0-0 rust tegen Gemertquote:
Oei! Zware kluif.quote:
Ome Merab gaat een nieuw trapveldje aanleggenquote:Op woensdag 26 september 2012 20:54 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Oei! Zware kluif.
Gaat die sporthal nog gekocht worden eigenlijk?
Eerste contact en hij wordt meteen van de bal gelopen.. echt..quote:
huh?quote:Op woensdag 26 september 2012 20:51 schreef Fok-it het volgende:
Volgende week begint het. Altijd gezellig en spannend. Vooral UTR-AJA
Dat dus. Simpel tikje breed volstond. Lichtgewichtje.quote:Op woensdag 26 september 2012 20:55 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Eerste contact en hij wordt meteen van de bal gelopen.. echt..
nie huilenquote:
Niet zo best.quote:Op woensdag 26 september 2012 20:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
hoe doet ons beste fijnoord het?
en nek?quote:Op woensdag 26 september 2012 20:57 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Niet zo best.
Nee, het is gewoon een beetje afwachten van beide kanten.
Ik hoop dat er naast de lichtmasten een galg komt met daar de slechtste drie spelers van het afgelopen jaar.quote:Op woensdag 26 september 2012 20:54 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Ome Merab gaat een nieuw trapveldje aanleggen
Wat was het ook alweer: Je nek zit hier (wijst op nek), NEC zit in je hartquote:Op woensdag 26 september 2012 20:59 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Niet zo vloeken. Eniesee is ook afwachtend.
Haha, precies. 'NEC zit hier' (en klop op je borst.quote:Op woensdag 26 september 2012 21:00 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Wat was het ook alweer: Je nek zit hier (wijst op nek), NEC zit in je hart
Nee, nek zit wel daar maar NEC zit *wijst naar hart/klopt op borst*.quote:Op woensdag 26 september 2012 21:00 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Wat?quote:Op woensdag 26 september 2012 21:01 schreef Silverdigger2 het volgende:
krijgen we straks ook ovide in de rust?
quote:Op woensdag 26 september 2012 21:00 schreef DonRaja het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 26 september 2012 21:01 schreef egeltje1985 het volgende:
Worden penaltys denk ik.
[..]
Haha, precies. 'NEC zit hier' (en klop op je borst.)
quote:Op woensdag 26 september 2012 21:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee, nek zit wel daar maar NEC zit *wijst naar hart/klopt op borst*.
Bijna dus
bende voor fitas?quote:
Natuurlijk is ze voor faillietesse.quote:
[KNVB-Beker] FC Utrecht - Ajax #1quote:Op woensdag 26 september 2012 21:03 schreef Gramulanion het volgende:
Die muziek en vuurwerk en alles voor de wedstrijd en nu dit.
Oh ja, dat was hetquote:Op woensdag 26 september 2012 21:01 schreef egeltje1985 het volgende:
Worden penaltys denk ik.
[..]
Haha, precies. 'NEC zit hier' (en klop op je borst.)
ah duidelijk. ik ben niet voor nek en ook niet voor vita$. en ook niet voor fijnooit.quote:
Maar ik kan ook Feyenoord-liedjes. Zoals 'Bruno Martens Indi, Bruno Martens Indi. Waahaaahaa. Waahaaahaa.' Of zoiets.quote:
Kan je ook niets aan doenquote:
Inderdaad, ik hoor bij de laatste groep.quote:Op woensdag 26 september 2012 21:05 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Kan je ook niets aan doen.
Je bent in presikhaaf geboren of je bent het niet.
Ridderkerkquote:Op woensdag 26 september 2012 21:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waar komt RVVH vandaan? Rozendaal ofzo?
Haha, nice. Waar in Nimma?quote:Op woensdag 26 september 2012 21:07 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Inderdaad, ik hoor bij de laatste groep.
Woon overigens wel onderkoffer in 024
Ik ook. Ik ben wel benieuwd ook.quote:Op woensdag 26 september 2012 21:07 schreef GSbrder het volgende:
Ik vind het wel leuk, penals.
Kans is groot dat de meeste penaltynemers bij NEC de rest van het seizoen niet meer zullen scoren, dus dan is dit een buitenkansje.
ZODAT JE ME KOMT OPZOEKEN NATUURLIJK IK BEN NIET GEKquote:
Ik ben zo'n hooligan jaquote:Op woensdag 26 september 2012 21:08 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
ZODAT JE ME KOMT OPZOEKEN NATUURLIJK IK BEN NIET GEK
quote:Op woensdag 26 september 2012 21:14 schreef GGMM het volgende:
Goed van Immers. Scoort altijd op beslissende momenten.
28 oktober ook, let maar op.quote:Op woensdag 26 september 2012 21:14 schreef GGMM het volgende:
Goed van Immers. Scoort altijd op beslissende momenten.
Welk vak zit je? Kan ik wel een aardig advies uitbrengen van je veiligheid.quote:Op woensdag 26 september 2012 21:12 schreef egeltje1985 het volgende:
Muuh... Nu heb ik stukken minder zin om zaterdag under cover in de Kuip te zitten...
Nee, joh. Eerst NEC zaterdag.quote:Op woensdag 26 september 2012 21:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nu daar al mee bezig zijnNet als Utrecht
dat maakt het wel lollig dat ze nu zo kansloos zijnquote:Op woensdag 26 september 2012 21:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nu daar al mee bezig zijnNet als Utrecht 2 maanden geleden met vanavond bezig was
Ik hou nog steeds mijn hart vast hoor.quote:
Ik ga je foto uitprinten en zaterdag uitdelen rond De Kuip.quote:Op woensdag 26 september 2012 21:12 schreef egeltje1985 het volgende:
Muuh... Nu heb ik stukken minder zin om zaterdag under cover in de Kuip te zitten...
RR.quote:Op woensdag 26 september 2012 21:17 schreef Keyos het volgende:
[..]
Welk vak zit je? Kan ik wel een aardig advies uitbrengen van je veiligheid.
Zou ik niet te hard juichen. Je gaat zeker met een Feyenoorder mee aangezien RR een uitverkocht vak is voor seizoenskaarthouders?quote:
Ik ga vaker mee, gaat prima. Mijn vriend is voor Feyenoord, die zit altijd daar met vrienden enzo. Best rustig vak ook.quote:
Ja, kaartje via viagogo.quote:Op woensdag 26 september 2012 21:20 schreef Keyos het volgende:
[..]
Zou ik niet te hard juichen. Je gaat zeker met een Feyenoorder mee aangezien RR een uitverkocht vak is voor seizoenskaarthouders?
Sopcast doet het heul niet vandaag. O, ik ben geen broeder.quote:Op woensdag 26 september 2012 21:20 schreef BorTheWolf het volgende:
Dag voetbal broeders, iemand hier nog een stream voor sopcast (ipad app)
graag in de DM
thanx
ik merk het, kan niks vinden.quote:Op woensdag 26 september 2012 21:21 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Sopcast doet het heul niet vandaag. O, ik ben geen broeder.
Vraag het hier: Live wedstrijden via internet streams #49quote:Op woensdag 26 september 2012 21:22 schreef BorTheWolf het volgende:
[..]
ik merk het, kan niks vinden.
zoek trouwens voorUtrecht - Ajax, vergeten te vermelden
vanwaar die totaal irrelevant vraag?quote:Op woensdag 26 september 2012 21:29 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hoe lang denk je dat Maaskant het nog volhoudt bij jullie?
Wat heeft Maaskant met de resultaten te maken, die verdedigers kunnen nog geen kut dekken.quote:Op woensdag 26 september 2012 21:29 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hoe lang denk je dat Maaskant het nog volhoudt bij jullie?
Wie maakte de 2e?quote:Op woensdag 26 september 2012 21:30 schreef tostitomaatkaas het volgende:
De geel zwarte boys leiden met 0-2
Brahim Darri.quote:
HBS was ook prachtverhaal. Eerst 3-0 achter en toen echt binnen iets meer dan een kwartier volgens mij 3-3. Nu ook verlengen.quote:Op woensdag 26 september 2012 21:56 schreef macca728 het volgende:
ja Helmond Sport maakt in de laatste minuut gelijk tegen Xerxes, nu verlengen.
ja jammer dat Radio Rijnmond daar niet bij is, Feyenoord was 3x niets.quote:Op woensdag 26 september 2012 21:58 schreef n00b13 het volgende:
[..]
HBS was ook prachtverhaal. Eerst 3-0 achter en toen echt binnen iets meer dan een kwartier volgens mij 3-3. Nu ook verlengen.
Radio west doet misschien nog verslag (ze waren bij ADO, maar ik neem aan dat nu dat is afgelopen ze daar wel iets over zullen vertellen).quote:Op woensdag 26 september 2012 21:58 schreef macca728 het volgende:
[..]
ja jammer dat Radio Rijnmond daar niet bij is, Feyenoord was 3x niets.
Dordrecht ook goed trouwens.
Ha, eerst Xerxes in de 90e minuut voor komen en toch nog de gelijkmaker daarnaquote:Op woensdag 26 september 2012 21:56 schreef macca728 het volgende:
ja Helmond Sport maakt in de laatste minuut gelijk tegen Xerxes, nu verlengen.
Sorry, was nog in de twittertsfeerquote:
het was niet vanwege spreekkoren toch?quote:Op woensdag 26 september 2012 22:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Sorry, was nog in de twittertsfeerutrecht - ajax uiteraard.
Vuurwerk op het veld
En daarna rellen enz.
spelen vast ook mee, maar niet hoofdredenquote:Op woensdag 26 september 2012 22:14 schreef n00b13 het volgende:
[..]
het was niet vanwege spreekkoren toch?
Ik had het afgezet omdat Ajax 3-0 voorstond, dan is voor mij de lol er af. Vandaar ;-)quote:Op woensdag 26 september 2012 22:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
spelen vast ook mee, maar niet hoofdreden
Voor de utrechtsupporters op de tribune ook.quote:Op woensdag 26 september 2012 22:15 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Ik had het afgezet omdat Ajax 3-0 voorstond, dan is voor mij de lol er af. Vandaar ;-)
duuno, was toch altijd een spelert bij?quote:Op woensdag 26 september 2012 22:26 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Die dude van de KNVB doet toch altijd balletje balletje?
Weet je wat? Ik ga morgen kijken, dan kom ik er vanzelf achter.quote:Op woensdag 26 september 2012 22:32 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
duuno, was toch altijd een spelert bij?
Dacht ik ook ja.quote:Op woensdag 26 september 2012 22:32 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
duuno, was toch altijd een spelert bij?
hej, dan ik ook.quote:Op woensdag 26 september 2012 22:33 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Weet je wat? Ik ga morgen kijken, dan kom ik er vanzelf achter.
psv moet nog ballen, we gaan niet loten zonder psvquote:
Ze komen gewoon op de loting als "wie er ook wint"quote:Op woensdag 26 september 2012 23:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
psv moet nog ballen, we gaan niet loten zonder psv
ohja, dacht al, mis ik iemand?quote:Op woensdag 26 september 2012 23:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
psv moet nog ballen, we gaan niet loten zonder psv
Spannende pot natuurlijkquote:Op donderdag 27 september 2012 18:23 schreef Dj_Day-V het volgende:
Niet zoveel posten jongens. Kan het niet bijhouden.
iddquote:Op donderdag 27 september 2012 18:45 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Als PSV slecht gaat spelen of achterkomt zal het wel weer volstromen.
Fijn dat we eindelijk jouw mening horen over Zanka.quote:Op donderdag 27 september 2012 18:48 schreef j0rdiiii het volgende:
Zanka kan er helemaal niks van maar goed dat was al duidelijk geworden in de voorbereiding.
Brands let altijd goed op Ajax dus ik neem aan dat ze aankomende zomer wel wat jonge Denen ophalen.quote:Op donderdag 27 september 2012 18:48 schreef Pedroso het volgende:
Toppertje hoor, die Zanka.
Je ziet wel dat PSV een goed scoutingsteam in Scandinavie heeft.
Maak ik.quote:Op donderdag 27 september 2012 18:55 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Kan ik niet maken geen verstand van.
nooit beweerdquote:
Ik was ook zo serieusquote:
Gaan ze verliezen ja.quote:Op donderdag 27 september 2012 18:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik was ook zo serieusAlsof PSV dit verliest
Ik Herhaaal de geit is gemoooolkenquote:
Ja hoor Davyquote:
Hoezo mag dat in een keer niet meerquote:Op donderdag 27 september 2012 19:07 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja hoor Davy
Lekker boeiend dat plaatje ook man
Dat is de reden waarom ik toch maar ben gaan kijkenquote:Op donderdag 27 september 2012 19:07 schreef Shreyas het volgende:
Dit kan echt niet, PSV 1-0 achter tegen Achilles 29
Daaromquote:Op donderdag 27 september 2012 19:08 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Hoezo mag dat in een keer niet meer
Omdat.quote:Op donderdag 27 september 2012 19:10 schreef stevenmac26 het volgende:
Waarom krijgt die locadia geen speeltijd in de eredivisie?
Klopt, was geen buitenspel.quote:Op donderdag 27 september 2012 19:10 schreef Hoppahoppa het volgende:
Was dat trouwens geen buitenspel?
Gelukkig voegen uitspraken als "DE GEIT IS GEMOLKEN" en "De koeien schrikken ervan" veel toe.quote:
het was geen gifje en ik schakel net in, alsof ik alle posts ga nalezenquote:Op donderdag 27 september 2012 19:10 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Gelukkig voegen uitspraken als "DE GEIT IS GEMOLKEN" en "De koeien schrikken ervan" veel toe.![]()
Beetje raar om ineens een gifje te verwijderen, niet dat het veel toevoegde oid inderdaad, maar dat doet het merendeel van de posts niet
Dan heb ik het goed gezien.quote:
quote:Op donderdag 27 september 2012 19:11 schreef GotenSSJ het volgende:
LocadiaGooi die man er maar eens in tijdens een Eredivisie duel
quote:Op donderdag 27 september 2012 19:10 schreef stevenmac26 het volgende:
Nou ja, die bal had Matavz ook wel gemaakt hoor.quote:Op donderdag 27 september 2012 19:11 schreef GotenSSJ het volgende:
LocadiaGooi die man er maar eens in tijdens een Eredivisie duel
hoewel het verkeerde subforum wel een terechte klacht.quote:Op donderdag 27 september 2012 19:10 schreef stevenmac26 het volgende:
O, sorry. Ik dacht dat het gifje van Zanka verwijderd wasquote:Op donderdag 27 september 2012 19:11 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
het was geen gifje en ik schakel net in, alsof ik alle posts ga nalezen
Gast scoort hartstikke makkelijk in Jong Psvquote:Op donderdag 27 september 2012 19:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
hoewel het verkeerde subforum wel een terechte klacht.
Geen idee, kan geen stream vinden.quote:Op donderdag 27 september 2012 19:11 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Nou ja, die bal had Matavz ook wel gemaakt hoor.
Tja. Ze lijken ook allemaal zo op elkaar he?quote:
Wat kan mij dat nou schelen.quote:Op donderdag 27 september 2012 19:13 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik zei daarna gewoon Zanka? opletten.
quote:Op donderdag 27 september 2012 19:14 schreef Hoppahoppa het volgende:
Kut. Speelt Zanka een keer, moet ie er uit.
Ok zeg dan niksquote:Op donderdag 27 september 2012 19:13 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Wat kan mij dat nou schelen.
quote:Op donderdag 27 september 2012 19:14 schreef Hoppahoppa het volgende:
Kut. Speelt Zanka een keer, moet ie er uit.
neequote:Op donderdag 27 september 2012 19:15 schreef Hoppahoppa het volgende:
Breng dan Koch. Of is die niet mee?
Al was Koch mee, Marcelo heeft ook nog heel veel te leren.quote:Op donderdag 27 september 2012 19:15 schreef Hoppahoppa het volgende:
Breng dan Koch. Of is die niet mee?
Daar heb je dan ook wel weer een punt. Dit is wel een beetje Marcelo's niveau natuurlijk.quote:Op donderdag 27 september 2012 19:16 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Al was Koch mee, Marcelo heeft ook nog heel veel te leren.
Eigenlijk gewoon een waardeloze corner.quote:
Onvermijdelijk als je bij PSV speeltquote:Op donderdag 27 september 2012 19:21 schreef FL_Freak het volgende:
Depay begint al wat arrogant te worden helaas.
quote:Op donderdag 27 september 2012 19:21 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Onvermijdelijk als je bij PSV speelt
Nee hoor. ER zijn er zat die dat nooit hebben gekregen. We zijn Ajax niet.quote:Op donderdag 27 september 2012 19:21 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Onvermijdelijk als je bij PSV speelt
quote:Op donderdag 27 september 2012 19:22 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Nee hoor. ER zijn er zat die dat nooit hebben gekregen. We zijn Ajax niet.
Omdat Lens 5 miljoen heeft gekost en Matavz 6,5 miljoen.quote:Op donderdag 27 september 2012 19:10 schreef stevenmac26 het volgende:
Aah. Een verdwaalde Ajacied. Welkom.quote:
Zo goed heeft Tyton het ook niet gedaan hoorquote:Op donderdag 27 september 2012 19:24 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Snap nog steeds niet dat Waterman boven Tyton de voorkeur krijgt. Dat gaat ons echt nog eens punten kosten ergens waarna Tyton weer in het goal mag.
Zou me trouwens niks verbazen als Tyton komende zondag gewoon al weer keept. Ik hoop het in ieder geval
Welk dorp komt Achilles vandaan? Misschien eens een verjaardagje organiseren?quote:
goesbeek als ik mij niet vergis.quote:Op donderdag 27 september 2012 19:30 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Welk dorp komt Achilles vandaan? Misschien eens een verjaardagje organiseren?
Edit: grapje he, voor ik gearresteerd wordt ofzo....
Groesbeek, the place to be voor inteelt feestjesquote:Op donderdag 27 september 2012 19:30 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Welk dorp komt Achilles vandaan? Misschien eens een verjaardagje organiseren?
Edit: grapje he, voor ik gearresteerd wordt ofzo....
Ik was al bezigquote:Op donderdag 27 september 2012 19:31 schreef DonRaja het volgende:
Steven mang, loop je nou door mij verwijderde posts te editten
Dat gelooft niemand. Een geestje daar.quote:Op donderdag 27 september 2012 19:30 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
goesbeek als ik mij niet vergis.
Het is nog wachten op de dag dat ik weer eens rustig op mijn stoel zit bij corners of hoge ballen in eigen doelgebied.quote:Op donderdag 27 september 2012 19:24 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Snap nog steeds niet dat Waterman boven Tyton de voorkeur krijgt. Dat gaat ons echt nog eens punten kosten ergens waarna Tyton weer in het goal mag.
Zou me trouwens niks verbazen als Tyton komende zondag gewoon al weer keept. Ik hoop het in ieder geval
Kloptquote:Op donderdag 27 september 2012 19:31 schreef FL_Freak het volgende:
Hier mag het niet, en in vbl sc wel, rare regel maargoed
Oke. ik zeg het ook bijna nooit, maar sommige momenten...quote:Op donderdag 27 september 2012 19:32 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Klopt
In de sc mag nou eenmaal meer
Andere topics hou je de kankers en kk maar achterwege
Is al een tijdje zo hoor
Ik heb je verder ook geen note gegeven ervoor ofzo hoorquote:Op donderdag 27 september 2012 19:32 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Oke. ik zeg het ook bijna nooit, maar sommige momenten...
Ik denk dat ik voor je kan samenvatten met:quote:Op donderdag 27 september 2012 19:33 schreef Geo4kant het volgende:
Even terug lezen wat iedereen hier zei naar die 1-0 en Zanka
Komt het wel op neerquote:Op donderdag 27 september 2012 19:34 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik denk dat ik voor je kan samenvatten met:
![]()
![]()
![]()
naarquote:Op donderdag 27 september 2012 19:33 schreef Geo4kant het volgende:
Even terug lezen wat iedereen hier zei naar die 1-0 en Zanka
Dat is niet met puntjes...quote:Op donderdag 27 september 2012 19:39 schreef Stevenzenl het volgende:
Die Ho-metpuntjeserboven-rnbach reclame
Doe die nl maar weg achter je naam.quote:
klopt!quote:Op donderdag 27 september 2012 19:43 schreef DonRaja het volgende:
[..]
ff checken hoor, ik roep het nou wel...
Oud voetballer.quote:Op donderdag 27 september 2012 19:45 schreef Stevenzenl het volgende:
Wie is die gozert naast Bruggink?
Erik Meijer toch?quote:Op donderdag 27 september 2012 19:45 schreef Stevenzenl het volgende:
Wie is die gozert naast Bruggink?
En een potje in Oranje.quote:Op donderdag 27 september 2012 19:48 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Erik Meijer toch?
Oud PSV-er. Van 93 tot 95. 40 wedstrijden, 13 goals.
Nee dat moest er nog bijkomen ook gvd.quote:Op donderdag 27 september 2012 19:33 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik heb je verder ook geen note gegeven ervoor ofzo hoor
Niets. Dus.quote:Op donderdag 27 september 2012 20:02 schreef FL_Freak het volgende:
Wat heb ik gemist vana de 45e min?
Verhoeven wil kaakchirurg worden.quote:Op donderdag 27 september 2012 20:02 schreef FL_Freak het volgende:
Wat heb ik gemist vana de 45e min?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |