Lekker vertrouwen weer.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 18:12 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Heracles uit worden punten verspeeld. Voor de rest mag ik Aadje wel.
Wat is dit voor onzin?quote:
Ok.quote:
Van Davy niet. Die wil graag dat iedereen alleen maar positieve dingen zegt over PSV.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 18:13 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Wat is dit voor onzin?
Hij mag dat toch denken?
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 18:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Van Davy niet. Die wil graag dat iedereen alleen maar positieve dingen zegt over PSV.
Heracles uit is gewoon traditioneel lastig. Kan je moeilijk alle vertrouwen in hebben.quote:
Tsja ik zei ook niet dat je er alle vertrouwen in moet hebben. Alleen je doet nu alsof PSV daar onmogelijk kan winnen.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 18:16 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Heracles uit is gewoon traditioneel lastig. Kan je moeilijk alle vertrouwen in hebben.
Je twijfelde aan mijn vertrouwenquote:Op vrijdag 18 januari 2013 18:16 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Tsja ik zei ook niet dat je er alle vertrouwen in moet hebben. Alleen je doet nu alsof PSV daar onmogelijk kan winnen.
True. We hebben wel in 3 uitwedstrijden 6 goals gemaakt dit seizoenquote:Op vrijdag 18 januari 2013 18:20 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Je twijfelde aan mijn vertrouwenIk bereid mezelf alleen alvast voor op verliespunten daar. Kan t alleen maar meevallen.
Zoals ik bij elke uitwedstrijd mijn hart vasthoud btw.
Ik had tegen Ajax-uit nog alle vertrouwen. Was weer zo stom om erheen te gaan ook. Je weet zelf hoe t afliep.
Als ze nou zorgen dat ze constanter worden in uitwedstrijden, zal ik eerder geloven in uitwinst.
Dat bedoel ik. En VVV had (hoe gek het ook klinkt) zomaar anders af kunnen lopen. En zo'n tegendoelpunt bij NAC maakt het toch weer even gevaarlijk.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 18:22 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
True. We hebben wel in 3 uitwedstrijden 6 goals gemaakt dit seizoen
Zoiets als bij NEC bijvoorbeeld mag nu helemaal niet meer gebeuren.
twitter:Kevin_strootman twitterde op vrijdag 18-01-2013 om 18:09:00Eindelijk gaat het weer beginnen.. 20.00 uur PSV - Zwolle.. #psv #letsdoittogether reageer retweet
Net of hij normaal geen kansen mist , weer een giga afzwaaier 1op1 tegen de keeper.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 20:41 schreef Scarface88 het volgende:
Lens heeft duidelijk nog last van de jetlag...
Ja want normaal scoort hij zoveel. Dit is gewoon zijn niveau hoor. Jetlag na een week terwijl je business class vliegt?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 20:41 schreef Scarface88 het volgende:
Lens heeft duidelijk nog last van de jetlag...
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 20:55 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Net of hij normaal geen kansen mist , weer een giga afzwaaier 1op1 tegen de keeper.
Niet snappen dat het sarcastisch wasquote:Op vrijdag 18 januari 2013 20:59 schreef stoeltafel het volgende:
[..]
Ja want normaal scoort hij zoveel. Dit is gewoon zijn niveau hoor. Jetlag na een week terwijl je business class vliegt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |