Erg leuk. Amateuristisch gemaakt, maar toch erg leuk.quote:
Grote spaaractie onder Brands wordt doorgezet. Hij wil alle spelers waarvan de naam begint met een B en eindigt op uma.quote:
Geen middenvelder, maar een verdediger. Verrassend.quote:
Ik ben geen Derijck fan maar Bruma is nou ook niet echt noemenswaardig beter.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 09:36 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Als Bruma komt mag Derijck meteen verkocht worden
Jawel hoor. In ieder geval in potentie. Moet gewoon wekelijks op enig niveau spelen. Wordt dat een klasse verdediger.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 09:56 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ik ben geen Derijck fan maar Bruma is nou ook niet echt noemenswaardig beter.
Dat is natuurlijk nog maar afwachten. Bruma was een zeer groot talent, maar ik vraag me af of die jaren stilstand nog ingehaald kunnen worden. In ieder geval is Bruma een fantastisch voorbeeld van een dom carrierepad.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 10:12 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Jawel hoor. In ieder geval in potentie. Moet gewoon wekelijks op enig niveau spelen. Wordt dat een klasse verdediger.
Leuke poging, maar niet grappig.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 10:17 schreef Tyron het volgende:
[..]
Worden de kleine Ajaciedjes mishandeld? Zullen wel Rotterdamse ouders zijn
Dan heb ik het iig beter gedaan dan dat filmpje wat nog niet eens een degelijke poging was.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 10:22 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Leuke poging, maar niet grappig.
Die gozer staat al jaren stil. Gewoon weer een voorbeeld van iemand die beter voor zijn ontwikkeling in Nederland had kunnen blijven.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 10:12 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Jawel hoor. In ieder geval in potentie. Moet gewoon wekelijks op enig niveau spelen. Wordt dat een klasse verdediger.
Ik zie daar meer mensen om lachen. Maar ik snap jouw frustratie wel.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 10:23 schreef Tyron het volgende:
[..]
Dan heb ik het iig beter gedaan dan dat filmpje wat nog niet eens een degelijke poging was.
Tja, maar dat komt dan ook door het bekende gebrek aan zelfspot van mensen die fappen op Eriksen.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 10:23 schreef Tyron het volgende:
[..]
Dan heb ik het iig beter gedaan dan dat filmpje wat nog niet eens een degelijke poging was.
Frustratiequote:Op vrijdag 18 januari 2013 10:25 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik zie daar meer mensen om lachen. Maar ik snap jouw frustratie wel.
Oké.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 10:27 schreef Tyron het volgende:
[..]
FrustratieOm een amateuristisch filmpje dat mijn autistische buurjongen zelfs kan maken?
Dat je er überhaupt mensen om ziet lachen zegt genoeg over hun niveau.
Staat inderdaad al jaren stil. Gozer is echter vorige maand pas 21 geworden. Kijk even naar Van Aanholt. Doet het nu best aardig bij Vitesse en is zelfs een jaartje ouder. Daarvan werd ook veronderstelt dat hij te lang stil heeft gestaan in zijn ontwikkeling. Heeft hetzelfde carrière pad gekozen.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 10:25 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Die gozer staat al jaren stil. Gewoon weer een voorbeeld van iemand die beter voor zijn ontwikkeling in Nederland had kunnen blijven.
Sowieso ben ik totaal niet van hem onder de indruk de keren dat ik hem bij Jong Oranje of HSV heb zien spelen.
Is wel opvallend dat 9 van de 10 spelers uit de Feyenoord opleiding het niet redden bij een andere clubquote:Op vrijdag 18 januari 2013 10:59 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Staat inderdaad al jaren stil. Gozer is echter vorige maand pas 21 geworden. Kijk even naar Van Aanholt. Doet het nu best aardig bij Vitesse en is zelfs een jaartje ouder. Daarvan werd ook veronderstelt dat hij te lang stil heeft gestaan in zijn ontwikkeling. Heeft hetzelfde carrière pad gekozen.
Ik ben het trouwens volledig met je eens dat je beter in Nederland kunt blijven als jonge speler.
Heeft niks met Feyenoord te maken, meer met het feit dat de jeugdopleiding in Engeland gewoon geen reet voorstelt.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 11:02 schreef Tarado het volgende:
[..]
Is wel opvallend dat 9 van de 10 spelers uit de Feyenoord opleiding het niet redden bij een andere club
zouden de banden met De Visser aangehaald zijn? Die was laatst enorm aan het pushen om Bruma naar Vitesse te krijgen. Dat hij veel moest spelen en dat hij enorme potentie heeftquote:
Andere cultuur, ander niveau wellicht. Je trekt zo een jonge jongen weg uit zijn natuurlijke habitat en steekt hem een bom duiten toe. Dan moet je al sterk in je schoenen staan lijkt me. Ik kan me er wel iets bij voorstellen. Die Bazoer is een ander verhaal. Die (lees zijn zaakwaarnemers) heeft uiteindelijk ook voor het geld gekozen, maar blijft wel kort bij zijn familie en vrienden. Vind ik een slimmere keuze dan naar het buitenland vertrekken.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 11:02 schreef Tarado het volgende:
[..]
Is wel opvallend dat 9 van de 10 spelers uit de Feyenoord opleiding het niet redden bij een andere club
In Nederland redden ze het toch ook nietquote:Op vrijdag 18 januari 2013 11:05 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Heeft niks met Feyenoord te maken, meer met het feit dat de jeugdopleiding in Engeland gewoon geen reet voorstelt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |