurlijke habitat en steekt hem een bom duiten toe. Dan moet je al sterk in je schoenen staan lijkt me. Ik kan me er wel iets bij voorstellen. Die Bazoer is een ander verhaal. Die (lees zijn zaakwaarnemers) heeft uiteindelijk ook voor het geld gekozen, maar blijft wel kort bij zijn familie en vrienden. Vind ik een slimmere keuze dan naar het buitenland vertrekken.
Maar je moet je eens afvragen wat je zelf in zo een situatie zou doen. Je bent 16 jaar en er wordt je een vette worst voor gehouden?
Omdat ze juist de essentiële jaren hier in de opleiding hebben gemist.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 11:07 schreef Tarado het volgende:
[..]
In Nederland redden ze het toch ook niet
Vanzelfsprekend.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 11:07 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Halal worst? Of anders zou ik het niet doen.
Wijnaldum, en die rechtsbuiten bij Twente, z'n naam even kwijtquote:Op vrijdag 18 januari 2013 11:08 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Omdat ze juist de essentiële jaren hier in de opleiding hebben gemist.
BMI en De Vrij bijvoorbeeld zijn zo goed geworden omdat ze op jonge leeftijd al kilometers hebben mogen maken.
Cabral heb ik sowieso nooit heel bijzonder gevonden. Wijnaldum was wat mij betreft ook echt super gehyped en heeft eigenlijk nooit stappen gemaakt sinds zijn debuut bij Feyenoord.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 11:09 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wijnaldum, en die rechtsbuiten bij Twente, z'n naam even kwijt
Fer vind ik wel een goeie voetballer maar die heeft ook nog niet echt laten zien en Clasie zit nog bij Feyenoordquote:Op vrijdag 18 januari 2013 11:11 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Cabral heb ik sowieso nooit heel bijzonder gevonden. Wijnaldum was wat mij betreft ook echt super gehyped en heeft eigenlijk nooit stappen gemaakt sinds zijn debuut bij Feyenoord.
Je zou bijvoorbeeld ook Clasie en Fer kunnen noemen bij spelers die er wel baat bij hebben gehad om in Nederland te ontwikkelen.
Over het algemeen red je het niet als je op jonge leeftijd naar een competitie als de PL gaat.
Maar een Clasie of een Strootman is wel verder in zijn ontwikkeling dan een Bruma (voorzover je ze kan vergelijken qua posities)quote:Op vrijdag 18 januari 2013 11:16 schreef Tarado het volgende:
[..]
Fer vind ik wel een goeie voetballer maar die heeft ook nog niet echt laten zien en Clasie zit nog bij Feyenoord
Dat ben ik wel met je eensquote:Op vrijdag 18 januari 2013 11:18 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Maar een Clasie of een Strootman is wel verder in zijn ontwikkeling dan een Bruma (voorzover je ze kan vergelijken qua posities)
Er zijn 10000en spelers op te noemen die het niet gered hebben omdat ze te vroeg naar het buitenland zijn vertrokken. De goede die wel doorbreken zouden sowieso wel doorbreken omdat dat waarschijnlijk die 1% is die genoeg talent en karakter heeft.
Wijnaldum mag dan veel missen, maar dat hij 2e staat in onze topscorerlijst mag ook wat zeggentwitter:
quote:
Dat is het probleem ook niet. Wijnaldum kan juist heel goed voetballen. Alleen hij kon er nog veel meer inschieten.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 12:44 schreef StijnDa het volgende:
En allemaal reageren ook
Wijnaldum mag dan veel missen, maar dat hij 2e staat in onze topscorerlijst mag ook wat zeggentwitter:Hij stond begin seizoen niet eens basis. Er hoeft niet altijd alleen maar geklaagd te worden
Sommigen hier geven het idee dat ze nog liever Manolev op 10 hebben dan Wijnaldumquote:Op vrijdag 18 januari 2013 12:49 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dat is het probleem ook niet. Wijnaldum kan juist heel goed voetballen. Alleen hij kon er nog veel meer inschieten.
Als ik mij niet vergis scoort hij meestal wel de 4-0 of andere iets minder belangrijke doelpunten. Volgens mij alleen tegen FC Twente de openingstreffer gescoord.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 12:44 schreef StijnDa het volgende:
En allemaal reageren ook
Wijnaldum mag dan veel missen, maar dat hij 2e staat in onze topscorerlijst mag ook wat zeggentwitter:Hij stond begin seizoen niet eens basis. Er hoeft niet altijd alleen maar geklaagd te worden
Het vervelende is dat 90% van deze jongetjes waarschijnlijk 'Christian' heet.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 12:48 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Die op 0:24 is gewoon het zoontje van Demy de Zeeuw![]()
Geen viktor?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 12:53 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Het vervelende is dat 90% van deze jongetjes waarschijnlijk 'Christian' heet.
Ja klopt, dat is de andere kantquote:Op vrijdag 18 januari 2013 12:51 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Als ik mij niet vergis scoort hij meestal wel de 4-0 of andere iets minder belangrijke doelpunten. Volgens mij alleen tegen FC Twente de openingstreffer gescoord.
En 4 van zijn 13 treffers waren tegen amateurploegen (Daar reken ik Zeta ook onder want die konden er niet zo veel van).
Hij komt nog best vaak in scoringspositie maar is dan vaak gewoon veel te wild.
Dat is de volgende generatie. Waarschijnlijk heet de overige 10% Frank. En een enkele Ronald van een wanna-be supporter die het niet begrijpt..quote:
Hij heeft nu een beter kapsel dan een half jaar geleden?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 12:54 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ja klopt, dat is de andere kant![]()
Ik zeg ook niet dat het de beste 10 is uit de Eredivisie, maar er wordt hier altijd zo gefocust op wat hij fout doet, terwijl het positieve ook wel eens belicht mag worden.
Jari schijnt nog steeds populair te zijnquote:Op vrijdag 18 januari 2013 12:53 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Het vervelende is dat 90% van deze jongetjes waarschijnlijk 'Christian' heet.
Echt te treurig, van dat paupervolk dat hun kind naar een voetballer vernoemd. White trash. Ik heb mijn zoon toch ook geen Stanislav genoemd. Of Georgino, Jeremaine, Dries.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 12:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
Jari schijnt nog steeds populair te zijn
Dat is niet alleen white trashquote:Op vrijdag 18 januari 2013 13:00 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Echt te treurig, van dat paupervolk dat hun kind naar een voetballer vernoemd. White trash. Ik heb mijn zoon toch ook geen Stanislav genoemd. Of Georgino, Jeremaine, Dries.
Nee. Dat is ook black trash. Maar trash is het als je je kind vernoemt naar de voetballer van je favo club.quote:
Ach, tegenwoordig noemt toch iedereen zijn zoon Daan, Bram o Sem.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 13:04 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Nee. Dat is ook black trash. Maar trash is het als je je kind vernoemt naar de voetballer van je favo club.
Die voetballers kunnen er zelf natuurlijk ook wat vanquote:Op vrijdag 18 januari 2013 13:04 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Nee. Dat is ook black trash. Maar trash is het als je je kind vernoemt naar de voetballer van je favo club.
Wij hebben voor we een naam uitzochten eerst gekeken in de database van namen in Nederland om er zeker van te zijn dat het geen top 250 naam is... u hebben we een naam waarvan er maar een handvol zijn. Ook treurig, maar ik heb zo'n hekel aan modenamen.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 13:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Ach, tegenwoordig noemt toch iedereen zijn zoon Daan, Bram o Sem.
Dan ben je ook niet bijster origineel als ouders.
Johann Vogel was dus trashquote:Op vrijdag 18 januari 2013 13:04 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Hipster.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 13:08 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Wij hebben voor we een naam uitzochten eerst gekeken in de database van namen in Nederland om er zeker van te zijn dat het geen top 250 naam is...
En nu wordt je zoontje gepest............quote:Op vrijdag 18 januari 2013 13:08 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Wij hebben voor we een naam uitzochten eerst gekeken in de database van namen in Nederland om er zeker van te zijn dat het geen top 250 naam is... u hebben we een naam waarvan er maar een handvol zijn. Ook treurig, maar ik heb zo'n hekel aan modenamen.
Je moet toch gewoon een naam kiezen omdat je hem mooi vindt? Niet omdat hij al vaak gebruikt wordt ofzo?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 13:08 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Wij hebben voor we een naam uitzochten eerst gekeken in de database van namen in Nederland om er zeker van te zijn dat het geen top 250 naam is... u hebben we een naam waarvan er maar een handvol zijn. Ook treurig, maar ik heb zo'n hekel aan modenamen.
Het ging over mijn dochter. En die is 9 weken....quote:Op vrijdag 18 januari 2013 13:09 schreef Tarado het volgende:
[..]
En nu wordt je zoontje gepest............
Ja ik vind Goofy ook wel een aparte keuze maar ieder zijn ding.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 13:09 schreef Tarado het volgende:
[..]
En nu wordt je zoontje gepest............
Totdat je de geboortefoto zag.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 13:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja ik vind Goofy ook wel een aparte keuze maar ieder zijn ding.
Gefeliciteerd nog.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 13:09 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Het ging over mijn dochter. En die is 9 weken....
Bloem Vlinder Biefstuk.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 13:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Gefeliciteerd nog.
Je hebt haar toch geen Liefde ofzo genoemd?
Ja dat was toch ook een tijdje zo'n modedingetje? Al gaan we behoorlijk offtopic.quote:
Dank je. Nee, wel een naam. Niet van die 'Vlinder' hippienamen. Daar heb ik ook echt de schurft aan.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 13:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Gefeliciteerd nog.
Je hebt haar toch geen Liefde ofzo genoemd?
Ik ga wel eventjes ontopic:quote:Op vrijdag 18 januari 2013 13:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja dat was toch ook een tijdje zo'n modedingetje? Al gaan we behoorlijk offtopic.
Hiljeheld.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 13:12 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ik ga wel eventjes ontopic:
Strootgod![]()
![]()
![]()
Maar ik snap die namen niet echt, ga je straks het bedrijfsleven in heet je Vlinder
Ligt eraan of het een rat is of niet.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 13:12 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Hiljeheld.
Ik ken een Splinter. Jongetje van een paar jaar. Kan toch niet?
Ja. En hij traint wat schildpadden. Nee, een mensenkind dus..quote:Op vrijdag 18 januari 2013 13:13 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ligt eraan of het een rat is of niet.
Die wordt natuurlijk later leraar, meester splinter![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |