Aah. Een verdwaalde Ajacied. Welkom.quote:
Zo goed heeft Tyton het ook niet gedaan hoorquote:Op donderdag 27 september 2012 19:24 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Snap nog steeds niet dat Waterman boven Tyton de voorkeur krijgt. Dat gaat ons echt nog eens punten kosten ergens waarna Tyton weer in het goal mag.
Zou me trouwens niks verbazen als Tyton komende zondag gewoon al weer keept. Ik hoop het in ieder geval
Welk dorp komt Achilles vandaan? Misschien eens een verjaardagje organiseren?quote:
goesbeek als ik mij niet vergis.quote:Op donderdag 27 september 2012 19:30 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Welk dorp komt Achilles vandaan? Misschien eens een verjaardagje organiseren?
Edit: grapje he, voor ik gearresteerd wordt ofzo....
Groesbeek, the place to be voor inteelt feestjesquote:Op donderdag 27 september 2012 19:30 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Welk dorp komt Achilles vandaan? Misschien eens een verjaardagje organiseren?
Edit: grapje he, voor ik gearresteerd wordt ofzo....
Ik was al bezigquote:Op donderdag 27 september 2012 19:31 schreef DonRaja het volgende:
Steven mang, loop je nou door mij verwijderde posts te editten
Dat gelooft niemand. Een geestje daar.quote:Op donderdag 27 september 2012 19:30 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
goesbeek als ik mij niet vergis.
Het is nog wachten op de dag dat ik weer eens rustig op mijn stoel zit bij corners of hoge ballen in eigen doelgebied.quote:Op donderdag 27 september 2012 19:24 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Snap nog steeds niet dat Waterman boven Tyton de voorkeur krijgt. Dat gaat ons echt nog eens punten kosten ergens waarna Tyton weer in het goal mag.
Zou me trouwens niks verbazen als Tyton komende zondag gewoon al weer keept. Ik hoop het in ieder geval
Kloptquote:Op donderdag 27 september 2012 19:31 schreef FL_Freak het volgende:
Hier mag het niet, en in vbl sc wel, rare regel maargoed
Oke. ik zeg het ook bijna nooit, maar sommige momenten...quote:Op donderdag 27 september 2012 19:32 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Klopt
In de sc mag nou eenmaal meer
Andere topics hou je de kankers en kk maar achterwege
Is al een tijdje zo hoor
Ik heb je verder ook geen note gegeven ervoor ofzo hoorquote:Op donderdag 27 september 2012 19:32 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Oke. ik zeg het ook bijna nooit, maar sommige momenten...
Ik denk dat ik voor je kan samenvatten met:quote:Op donderdag 27 september 2012 19:33 schreef Geo4kant het volgende:
Even terug lezen wat iedereen hier zei naar die 1-0 en Zanka
Komt het wel op neerquote:Op donderdag 27 september 2012 19:34 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik denk dat ik voor je kan samenvatten met:
![]()
![]()
![]()
naarquote:Op donderdag 27 september 2012 19:33 schreef Geo4kant het volgende:
Even terug lezen wat iedereen hier zei naar die 1-0 en Zanka
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |