Jari schijnt nog steeds populair te zijnquote:Op vrijdag 18 januari 2013 12:53 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Het vervelende is dat 90% van deze jongetjes waarschijnlijk 'Christian' heet.
Echt te treurig, van dat paupervolk dat hun kind naar een voetballer vernoemd. White trash. Ik heb mijn zoon toch ook geen Stanislav genoemd. Of Georgino, Jeremaine, Dries.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 12:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
Jari schijnt nog steeds populair te zijn
Dat is niet alleen white trashquote:Op vrijdag 18 januari 2013 13:00 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Echt te treurig, van dat paupervolk dat hun kind naar een voetballer vernoemd. White trash. Ik heb mijn zoon toch ook geen Stanislav genoemd. Of Georgino, Jeremaine, Dries.
Nee. Dat is ook black trash. Maar trash is het als je je kind vernoemt naar de voetballer van je favo club.quote:
Ach, tegenwoordig noemt toch iedereen zijn zoon Daan, Bram o Sem.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 13:04 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Nee. Dat is ook black trash. Maar trash is het als je je kind vernoemt naar de voetballer van je favo club.
Die voetballers kunnen er zelf natuurlijk ook wat vanquote:Op vrijdag 18 januari 2013 13:04 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Nee. Dat is ook black trash. Maar trash is het als je je kind vernoemt naar de voetballer van je favo club.
Wij hebben voor we een naam uitzochten eerst gekeken in de database van namen in Nederland om er zeker van te zijn dat het geen top 250 naam is... u hebben we een naam waarvan er maar een handvol zijn. Ook treurig, maar ik heb zo'n hekel aan modenamen.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 13:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Ach, tegenwoordig noemt toch iedereen zijn zoon Daan, Bram o Sem.
Dan ben je ook niet bijster origineel als ouders.
Johann Vogel was dus trashquote:Op vrijdag 18 januari 2013 13:04 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Hipster.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 13:08 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Wij hebben voor we een naam uitzochten eerst gekeken in de database van namen in Nederland om er zeker van te zijn dat het geen top 250 naam is...
En nu wordt je zoontje gepest............quote:Op vrijdag 18 januari 2013 13:08 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Wij hebben voor we een naam uitzochten eerst gekeken in de database van namen in Nederland om er zeker van te zijn dat het geen top 250 naam is... u hebben we een naam waarvan er maar een handvol zijn. Ook treurig, maar ik heb zo'n hekel aan modenamen.
Je moet toch gewoon een naam kiezen omdat je hem mooi vindt? Niet omdat hij al vaak gebruikt wordt ofzo?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 13:08 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Wij hebben voor we een naam uitzochten eerst gekeken in de database van namen in Nederland om er zeker van te zijn dat het geen top 250 naam is... u hebben we een naam waarvan er maar een handvol zijn. Ook treurig, maar ik heb zo'n hekel aan modenamen.
Het ging over mijn dochter. En die is 9 weken....quote:Op vrijdag 18 januari 2013 13:09 schreef Tarado het volgende:
[..]
En nu wordt je zoontje gepest............
Ja ik vind Goofy ook wel een aparte keuze maar ieder zijn ding.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 13:09 schreef Tarado het volgende:
[..]
En nu wordt je zoontje gepest............
Totdat je de geboortefoto zag.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 13:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja ik vind Goofy ook wel een aparte keuze maar ieder zijn ding.
Gefeliciteerd nog.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 13:09 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Het ging over mijn dochter. En die is 9 weken....
Bloem Vlinder Biefstuk.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 13:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Gefeliciteerd nog.
Je hebt haar toch geen Liefde ofzo genoemd?
Ja dat was toch ook een tijdje zo'n modedingetje? Al gaan we behoorlijk offtopic.quote:
Dank je. Nee, wel een naam. Niet van die 'Vlinder' hippienamen. Daar heb ik ook echt de schurft aan.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 13:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Gefeliciteerd nog.
Je hebt haar toch geen Liefde ofzo genoemd?
Ik ga wel eventjes ontopic:quote:Op vrijdag 18 januari 2013 13:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja dat was toch ook een tijdje zo'n modedingetje? Al gaan we behoorlijk offtopic.
Hiljeheld.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 13:12 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ik ga wel eventjes ontopic:
Strootgod![]()
![]()
![]()
Maar ik snap die namen niet echt, ga je straks het bedrijfsleven in heet je Vlinder
Ligt eraan of het een rat is of niet.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 13:12 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Hiljeheld.
Ik ken een Splinter. Jongetje van een paar jaar. Kan toch niet?
Ja. En hij traint wat schildpadden. Nee, een mensenkind dus..quote:Op vrijdag 18 januari 2013 13:13 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ligt eraan of het een rat is of niet.
Die wordt natuurlijk later leraar, meester splinter![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |