Het was een tijdje (rond 1986) volgens mij helemaal trendy om je als haarmetal band met make-up uit te dossen om zo nóg mannelijker over te komen, helaas vond ik inderdaad overwegend Poisonquote:Op dinsdag 21 mei 2013 10:40 schreef kvd het volgende:
[..]
Help....2 keer Poison (1ste en 3de foto), 1 keer Peter Burns (laatste foto, nu een vrouw) en verder?
haha, blijft er 1 onbekendquote:Op dinsdag 21 mei 2013 10:48 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Het was een tijdje (rond 1986) volgens mij helemaal trendy om je als haarmetal band met make-up uit te dossen om zo nóg mannelijker over te komen, helaas vond ik inderdaad overwegend PoisonJe mag er zelf dieper induiken als je zin hebt
(staat trouwens 1 keer Stryper tussen
)
Die hadden wel getoupeerd haar, maar droegen geen make-up. (hoewel, Duran Duran wel... maar niet tot op een punt dat ze er alsvrouwen uitzagenquote:Op dinsdag 21 mei 2013 10:55 schreef kvd het volgende:
En ik denk nog aan Europe, Skid Row, Bon Jovi, Duran Duran, iets later The Darkness
Heerlijkquote:Op dinsdag 21 mei 2013 11:02 schreef Turbomuis het volgende:
Over Pete Burns gesproken; daar is ook ergens wat mis gegaan.
Jaren 80:
[ afbeelding ]
Nu:
[ afbeelding ]
Dit geloof ik niet!!!quote:Op dinsdag 21 mei 2013 11:02 schreef Turbomuis het volgende:
Over Pete Burns gesproken; daar is ook ergens wat mis gegaan.
Jaren 80:
[ afbeelding ]
Nu:
[ afbeelding ]
Google maar 's op Pete Burns. Zie je ook leuk het verloop. Inclusief mislukte lippen enzo, ranzig...quote:
Het is echt het foutst van het foutst qua stijl jaquote:
Oh echt, dat wist ik niet eens!quote:Op dinsdag 21 mei 2013 15:03 schreef SEMTEX het volgende:
Ik vind overigens dat Kajagoogoo betere muziek is gaan maken nadat ze Limahl uit de band gekickt hadden(in 1983 al)
Aiiii...quote:Op donderdag 23 mei 2013 19:51 schreef vencodark het volgende:
Jennifer Rush, in de 80's.
[ afbeelding ]
En nu:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mjah, je zou denken dat dat bekkie het 1 en ander aan plastische chirurgie heeft gehad. Maar aan de andere kant, in de jaren 80 had ze ook al zo'n rare mond...quote:
Heb je die laatste foto wel goed bekeken?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 15:14 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Mjah, je zou denken dat dat bekkie het 1 en ander aan plastische chirurgie heeft gehad. Maar aan de andere kant, in de jaren 80 had ze ook al zo'n rare mond...
Indeed, something went wrong there...quote:Op vrijdag 24 mei 2013 15:18 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Heb je die laatste foto wel goed bekeken?
Ik wist niet eens dat ze botox gebruikte! Komt denk ik omdat ze nog wel van die oogrimpeltjes heeft en dat ze daarom niet zo'n botox blik krijgt..quote:Op dinsdag 21 mei 2013 12:07 schreef Vlindur het volgende:
Caroline de Bruijn (Janine in GTST)
[ afbeelding ]
1993
[ afbeelding ]
2013
Ze gebruikt botox, maar ze ziet er echt super uit vind ik
Die heeft toch spijt van zijn verleden ?quote:Op maandag 27 mei 2013 13:08 schreef vencodark het volgende:
Vanilla Ice toen:
[ afbeelding ]
Nu:
[ afbeelding ]
Zou ik met zo'n kapsel ook hebben ja.quote:Op maandag 27 mei 2013 13:46 schreef tong80 het volgende:
[..]
Die heeft toch spijt van zijn verleden ?
Misschien op die foto maar ze is inmiddels 81. Wel wat discussie over haar geboortedatum op de Amerikaanse Wikipagina.quote:Op zondag 26 mei 2013 16:24 schreef Karina het volgende:
Misschien niet zo heel bekend hier, Barbara Eden (Jeannie uit I dream of Jeannie), 78 nu:
[ afbeelding
Ah bij de foto stond 78, vandaarquote:Op maandag 27 mei 2013 15:46 schreef Ericr het volgende:
[..]
Misschien op die foto maar ze is inmiddels 81. Wel wat discussie over haar geboortedatum op de Amerikaanse Wikipagina.
Geboorte-akte :
http://genealogy.az.gov/azbirth/1006/10061782.pdf
Zulke kapsels zijn als ik even op straat kijk blijkbaar weer helemaal hip.quote:Op maandag 27 mei 2013 13:50 schreef vencodark het volgende:
[..]
Zou ik met zo'n kapsel ook hebben ja.
Damn, ze pakken ook wel de meest flatteuze tennisfoto's hè?quote:
volgens mij gebruitk ze geen botox, ik zou niet weten waar ze heeft gewoon een natuurlijke blik en geen connie breukhoven gezichtquote:Op zondag 26 mei 2013 17:02 schreef Markeerstift het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat ze botox gebruikte! Komt denk ik omdat ze nog wel van die oogrimpeltjes heeft en dat ze daarom niet zo'n botox blik krijgt..Ziet er goed uit!
Borg komt er ongeveer nog het beste vanaf.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 09:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Damn, ze pakken ook wel de meest flatteuze tennisfoto's hè?
Ik (her)ken amper iemand. Edward Furlong weet ik toevallig bij naam. Heb je de namen van de rest?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 13:35 schreef snakelady het volgende:
Kindsterretjes toen en nu.
[ afbeelding ]
Ik ken behalve dat Terminator jochie ook alleen dat meisje met de drilpudding. Zij is van Jurrasic Parc. De rest ken ik ook nietquote:Op woensdag 29 mei 2013 14:08 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik (her)ken amper iemand. Edward Furlong weet ik toevallig bij naam. Heb je de namen van de rest?
Die vent die nu dreadlocks en een bril heeft, dat was dat menneke van The Neverending Storyquote:Op woensdag 29 mei 2013 14:10 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Ik ken behalve dat Terminator jochie ook alleen dat meisje met de drilpudding. Zij is van Jurrasic Parc. De rest ken ik ook niet
Ah, die film heb ik nooit gezienquote:Op woensdag 29 mei 2013 14:20 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Die vent die nu dreadlocks en een bril heeft, dat was dat menneke van The Neverending Story
Dita von Teese kende ik eigenlijk alleen van 'landschapsfoto's'.quote:
Het meisje is Rebecca Jorden (Newt) uit de Aliens film. Die film heeft toen zo'n indruk op mij gemaakt als kleine Octo.quote:Op woensdag 29 mei 2013 16:34 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Ah, die film heb ik nooit gezien
Dat 3e meisje van onderen lijkt op dat meisje met die film met Kevin Coster. Waterworld?
Edit:
Oh nee, dat is Tina Majorino! Die speelt nu een super irritante co in Grey's Anatomie!![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het tweede meisje in de rij (met het witte hemdje en krulhaar) is Alisan Porter aka Curly Sue. Zij ziet er nog heel leuk uit vind ik.quote:Op zondag 2 juni 2013 22:29 schreef octopussy het volgende:
[..]
Het meisje is Rebecca Jorden (Newt) uit de Aliens film. Die film heeft toen zo'n indruk op mij gemaakt als kleine Octo.
Maar wel grappig dat het Waterworld meisje dus nu in Grey's speelt. Ik vond haar als zo'n bekend gezicht hebben.
quote:Op maandag 10 juni 2013 15:47 schreef Koningin het volgende:
Net een nummer van Bon Jovi op de radio:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hij blijft
Daar ken ik hem van!!quote:Op maandag 10 juni 2013 15:55 schreef ChatGirl het volgende:
Hugh Grant en Nicholas Hoult ten tijde van About a Boy (2002)
[ afbeelding ]
Hugh Grant en Nicholas Hoult tijdens de Canadese GP op 9 juni
[ afbeelding ]
Das alweer een 'oudje'(2 jaar geledenquote:Op maandag 10 juni 2013 17:09 schreef SEMTEX het volgende:
Holly Johnson (Frankie goes to hollywood)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Geniaal ditquote:Op zaterdag 22 juni 2013 21:46 schreef SEMTEX het volgende:
Bekende acteurs in Miami Vice voordat ze bekend werden:
Steve Buscemi:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Liam Neeson
[ afbeelding ]
Michael Madsen
[ afbeelding ]
John Turturro
[ afbeelding ]
Laurence Fishburne (Morpheus!)
[ afbeelding ]
Viggo Mortensen
[ afbeelding ]
Benicio del Toro
[ afbeelding ]
Ben Stiller
[ afbeelding ]
Chris Rock
[ afbeelding ]
etc..
Na hebben jullie vast niet nodig
OMG! Sowieso een berg (toen al) bekende namen. Nooit gewetenquote:Op zaterdag 22 juni 2013 21:46 schreef SEMTEX het volgende:
Bekende acteurs in Miami Vice voordat ze bekend werden:
Steve Buscemi:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Liam Neeson
[ afbeelding ]
Michael Madsen
[ afbeelding ]
John Turturro
[ afbeelding ]
Laurence Fishburne (Morpheus!)
[ afbeelding ]
Viggo Mortensen
[ afbeelding ]
Benicio del Toro
[ afbeelding ]
Ben Stiller
[ afbeelding ]
Chris Rock
[ afbeelding ]
etc..
Na hebben jullie vast niet nodig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Apollo 13 (1995)
Big Love (ergens tussen 2006 en 2011):
In 't echie (2011):
[ Bericht 4% gewijzigd door MissMSX op 22-06-2013 22:31:54 ]Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
Zo, die is groot geworden...quote:Op dinsdag 25 juni 2013 10:33 schreef kvd het volgende:
John Lydon (Sex Pistols)
toen
[ afbeelding ]
iets minder toen
[ afbeelding ]
en nu (links)
[ afbeelding ]
Lijkt wel op Eccleston(9e Doctor van Doctor Who)quote:Op dinsdag 25 juni 2013 12:03 schreef Molline het volgende:
[ afbeelding ]
Tobias Moretti (aka Commissaris Rex)
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 10:33 schreef kvd het volgende:
John Lydon (Sex Pistols)
toen
[ afbeelding ]
iets minder toen
[ afbeelding ]
en nu (links)
[ afbeelding ]
Wow wat een verschil!quote:Op dinsdag 25 juni 2013 12:03 schreef Molline het volgende:
[ afbeelding ]
Tobias Moretti (aka Commissaris Rex)
[ afbeelding ]
Aih sieh herooz wizout feahquote:Op dinsdag 25 juni 2013 17:50 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Wow wat een verschil!
Commissaris Rex!!!!![]()
[insert Duits accent] Zhen zhe dog takes over control!
Nee....nu (die van jou is 2008, staat zelfs nog achter op de wandquote:Op zaterdag 29 juni 2013 14:14 schreef SEMTEX het volgende:
TLC. Lisa Left Eye Lopes is alweer een tijdje overleden (dodelijk ongeluk)
[ afbeelding ]
Toen
Nu
[ afbeelding ]
sowieso veranderen ze niet echt, dit is 1994:quote:Op zaterdag 29 juni 2013 16:25 schreef vencodark het volgende:
Toch worden die andere twee niet echt ouder hè, om te zien.
oh wow, die ziet er goed uit!quote:
Hij ziet eruit als een vriendelijke ouwe grijsaard. En hij doet me wel denken aan Davy Jones (Pirates of the Caribbean)quote:
Is 1 van de 2 heren een vrouw geworden?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 15:49 schreef SEMTEX het volgende:
The B52's (kun je kennen van hun nummer 'Love shack' en de Flintstones soundtrack)
Toen:
[ afbeelding ]
ze treden weer op, dus nu:
[ afbeelding ]
http://www.dailymail.co.u(...)m-energetic-set.html
Lijkt er wel op. Maar dat is die Cindy, en die is 'gewoon' vrouw.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 16:41 schreef Ajaxfan het volgende:
[..]
Is 1 van de 2 heren een vrouw geworden?
Nee, is een 4/5-koppige band, je ziet verschillende bandleden in beide foto's.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 16:41 schreef Ajaxfan het volgende:
[..]
Is 1 van de 2 heren een vrouw geworden?
Ah duidelijk! Ik kende ze niet en ging blind af op de 3 personen op foto 1 en 2. Te vroeg conclusies getrokken dus.quote:Op donderdag 18 juli 2013 15:48 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Nee, is een 4/5-koppige band, je ziet verschillende bandleden in beide foto's.
Die is goed opgedroogd . Er is dus hoop voor geeksquote:Op donderdag 18 juli 2013 12:39 schreef CarlosJacques het volgende:
Was laatst benieuwd hoe het met Steve Urkel was heden ten dagen.
[ afbeelding ]
Deze is beter:quote:Op donderdag 18 juli 2013 16:03 schreef Ajaxfan het volgende:
[..]
Ah duidelijk! Ik kende ze niet en ging blind af op de 3 personen op foto 1 en 2. Te vroeg conclusies getrokken dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |