Wat een mongool.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:26 schreef tja77 het volgende:
Flinke bloeding, ik denk slagaderlijk....
hoe dom ben je danquote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:26 schreef tja77 het volgende:
Flinke bloeding, ik denk slagaderlijk....
Neuh, het is gewoon een erg domme jongen.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:28 schreef tja77 het volgende:
[..]
Gebrek aan zelfbeheersing, best begrijpelijk in zijn situatie
kan gebeuren zegt hij ook nogquote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:29 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ach, kan gebeuren.... Zijn verdedigende falen vind ik erger
Iemand die agressief reageert op een rode kaart, ik kan het me voorstellen zeker als je 1-3 achter staat in zo'n kutwedstrijd.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:29 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Neuh, het is gewoon een erg domme jongen.
ik vond hem al een mongool omdat hij zo boos aan het schoppen was.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:32 schreef tja77 het volgende:
[..]
Als het glas niet was stuk gegaan, geen bloed, geen gemekker hier.
Jij hebt nog nooit een speler op zo'n manier het veld zien verlaten na een rode kaart?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:36 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
ik vond hem al een mongool omdat hij zo boos aan het schoppen was.
#respect #letsdoittogether
klopt.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:37 schreef tja77 het volgende:
[..]
Jij hebt nog nooit een speler op zo'n manier het veld zien verlaten na een rode kaart?
Dan heeft iedere club meerdere mongolen in de gelederen
Hopelijk leert hij er van.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:39 schreef tja77 het volgende:
Ik DENK dat Pieters er slecht aan toe is....
Schopte na een rode kaart tegen een deur in de catecomben, en vervolgens sloeg hij tegen het glas van een deur, ruit kapot en veel bloed.quote:
Eckte bazen kunnen dat met 1 hand.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:42 schreef Frenkel het volgende:
Oei oei, kan Pieters dadelijk niet meer twitteren!
Dat zegt dus veel over Pieters.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:47 schreef tja77 het volgende:
Nadat PSV met 10 man kwam te staan, hebben ze geen doelpunt meer tegen gekregen.
zanka werd er ook uitgehaald hè.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:47 schreef tja77 het volgende:
Nadat PSV met 10 man kwam te staan, hebben ze geen doelpunt meer tegen gekregen.
Dat is wel de bedoeling bij draadglas. Knap staaltje bokswerk, roeping gemist?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:46 schreef Jimbo het volgende:
best knap trouwens zn ruit met gaas erin kapot slaan , die dingen blijven meestal in 1 stuk toch?
zo die gaf me een stoot manquote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:48 schreef tja77 het volgende:
[..]
Dat is wel de bedoeling bij draadglas. Knap staaltje bokswerk, roeping gemist?
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:49 schreef Tarado het volgende:
[..]
Bij Van Bommel vooral, valt niet mee helemaal naar Meersen
Blijkbaar wel.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:49 schreef tja77 het volgende:
[..]
Na 5 dagen? Dan zijn het nog grotere wijven als dat ik dacht.
nog....quote:
twitter:omroepbrabant twitterde op vrijdag 18-01-2013 om 21:49:41Erik Pieters is afgevoerd naar een ziekenhuis. Mogelijk is zijn slagader geraakt bij het inslaan van een ruit. #psvpec http://t.co/dvMwB0gi reageer retweet
Vermoeden had ik al, zat veel bloed aan het glas.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:52 schreef mrstylo het volgende:
twitter:omroepbrabant twitterde op vrijdag 18-01-2013 om 21:49:41Erik Pieters is afgevoerd naar een ziekenhuis. Mogelijk is zijn slagader geraakt bij het inslaan van een ruit. #psvpec http://t.co/dvMwB0gi reageer retweet
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:52 schreef mrstylo het volgende:
Ben je dán een enorme mongool zeg. Dat kan dus gewoon levensbedreigend zijn.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:52 schreef mrstylo het volgende:
Ach, gepantsert glas hoort niet kapot te gaan. Normaliter blijft dat glas gewoon heel, en dat scheelt een hoop gemekker hierquote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:56 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ben je dán een enorme mongool zeg. Dat kan dus gewoon levensbedreigend zijn.
O nee het ligt aan het glasquote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:58 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ach, gepantsert glas hoort niet kapot te gaan. Normaliter blijft dat glas gewoon heel, en dat scheelt een hoop gemekker hier
Vind ik ook. Dit kost gewoon ons geld en slechte media aandacht.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:57 schreef Chase_Utley het volgende:
Ik zou als PSV zijnde serieus een dikke boete en schorsing geven aan Pieters.
Maar jij bent niet PSV zijnde, die gozer ligt waarschijnlijk met een slagaderlijke bloeding in het ziekenhuis, wat boeit die boete en schorsing?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:57 schreef Chase_Utley het volgende:
Ik zou als PSV zijnde serieus een dikke boete en schorsing geven aan Pieters.
Het verdedigen van deze oerstomme actie, hou op.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:58 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ach, gepantsert glas hoort niet kapot te gaan. Normaliter blijft dat glas gewoon heel, en dat scheelt een hoop gemekker hier
tja als je al je geld aan spelers uitgeeft moet je op je glas besparen hèquote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:58 schreef tja77 het volgende:
[..]
Hey, weer terug? Mooi man. Wat had je geflikt?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:59 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
O nee het ligt aan het glas
TIP AAN ALLE BOEREN DIE HET NIET SNAPPEN: HET SLAAN VAN GLAS KAN LEVENSBEDREIGEND ZIJN.
Met vriendelijke groet,
Ambulanceverpleegkundige HMF.
omdat je ook een voorbeeldfunctie hebt? Maar jij praat deze actie ook goed dus laat maarquote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:59 schreef tja77 het volgende:
[..]
Maar jij bent niet PSV zijnde, die gozer ligt waarschijnlijk met een slagaderlijke bloeding in het ziekenhuis, wat boeit die boete en schorsing?
Iemand aids toegewenst en kanker mongool genoemd.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:00 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Hey, weer terug? Mooi man. Wat had je geflikt?
Ik heb daardoor ook nog een hechtingquote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:59 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
TIP AAN ALLE BOEREN DIE HET NIET SNAPPEN: HET SLAAN VAN GLAS KAN LEVENSBEDREIGEND ZIJN.
Met vriendelijke groet,
Niet allemaal een helder licht in Eindhoven.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:52 schreef mrstylo het volgende:
Jij? Dat geloof ik niet.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:00 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Iemand aids toegewenst en kanker mongool genoemd.
Ik praat het niet goed hoor, maar soms als je boos ECHT boos bent, krijg je een waas voor je ogen.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:59 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Met vriendelijke groet,
Het slaan van glas is zo oliedom. Een slagaderlijke bloeding kan letterlijk binnen 2 minuten het eind van je leven betekenen bij foutief handelen. Ik snap echt niet dat een voetballer ... of eigenlijk wel. Het zijn juist de voetballers die altijd zulke debiele dingen doenquote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:01 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik heb daardoor ook nog een hechtingAlleen dat was perongeluk.
#letsdoittogether.quote:
Gast pleur op joh.. dat snapt iedereen wel op Pietertje naquote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:02 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Het slaan van glas is zo oliedom. Een slagaderlijke bloeding kan letterlijk binnen 2 minuten het eind van je leven betekenen bij foutief handelen. Ik snap echt niet dat een voetballer ... of eigenlijk wel. Het zijn juist de voetballers die altijd zulke debiele dingen doen
Serieus waarom praat je dit goed?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:02 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ik praat het niet goed hoor, maar soms als je boos ECHT boos bent, krijg je een waas voor je ogen.
Maar jaar geblesseerd, 3-1 achter, geen lekkere wedstrijd, eerste overtreding, rood.
Blijft dat glas gewoon heel, dan is er niks aan de hand.
Pieters is ook niet echt een helder licht. Beetje de blanke Willems.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:02 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Het slaan van glas is zo oliedom. Een slagaderlijke bloeding kan letterlijk binnen 2 minuten het eind van je leven betekenen bij foutief handelen. Ik snap echt niet dat een voetballer ... of eigenlijk wel. Het zijn juist de voetballers die altijd zulke debiele dingen doen
Dat verandert niets aan het feit dat het oliedom is.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:03 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Gast pleur op joh.. dat snapt iedereen wel op Pietertje na
Leer lezen, ik praat het niet goed, ik kan het me alleen wel voorstellen.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:00 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
omdat je ook een voorbeeldfunctie hebt? Maar jij praat deze actie ook goed dus laat maar
Normaal ben je niet zo rap.quote:
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:03 schreef Dj_Day-V het volgende:
http://eredivisielive.nl/(...)egen-pec-zwolle.html
Lekker naïef dat laatste. Overal zijn tegenwoordig camera's. Leve de social media.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:04 schreef tja77 het volgende:
[..]
Leer lezen, ik praat het niet goed, ik kan het me alleen wel voorstellen.
Voorbeeldfunctie my ass, het was in de catecomben, waar tijdens de wedstrijd geen camera's zijn.
Kreeg een DM.quote:
Oeps, aangepast.quote:
Ok. Rustig.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:04 schreef Kurzweil het volgende:
[..]
Werk dan ook gelijk de uitslagen bij, grapjas
Serieus leer lezen....quote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:03 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Serieus waarom praat je dit goed?
Hij wilde ook bijna scheidsrechter aanvallen. Hij is gewoon een klapjosti.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |